- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 oktober, 2011 at 22:11 #261265Anonym anvandareMember
Du är så våldsam lilla vän!!! Mera kärlek istället;)
9 oktober, 2011 at 13:21 #261266Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Du är så våldsam lilla vän!!! Mera kärlek istället;)Våld är mitt andra namn:pop:
Mer kärlek = Mer mat11 oktober, 2011 at 23:21 #261267Anonym anvandareMemberNu är hela helgen bokad för FitnessFestivalen och första gången någonsin på nio år, så skall vi bara softa och tar det lugnt.
Ser fram emot helgen så in i H……
Hoppas vi ses och för en gång skull hinna snacka lite skit24 november, 2011 at 00:19 #261268Anonym anvandareMemberDet är svårt att förstå att du inte haft nån boxningstränare utan är självlärd (har för mig det iaf), men har man talang så har man… :emo-thumb
Riktigt skoj att se!28 november, 2011 at 21:00 #261269Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:Det är svårt att förstå att du inte haft nån boxningstränare utan är självlärd (har för mig det iaf), men har man talang så har man… :emo-thumb
Riktigt skoj att se!Tack!
Jo jag har faktiskt väldigt lätt för de flesta kampsporter jag tränat.
Det sitter bara där och jag behöver knappt tänka.
Började träna lite MMA (i år) och det satt rätt snabbt, så jag började träna hårdare och hårdare (själv).
Hade mål att gå match till hösten, men så kom jag in på filmskolan:(
Börja närma mig 40 bast och kan se nu att just kampsport och löpning är något jag verkligen behöver och inte vill leva utan.
Men tiden räcker inte till så, nu hinner knappt träna (skola, jobb, familj före).
Har en hel del matcher och sparring filmade i allt jag sysslat med (boxning, judo och MMA), så det kanske dyker upp mer.
Tro jag har lite med Paulo Roberto (trevlig kille), då han var aktiv proffsboxare:up:Var i Oslo i helgen och filmade dokumentärfilm, denna gång löpning.
[youtube=pCUm7n3eixI]
Leker lite med ljud och bildeffekter
[youtube=6xmHn1YsKZs]
Tävling
[youtube=Cm8hFJGp3Rg]
Mer lek
[youtube=jSzPxn2OeFs]FF är snart här och då mer material att leka med:)
7 december, 2011 at 19:31 #261270Anonym anvandareMemberFantastiskt kul att träffa er i helgen. Mission accomplished med hela FF för min del (nästan) : )
Nu när jag förflyttat mig neråt västkusten är ju plötsligt avståndet till där det händer bra grejer rätt överkomligt.
Jag bokar en sparring på en gång… haha.16 december, 2011 at 20:42 #261271Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:Fantastiskt kul att träffa er i helgen. Mission accomplished med hela FF för min del (nästan) : )Nu när jag förflyttat mig neråt västkusten är ju plötsligt avståndet till där det händer bra grejer rätt överkomligt.
Jag bokar en sparring på en gång… haha.När som:up:
Det var superkul att äntligen få träffa dig med.
Både jag och Åsa blev impad av din fysik (du såg bitig ut)
Har nu snart lov, så kom och ös på.
Nästa år har jag och Åsa bokat upp en hel del (fast vi får en kotte till).
Så vi måste börja träna:P17 december, 2011 at 09:08 #261272Anonym anvandareMemberNi är fantastiska! Fortsätt vara dem ni är.
20 december, 2011 at 12:12 #261273Anonym anvandareMembermaskin wrote:Ni är fantastiska! Fortsätt vara dem ni är.😮 Vi tackar och bugar.
Hinner tyvärr inte skriva mycket här. Tiden räcker inte till.
Det kul att uppdatera, så man själv uppskattar det man gör.
Snart skall jag gå igenom året som gått och se om vi fick ihop något:p
Har ju haft mycket motgångar (blodbrist mm), så träningen har väl inte gått spikrakt.
Men det händer ju saker hela tiden.
Nästa år känns det som det kan vända igen, dock med ännu en familjemedlem.
Vilket vi alla i familjen ser fram emot.
Åsa har blivit uttagen till landslaget i löpning (fast hon är gravid), de tror på henne och skall på alla sätt vis hjälpa henne tillbaka.
Så det kommer bli intressant alla följa.
Hälsan och familj går alltid först….men sedan öser vi
Tack för stödet!20 december, 2011 at 16:48 #261274Anonym anvandareMembermaskin wrote:Ni är fantastiska! Fortsätt vara dem ni är.+1
FEVER wrote:När som:up:
Det var superkul att äntligen få träffa dig med.
Både jag och Åsa blev impad av din fysik (du såg bitig ut)
Har nu snart lov, så kom och ös på.
Nästa år har jag och Åsa bokat upp en hel del (fast vi får en kotte till).
Så vi måste börja träna:PÄrofyllt att få höra från sina idoler 😮
Skönt med lov, själv blir det att åka hem till hufvudstan över jul men jag kommer ju hur gärna som helst och öser på vid tillfälle.
Grattis till Åsas landslagsplats! Och ta hand om er (visste inte att du haft blodbrist…) När ni orkar och hinner kan vi väl höras vidare!
Behöver också en spark i ändan då jag varit lite lat på sistone. Ni får ha en fantastisk jul nu!23 december, 2011 at 00:59 #261275Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Hinner tyvärr inte skriva mycket här. Tiden räcker inte till.
Det kul att uppdatera, så man själv uppskattar det man gör.Är det du som fotar på Nästa Nummer-sidan i BODY?
[img=http://body.se/media/forum/body1201s97.jpeg]
23 december, 2011 at 20:51 #261276Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:+1Ärofyllt att få höra från sina idoler 😮
Skönt med lov, själv blir det att åka hem till hufvudstan över jul men jag kommer ju hur gärna som helst och öser på vid tillfälle.
Grattis till Åsas landslagsplats! Och ta hand om er (visste inte att du haft blodbrist…) När ni orkar och hinner kan vi väl höras vidare!
Behöver också en spark i ändan då jag varit lite lat på sistone. Ni får ha en fantastisk jul nu!Du är som sagt välkommen.
Jo jag hade allvarlig blodbrist och det var tungt, speciellt när läkarna klantade sig (gav mig ingen hjälpmedel från början).
Men börja sakta finna tillbaka.
Åsa har redan nu börjat mentalt att förbereda sig (det krävs en hel del).
Sedan får vi se om fysiken hänger på.
Första tävlingen för oss båda är i Kiel (Tyskland) i slutet av feb.
Ha en god jul… för det skall vi23 december, 2011 at 21:07 #261277Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Är det du som fotar på Nästa Nummer-sidan i BODY?[img=http://body.se/media/forum/body1201s97.jpeg]
Jo jag har fotat lite, men det är filminspelning av the Crew mm:ph34r:
Massor av material, som ligger och väntar23 december, 2011 at 23:17 #261278Anonym anvandareMemberGod jul Fever och Åsa!
23 december, 2011 at 23:46 #261279Anonym anvandareMemberSrednq wrote:God jul Fever och Åsa!Det var inte igår inte:emo-thumb
Detsamma detsamma -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.