- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 februari, 2011 at 22:52 #261205Anonym anvandareMember
Hittade lite gammal bilder från förr.
Tre proffsboxare och en löpare:emo-thumb
Bjuder på två kund bilder till.3 februari, 2011 at 23:41 #261206Anonym anvandareMemberHärliga bilder gubben. Du visar att kan man bara pressa sig bortom de egna gränserna så kan de flesta skulptura en väldigt vacker kropp på relativt kort tid!
4 februari, 2011 at 13:05 #261207Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Härliga bilder gubben. Du visar att kan man bara pressa sig bortom de egna gränserna så kan de flesta skulptura en väldigt vacker kropp på relativt kort tid!Jo människan är bra tuff och tål mer än vi anar.
Det gäller bara att övertyga dem det8)4 februari, 2011 at 13:14 #261208Anonym anvandareMemberBlä..
Tre timmars sömn i natt och upp vid 05:00 för att springa.
Idag var jag seg och trött.
Åsa ”super woman” gav sig ut i ovädret, dock gjorde hon ”bara” 17 km.
Jag kom inte längre, utan fixade bara 15 km och sedan klev jag av.
Drack BIG BANG (sponsorn) och efter det öste vi på med ben.
Det gick kanon och det lär väl kännas.
Nu jobbar jag vidare tills på söndag och på måndag åker vi.
Men skall nog få till ett löp pass till.Lite historia bilder (hoppas du du ser detta John).
Har ju haft en egen boxningsklubb under många år (vilande nu) och då åkte man runt mycket i Sverige.15 februari, 2011 at 17:51 #261209Anonym anvandareMemberMed två barn var Åsa och jag begränsade, så det gick inte flänga hur som helst.
Jag lyckades på sex dagar att få ihop 15 mil och hade lätt kunnat göra mer.
Men det var helt underbart, då jag var i trans konstant.
Perfekt löpväder, vilket gjorde att man bara ville ha mer.
Så mycket backar har jag aldrig sprungit i och ändå ville man ha mer
Maten var nog lite för bra för mig och Åsa, då vi är riktigt matglada.
Nästa gång blir det nog till att laga lite själv
Vi träffade massa intressanta människor och man kände sig verkligen hemma.
Lätt att vi dra dit nästa år….kanske redan i år
Gymmet var ok, men varken jag eller Åsa var särskilt sugna på att vara inne och träna.16 februari, 2011 at 06:52 #261210Anonym anvandareMemberFyyy så fina bilder, inte aaalls avis=)
16 februari, 2011 at 23:10 #261211Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Fyyy så fina bilder, inte aaalls avis=)Det var rätt häftig natur, men det måste upplevas.
Har rest rätt mycket, men aldrig sprungit i sådan natur.
Kommer att lägga upp lite filmer från träningen, så kan man få sig en hint.
[youtube=yl6_D8DudXY]16 februari, 2011 at 23:23 #261212Anonym anvandareMemberEfter en rätt häftig vecka med massa löpträning är man nu tillbaka till vardagen.
Seg och trött efter all resande, men säkert lite efter all mängd träning.Idag körde vi biceps och triceps.
Löpning på 2 mil i stegrad fart.Första 5 km på 23.40 min
Andra 5 km på 23.15 min
Tredje på 23.00 min
Fjärde och sista på 22.40 min
Segt i huvudet, men sist km var den lättaste:pop:16 februari, 2011 at 23:31 #261213Anonym anvandareMemberJag vet inte varför. Men när jag tänker på er så börjar jag genast tänka på filmen ”Forrest Gump” och repliken från hans käraste, run Forrest RUN:D! Hör av er när ni dyker upp i stan så drar vi och käkar på min favvo thai som utlovat
17 februari, 2011 at 00:25 #261214Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Jag vet inte varför. Men när jag tänker på er så börjar jag genast tänka på filmen ”Forrest Gump” och repliken från hans käraste, run Forrest RUN:D! Hör av er när ni dyker upp i stan så drar vi och käkar på min favvo thai som utlovatDet får nog alla som springer höra:D
Ungefär som byggare låter som gorillor (finns rätt mycket reklam med det):p
Vi är på väg, så kanske nästa helg[youtube=fYUoRVkLNDg]17 februari, 2011 at 07:27 #261215Anonym anvandareMemberEra barn är lyckligt lottade som har 2 föräldrar som reser dom får ju uppleva saker barn i den där åldern normalt aldrig gör. Dom måste ju vara supersocialt tränade:D
Har en kompis som har rest världen över som barn där föräldrarna reste i jobbet och hon är supertacksam idag.Själv blir det Thailand här i i dec efter tävlingen=)
17 februari, 2011 at 19:46 #261216Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Era barn är lyckligt lottade som har 2 föräldrar som reser dom får ju uppleva saker barn i den där åldern normalt aldrig gör. Dom måste ju vara supersocialt tränade:D
Har en kompis som har rest världen över som barn där föräldrarna reste i jobbet och hon är supertacksam idag.Själv blir det Thailand här i i dec efter tävlingen=)
:DSocialt tränade är de nog, för det är många som har påpekat att vi har väldigt lugna ungar (inkl dagis och skola).
Det snarare vi som är lyckliga, att vi kan ha med dem överallt och att de vill.
De är faktiskt väldigt lätta att ha att göra med.
Men vi får väl se i framtiden om de är tacksamma eller inte:p
De vi kan ge dem kan ingen ta ifrån dem (ej materiella ting):emo-thumb
Thailand är härligt, men så långt bort:(17 februari, 2011 at 19:53 #261217Anonym anvandareMemberIdag blev det ingen styrka, det fanns inte tid helt enkelt.
Sprang dock 2 mil i morse och sedan 1 mil med en kund.
Så plötsligt hade man 3 mil i benen
Åsa gjorde nog 2 mil (vet inte exakt).
Man får vara nöjd, då man fick fyra timmars sömn i natt:O17 februari, 2011 at 20:05 #261218Anonym anvandareMemberDå är Gumse Gym rätta stället att träna på
De slår upp dörrarna för deras nya Aerobicsal Lördagen den 26/2.
En dag utöver det vanliga med bla :
Box (med en riktig boxare). Dans
Träning med en grym PT (jag)
Posering/träningstips en av nordens bästa body fitness tjej (Åsa H)
Löpning tips inför långlopp med två av Sveriges bästa ultralöpare.Japp ni varmt välkomna att komma träna lite med oss.
18 februari, 2011 at 08:12 #261219Anonym anvandareMemberFEVER wrote::DSocialt tränade är de nog, för det är många som har påpekat att vi har väldigt lugna ungar (inkl dagis och skola).
Det snarare vi som är lyckliga, att vi kan ha med dem överallt och att de vill.
De är faktiskt väldigt lätta att ha att göra med.
Men vi får väl se i framtiden om de är tacksamma eller inte:p
De vi kan ge dem kan ingen ta ifrån dem (ej materiella ting):emo-thumb
Thailand är härligt, men så långt bort:(Ja det är synd att thailand inte ligger där typ Norge ligger haha men de är de värt att sitta och få fotbollar till fötter för att komma dit:D
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.