- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 maj, 2011 at 07:52 #261235Anonym anvandareMember
20 km löpning
40 min bröst och 60 min shootfighting.
Livet leker.Bäst av allt är att snart börjar vi att rulla…:emo-thumb
4 maj, 2011 at 16:04 #261236Anonym anvandareMemberDet fanns en Åsa-vandring genom hela mässan från FF2010 i slutet av denna film
[youtube=tKMoe41GkZM]
4 maj, 2011 at 16:07 #261237Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Körde lite grappling igen på lördag, men då hade jag familjen med mig.
Åsa tyckte det var kul och skall nog börja med shootfigthing.
Riktigt kul, för då kan vi träna med varandra..
Jag har tyvärr inte mycket tid, så det får bli lite då och då.
Löpningen flyter för båda och snart skall vi vara farthållare i Stockholm maraton.
Fyra dagar efter det är det dax igen fast då i Danmark.
Efter det börjar vi ladda på riktigt.
Åsa kommer även där i mellan var gästdomare på Alingsåstävlingen (Alströmers).
Så det börjar röra på sig.Fräsigt med tank top
4 maj, 2011 at 19:18 #261238Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Det fanns en Åsa-vandring genom hela mässan från FF2010 i slutet av denna film[youtube=tKMoe41GkZM]
Tja där ser man, men tyckte jag skymtande en vältränad man av ovanlig bra kvalite8)
Tack för titten:emo-thumbmoosecan wrote:Fräsigt med tank topJapp och det är så det skall bäras, lätt och ledigt:D
8 maj, 2011 at 08:10 #261239Anonym anvandareMemberEn bra vecka håller på att ta slut.
Torsdag :21km (första milen 42 min och andra 41 min)Fredag : Tungt benpass + 10 km löpning + sparring (Shootfigthing eller vad det heter).
Lördag: Sparring 90 min + 25 km löpning (hem till mor och far).
Idag: Tanken är ca 21 km och eventuellt slappa (svårt att låta bli och träna).Åsa tränade Shootfigthing i 90 min igår och tyckte det var superkul.
Så nu ger sig hon in i ny ”sport”9 maj, 2011 at 21:38 #261240Anonym anvandareMemberFem dagar i streck har jag sprungit nu utan att vila.
Så ca 9,5 mil har jag i benen.
I morgon blir det sista dagen innan vila och sedan börja jag om på nytt.
Skulle ta det lugnt, men benen ville annat.
21 km på ca 1.31 h och det kändes helt ok.Rygg har jag också hunnit med, men imorgon blir lite sparkar och slag också.
9 maj, 2011 at 22:42 #261241Anonym anvandareMemberHaha vart fan får ni all energi ifrån. Känner mig fet o lat nu
9 maj, 2011 at 22:55 #261242Anonym anvandareMemberHaha vart fan får ni all energi ifrån. Känner mig fet o lat nu
10 maj, 2011 at 22:50 #261243Anonym anvandareMemberQuinn wrote:Haha vart fan får ni all energi ifrån. Känner mig fet o lat nuEnergi är till för att användas;)
Vi är feta, men kanske inte lata:DTro nog däremot du lite senil, då du skrev det två ggr:D
Lill Benny
10 maj, 2011 at 22:52 #261244Anonym anvandareMember21 km lugn löpning.
Biceps och triceps.
Avsluta kvällen med tekniksparring (åt kund)16 maj, 2011 at 08:36 #261245Anonym anvandareMemberHinner inte med att skriva allt som hänt, men kan väl nämna lite.
I fredags gjorde jag och Åsa ett grymt benpass och kort efter det gav vi oss ut för ”21:an”.
Trots trötta ben sprang Åsa (lite lättare för mig) på 1.39 h.
Drygt 21 km i bra fart.Lördag blev det ca 60 min säck och Shootfigthing för Åsa.
I går var det skit väder, med regn och blåst.
Trots det sprang jag mycket bra.
Dryga 21 km på under 1.23 h.
Träningsvärk, motvind och regn hindrade mig alltså inte att springa fort.
Det var ett par år sedan (tror jag) jag sprang så här bra och det beror nog på att jag kör ”kamsport”.
Så vi öser på och så får vi se vad det slutar.23 maj, 2011 at 20:36 #261246Anonym anvandareMemberNu rullar det på.
I helgen var vi med tjejerna och tävla i Gbg.
En heldag med shopping, djur parkbesök och massor av spring.
Vi gillade mässan helt klart, då vi köpte massa roliga leksaker till löpningen.
Skor, kompressorbyxor, kläder mm
Testade nya skorna idag och sprang då på ca 1.23 h (21 km).
På lördag är det daxs för oss att springa lite längre, då vi skall vara farthållare i Stockholm maraton.
Dagen efter fyller Liza 10 år, men då skall jag tyvärr på intervju till Filmlinje (skola).
Ett par dagar efter det dra vi till Danmark för att köra ett supertufft maraton.
Så vi få se om vi överlever.27 maj, 2011 at 20:12 #261247Anonym anvandareMemberTja då börjar det att dra ihop sig.
Min dag slutar vid 20:00 (boxning) och sedan gäller det bara att fixa den sista packningen.
Vi går upp vid 04:00 och kommer hem vid 01:00, så det blir en lång dag.
Inget får missas när det gäller packningen, så allt går noga igenom.
Barnen är ju inte med denna gång, så det blir lite mindre packningen.
Är rätt laddad, då jag har gått en lång väg sedan jag fick allvarlig blodbrist.
Har ju redan gjort ett maraton och det kändes väldigt bra, men Stockholm är Stockholm.
Ett av höjdpunkterna av året.
Hade dock varit trevligare och sova över.
Upp tidigt på söndag och hemma sent, vilket är tråkigt då det är Lizas födelsedag.
På torsdag nästa vecka är det dock dax igen och då ett tufft maraton i Danmark27 maj, 2011 at 23:36 #261248Anonym anvandareMemberKör hårt så ni jobbar upp en rejäl aptit så ses vi imorgon och svullar tills ni spricker!
29 maj, 2011 at 06:56 #261249Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Kör hårt så ni jobbar upp en rejäl aptit så ses vi imorgon och svullar tills ni spricker!Om vi gjorde
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.