Fever och Mini åsa

Home Forums Dagböcker Fever och Mini åsa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 4,020 total)
  • Author
    Kattis wrote:
    Nu har jag väntat läänge på kokboken:) Kommer den ut snart? Lääängtar tills jag kan göra eget ”fluff” med mera:D

Jag har många hinder ivägen hela tiden (inte en lugn stund), men då och då så pillar jag med den.
    Men har lite suprize på G tills Luciapokalen, men vi få se om allt klaffar.

En dag till är nu snart till sin ända.
    Jag blir sämre och sämre (ont i halsen och tröttare), men föröker jobba ändå.
    I morgon skall jag dock bara jobba tre timmar, men på söndag blir det mer.
    Är i stort sett aldrig ledig, utan jobbar så mycket jag kan.
    De dagar jag är ledig är då vi åker iväg.

Träning är det sista jag tänker på just nu (min egen alltså).
    Sitter nu ensam hemma:( eftersom frugan jobbar (hon har Liza med sig), vilket gör att det suger än mer.
    Min vänner ringer och tycker jag är tråkig, som aldrig hänger med ut.
    Men jag trivs så bra med min familj, så jag glömmer bort omvärlden (förlåt:o )
    Jag skall skärpa mig.
    Skall försöka bli frisk först:)

FEVER wrote:
    En dag till

ta hand om dig fever s

Linda G wrote:
    Usch, låter verkligen urjobbigt… Och det lär ju knappast hjälpa att jag drar alla världens predikotexter om hur viktigt det är att man vilar, och varvar ner emellanåt… Ibland funkar det bara inte så. Men dina ”funkar inte så”-perioder verkar dra ut på tiden… :( Men kom då inte och påstå att du behöver skärpa dig – du gör redan helt säkert mer än en vanlig Svensson ens kunde drömma om att orka och hinna med. Hoppas det löser sig snart!

Har faktist sprungit in i väggen ett par ggr nu och det brukar vara vid denna tiden .
    Frugan och alla runt omkring börjar bli vana, men det går tyvärr aldrig att göra något åt det, då jag är dålig på att lyssna whistle.gif
    Men jag vet om problemet, vilket gör att jag tänker mig för mer nu.
    När man jobbar som jag har man ju förmåga att utöka sin inkomst, vilket gör att jag jobbar så mycket jag kan.
    Min egen träning görs då jag egentligen behöver vila.
    Men som sagt jag börjar lära mig att lyssna + att jag skall leta efter ett annat jobb.

Tack för stödet än en gång :emo-thumb

athleticmia wrote:
    ta hand om dig fever så du inte går in i väggen ”på riktigt”…..
    alla har vi en gräns av vad vi orkar …. förstår att du inte pallar mer så som ni verkar hålla igång….
    sköt om dig!

Idag blir det Halloween mat och bara slappa (bara jobba lite 😮 ), dra igång en gammal god film på projjen och ringa mina polare och bara tjöta skit.
    Kanske dags att åka upp till Roddy och Cicci uppe i Skara, de ha tjötat att vi skall komma upp, men jag har ju aldrig tid :whistle:

Tack för ditt stöd

Fever att du skulle ha mycket att göra är nog en grav underdrift. Förstår om du inte har tid att sitta och skriva så mycket på en kokbok också då. Det tar ju lång tid också att ge ut en bok. Men den som väntar på något gott:)…

Jag kommer att köpa den iallafall, men det vet du ju:)

Nu blir jag nyfiken på vad det är för överraskning till Luciapokalen.

Ta hand om er, hela familjen!

Den här knatten viskade att han ville träffa Lisa me ifall ni besöker Malmö en vacker dag :D

Jaha d

Hej hopp!
    Vaknade 11.30 idag och det var helt tyst i huset:(
    Frugan hade fixat, så jag kunde få sova ut;)
    Inget arbete, ingen träning och inga plikter:)
    Är helt igenmurad i halsen, så träning blir det nog inte än på ett tag.
    Bestämde mig för att inte göra någon aktivitet idag (inte ens gå).
    Så det blir nog bara att dra fram Playstation och spela hela dagen.
    Äta alla hembakade bullar och bara vara.
    Vägde ca 70 kg på SM, men nu så ligger jag nog närmare 76-77 kg.
    Jag flexade för Mini Åsa igår och sa att det börjar ta sig, att jag snat var redo.
    Hon flabbade rätt så mycket om vi säger så:

Hade gärna tävlat i år (gjorde det visserligen på Vårpokalen), men det är bara att inse att tiden räcker inte till.
    Sedan att jag blev sjuk, gjorde ju inte saken bättre.
    Men men…
    Man lär sig alltid något och jag få se fram emot nästa år utmaningar.
    Puss

ajdå..har du gått o blitt sjuk.:( men då gör du rätt i o vilar en dag utan jobb eller träning (måste vart ett tag sedan)..77 Kg! då e du ju snart i min viktklass.. puss på dig me;)

jag säger som min skånska landsman timbuktu
    ”för tiden spurtar fram och vi vet att, det kan kännas tungt som fan att, så ni ser att, man måste ta det lugnt ibland, och ni vet att, annars sjunker man! så ni ser att, ta det lugnt ibland, utan tvekan, ta det lugnt ibland!”

(c) Timbuktu – ta det lugnt
    Sveriges bästa låtskrivare.

G45P wrote:
    ajd
    Alm wrote:
    jag säger som min skånska landsman timbuktu
    ”för tiden spurtar fram och vi vet att, det kan kännas tungt som fan att, så ni ser att, man måste ta det lugnt ibland, och ni vet att, annars sjunker man! så ni ser att, ta det lugnt ibland, utan tvekan, ta det lugnt ibland!”

(c) Timbuktu – ta det lugnt
    Sveriges bästa låtskrivare.

Det blir till att ladda…..jag menar köpa skivan då:emo-thumb
    Tack!

FEVER wrote:
    Det blir till att ladda…..jag menar köpa skivan då:emo-thumb
    Tack!

haha, snygga syntholaxlar :emo-thumb

Hoppas du kryar på dig! :friends:

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 4,020 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.