- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 oktober, 2005 at 07:05 #257320Anonym anvandareMember
GRATTIS GEORGE!
Happy biiirthday toooo you-ooooo!31 oktober, 2005 at 14:24 #257321Anonym anvandareMemberJa jävlar, då var det dags att fylla år igen:evil:
Gillar inte sånt tjafs, men man få la tacka och va glad:o
Frugan försökte ge mig tårta på sängen, men då jag börjar jobba 06:00, så var hon inte så pigg på det:D
Men jag fick min tårta när jag kom hem lite senare:P31 oktober, 2005 at 15:23 #257322Anonym anvandareMemberDet var riktigt trevligt att träffas på SM. Hoppas att vi ses under lite mindre stressiga former nästa gång.
Och grattis på födelsedagen! 32 är ingen ålder.
31 oktober, 2005 at 17:31 #257323Anonym anvandareMemberGrattis :drinks: :kicking:
gratta åsa till 2:a platsen med :emo-thumb
1 november, 2005 at 10:48 #257324Anonym anvandareMemberJoachim Bartoll wrote:Det var riktigt trevligt att tr1 november, 2005 at 22:36 #257325Anonym anvandareMemberMotion för en gamling
Idag joggade jag lungt i 12 km, för att få bort allt vatten (åt lite väl mycket).Sedan ett lätt styrkepass (bröst,triceps).
Har massa planer på G, men vet inte riktigt om jag orkar.
Börjar känna mig sliten.
Man måste vara alla till lags och så glömmer man bort sig själv.
Har smått börjat på projekt kokbok igen (blir ju avbruten hela tiden).
Idag körde vi igenom lite recept.Kanske skall börja producera lite stuff lagom till Luciapokalen, men det blir en hemlis till dess.
Men jag lovar att det kommer att bli en hit.2 november, 2005 at 14:52 #257326Anonym anvandareMemberJaaaa!!
Familjen Hällstorps kokbok!!!Vi väntar med spänning :happy:
2 november, 2005 at 20:14 #257327Anonym anvandareMemberDagen
L
2 november, 2005 at 20:16 #257328Anonym anvandareMemberLina wrote:Jaaaa!!
Familjen Hällstorps kokbok!!!Vi väntar med spänning :happy:
Den som väntar på något gott……
3 november, 2005 at 16:33 #257329Anonym anvandareMemberNi är välkommen hem till mig efter maran nästa år ska allt fixa buffe till er
3 november, 2005 at 20:42 #257330Anonym anvandareMemberVanni wrote:Ni är välkommen hem till mig efter maran nästa år ska allt fixa buffe till erLåter bra det, men vi åker hem redan på söndag (brukar stanna till på måndag).
Kanske vi hinner, med vi är ju ca 10 st som skall springa, så jag vet inte om det är lämpligt (mycket mat).3 november, 2005 at 21:03 #257331Anonym anvandareMemberHall
3 november, 2005 at 21:09 #257332Anonym anvandareMemberJag håller på att springa in i väggen nu:(
Är fruktansvärt trött hela tiden och orkar inte tänka (känns som en lågkollisdiet).
Jobbar för att man är mer eller mindre tvungen (betala räkningar).
Känner bara för att sova, men har inte tid med det.
Det är nog dags för en lång lång pause nu, från mitt jobb.
Men det svåra är ju den ekonomiska biten.
Jobbar jag inte inga pengar + att alla mina (och frugans) mål kostar ju pengar.
Har ju Paris marathon nästa år i början på april och dit vill jag så gärna.Fick idag ett mail från Debbie Patton hon som kom sexa i VM i bodybuilding:worship:
Hon vill att vi skall komma över nästa år och hälsa på henne och även passa på och springa Chicago Marathon.
Det hade ju varit jäkligt kul, men som sagt det kostar:(3 november, 2005 at 21:14 #257333Anonym anvandareMemberBah.. jag har helt missat din födelsedag.. Så kan det gå när man jobbar mycket och missar viktiga händelser på forumen..
STORT GRATTIS I EFTERSKOTT :bb2:
3 november, 2005 at 21:18 #257334Anonym anvandareMemberQuinn wrote:Hallå ”fever”, kul att stöta på dej o frugan i helgen. GRym form förresten, otroligt med tanke på hur sent hon började träna.Ska komma igång ordentligt nu själv, har bestämt mej! Läste här på forumet ett innlägg av Joachim Bartoll om ett lite annorlunda sätt att träna (bartollmetoden) har du läst den? verkar inntressant ska prova och se, skiljer sig rätt mycket från hur jag brukar träna. Grattis i efterskott. Hälsningar J.QuinnFan va kul, tänkte på dig i går:emo-thumb
Kom du ihåg när vi var ute och pimpelfiskade:D det är dags snart igen va:emo-thumb
Jag lovar hjälpa dig om du vill upp, för du om någon har ju anlag.
Har lite bilder när vi spännde oss för ett par år sedan, få se om jag hitta dem.
Kör hårt!
kommer du på Lucia? Hoppas vi ses då.Frugan för något år sedan
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.