Fever och Mini åsa

Home Forums Dagböcker Fever och Mini åsa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 4,020 total)
  • Author

Jag tippar frugans klass .

1:a Linda Fodor, ja hon är ju bland sju bästa i världen, även om hon inte är i så bra form som Mats skriver (tror han skuggar :whistle: )

2:a Camilla Sinclair, hon har ruggiga meriter (SM-guld, VM- kval 1:a, EM-kval 1:a mm) och då är hon inte där för att hämta hem annat än guld.

3: Där blir det jämt och det är dagsformen som avgör.

Jag är realist ;)

FEVER wrote:
    Jag tippar frugans klass .

1:a Linda Fodor, ja hon är ju bland sju bästa i världen, även om hon inte är i så bra form som Mats skriver (tror han skuggar :whistle: )

2:a Camilla Sinclair, hon har ruggiga meriter (SM-guld, VM- kval 1:a, EM-kval 1:a mm) och då är hon inte där för att hämta hem annat än guld.

3: Där blir det jämt och det är dagsformen som avgör.

Jag är realist ;)

Jag skuggar tyvärr inte. Som jag skrev på annat forum så har motivationen efter VM varit riktigt dålig. Egentligen fel beslut vi tog där efter VM att Linda skulle tävla på SM. Så formen blir väl något kg tyngre än VM.

Men jäklar vad kul det ska bli i helgen. Åsa ser verkligen ut att vara i grym form, jag tror hon har goda möjligheter att placera sig mycket högt på tävlingen. :emo-thumb Ses på Apple.

Tycker man alltid ska tänka att man ska vinna, om man tävlar för att vinna. Man kan ju bara göra sitt bästa och hoppas det håller :-), realist i tävlingssammanhang klingar lite fel för mig. Believe the unbelievable!

Mats Egelstig wrote:
    Jag skuggar tyvärr inte. Som jag skrev på annat forum så har motivationen efter VM varit riktigt dålig. Egentligen fel beslut vi tog där efter VM att Linda skulle tävla på SM. Så formen blir väl något kg tyngre än VM.

Men jäklar vad kul det ska bli i helgen. Åsa ser verkligen ut att vara i grym form, jag tror hon har goda möjligheter att placera sig mycket högt på tävlingen. :emo-thumb Ses på Apple.

Av fem möjliga vad är högt då??
    Det lät som det vara flera 100 med;)
    Hon må vara tyngre, men det kan vara mera muskler:bb2:
    Lovar att inte äta upp all frukostbuffe:o
    Hälsa frugan och slit inte ut henne:friends:

Alm wrote:
    Tycker man alltid ska tänka att man ska vinna, om man tävlar för att vinna. Man kan ju bara göra sitt bästa och hoppas det håller :-), realist i tävlingssammanhang klingar lite fel för mig. Believe the unbelievable!

Jo du tänker rätt, men jag tänker inte så och har aldrig gjort och kommer förmodligen inte göra det heller.
    Jag trivs bra med att bara genomföra mina mål.
    När jag tävlat i boxning har ingen varit vid min sida (tränare), utan det har alltid varit mina elever eller min fru.
    Samma sak gäller allt jag har sysslat med, men som sagt jag genomför alltid mina uppsatta mål.

Att jag sedan har stått på pallen har faktist inte berört mig (känner inget speciellt).
    Därav att jag inte tänker på att vinna.
    Att min fru nu råkar göra bra ifrån sig är bara bonus för oss.
    Naturligtvis gör vi det bästa vi kan, men vi tar det inte så blodigt när väl tävlingen är gjord.
    För oss räknas bara målet (vilket i sig kan vara en vinst:) ).

Med mina kunder jobbar bara på ett sätt, vilket innebär att träna som en vinnare, men alltid vara förbered på det värsta

Hepp hepp!
    Har inte sovit en blund i natt(hatar min kropp ibland).
    Det händer alltid när jag eller någon annan jag skall hjälpa skall tävla.
    Så i dryga 10 år har jag lärt mig att leva med det, men det suger.
    Jag är inte nervös och jag tänker inte speciellt mycket på själva tävlingen, så jag vet inte riktigt vad det är.
    Kroppen liksom stänger av sova systemet.

Nu börjar det dock lite väl tidigt (brukar oftast börja samma dag som tävlingen).
    I 24-timmarsloppet passade det utmärkt, för då skulle jag inte sova happy.gif
    Men när man gjort boxnings/judoturneringar, så har det inte varit så himla bra.
    Dock har det inte påverkat mina resultat (tror jag), man blir bara lite segare.

Nog om det….
    Har sprungit lite lätt 12,5 km och efter det bara jobbat.
    Nu är det packning som gäller (men frugan sköter det).
    Hon håller fresten på med ”laddningsmaten” som hon skall ha med sig i morgon och på lördag.

Skall se om hon kan ta några bilder i kväll.

Japp då är man här:bb2:
    Man är lite små trött, men så vet jag att jag inte kommer att sova, så sitter nu framför datorn lite.
    Börja dagen med en långpromenad med Roddy B (han är lite småfet), sedan få vi se vad frugan lyckats smeta på sig (smink).
    Hon är håller forfarande vatten, men vi hoppas det lossanar tills imorgon.
    Vi har tänkt att det skall se bäst ut till finalen:)
    Men vi få se.
    Har inte hunnit och se något, då man bara tjötat och tjötat (man vill ju inte vara otrevlig).
    Hoppas jag hinner se lite imorgon.
    Kanske dyker upp med bilder i natt vi få se…:p

vems snygga vovve är det det?

Gymgrossistens live-sändning var super !!

…men inget slår Fever´s bilder……………

:whistle:
    :whistle:

Grattis till 2:a platsen!!![/b]
    Av det lilla jag såg… så såg det KANON ut!! :emo-thumb Baddräkten
    var skit snygg!! :D Ät och ta hand om er nu!!! *kraaam*

Grattis till andra platsen :up:

Måste bara berätta att diskussionerna kring SM går heta på det finska forumet (pakkotoisto) också. Hon som skrivit de flesta recensionerna verkar ha varit mycket imponerad av Åsa (speciellt axlarna… men vem är inte det :p) Hur som helst… Hon tyckte att Åsa och Linda helt klart skiljde sig ur mängden och att vem som helst av dem hade kunnat vinna.

Postar gärna länken till tråden om du vill öva upp din finska lite… bara att säga till :D

Tack!

Japp frugan knep silvret:drinks:
    Är lite seg idag då vi gick och la oss klockan 04.30 och upp vid 09.00.
    Innan dess hade jag ju inte sovit på två dagar:O
    Skall försöka lägga in en tråd (har över 400 bilder), men vi få se om jag orkar då livet börjar som vanligt imorgon klockan 06:00:(

grattis åsa!!! jag tyckte att du skulle vunnit!!!! hård som sten, grymma axlar, ben o rygg!!!

Ja hon har satt igång med bakning och matlagning som en galning (vi älskar ju sådant), så henne få jag la svårt att komma till datorn.
    Men hon tackar (läser högt för henne).
    Nu blir det nog att slappa lite innan nästa års planer (massor av långlopp), men vi kommer att heja på goda vänner både på December och Lucia, så vi lär ses:worship:

STORT Grattis på födelsedagen Fever!! :yahoo:

hoppas du/ni får en underbar dag! :drinks:

…och tack för alla foton vi får se! :worship:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 4,020 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.