- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 maj, 2010 at 11:51 #159183Anonym anvandareMembersilverryggen wrote:Haha allt över 3 reps är ju slöseri med tid Kul att du börjar småkänna lite på bänken igen, dags att sätta igång snart?
hehe jag håller mej friskare faktiskt om jag håller repsen högt!:Ddet i sin tur leder till mer träningsdagar som sedan förhoppningsvis leder till mer stabila ökningar,o nej nej bänken är fortfarande en övning som förtillfället körs som sista övning i:Dinget annat,men d e klart kommer jag upp i 100kg som sista övn å gör tior! shure then im in pretty good shape för ffive:D
25 maj, 2010 at 21:35 #159184Anonym anvandareMemberjag hade lite fullt upp igår men lyckades komma ut på gårdsplan å slängde fram en skivstång & lite vikter.
”arslet i gruset”benböj
30kg/15rep gg 2 set
60kg/15rep
60kg/15rep
70kg/12rep
70kg/12rep
70kg/12rep
(fick köra ryck med vikten varje gång då ställning saknades)marklyft
70kg/6rep gg 6 set
utfall utan vikt typ 10m alá 6 gg
lite chrunches:up:Eftertankar
alltså längesedan jag fick sådan grym å ljuvlig pump i benen,fan blir sugen på å dra ett till benpassimorn gottdammit:)men imorn blir det armar el axlar!26 maj, 2010 at 22:47 #159185Anonym anvandareMemberdrog iväg ut på gårdsplanen igen ikväll för ett armpass,kände mej egentligen krasslig(förkylning?!)men hade tryckt i mej smågodis så kände att det fanns lite överskottsenergi på lager:pop:
Konc.curl
10kg/15rep gg 2 set
25kg/10rep gg 2 set
supersettat med.
enarmad hantelextension.
10kg/15rep gg 2 set
15kg/12rep
15kg/18repSkivstångscurl
40kg/12rep
40kg/10rep
40kg/10rep
supersettat med.
Stående.skivstångextensione bakom huvud(ny övning för mej)
40kg/12rep
40kg/10rep
40kg/10repEftertankar
haha jaja var ett mediokert pass med nice pump,förutom alla myggjävlar som jagade mej var det en ganska trevlig stund ute i den friska luftenhoppas man får sova lite mer inatt bara:nono: denna sömnbrist e fan inte å leka med å nu när en förkylning jagar mej i hasorna känns det extra tungt…nu skall d sovas nattnatt26 maj, 2010 at 23:11 #159186Anonym anvandareMemberHaha, härligt att höra att sjukdomar och småbarn inte stoppar träningen för dig
Bra köttat på skivstångscurlen efter dom övningarna. Vad var extension över huvudet för övning? triceps?
Ha det!
27 maj, 2010 at 08:44 #159187Anonym anvandareMembergregstah wrote:Haha, härligt att höra att sjukdomar och småbarn inte stoppar träningen för digBra köttat på skivstångscurlen efter dom övningarna. Vad var extension över huvudet för övning? triceps?
Ha det!
Hahaha jo det är klart att man försöker smita in något pass när dom små glinen sover.tackar gubben,bra jobbat själv med stegningen på chinsen kan tänka mej att den träningen känns idag:D
extensions m skivstång jaa typ samma som med en hantel med dubbelhandsfattning fast med stång…
27 maj, 2010 at 23:42 #159188Anonym anvandareMembertjo,jo nu jävlar lyckades jag ta mej iväg till gymmet idag iallefall:emo-thumbdock hade jag inga rena träningskläder & för mej är det störande då jag gärna ser mina små muskler jobba under passet:p
Stående militärpressar
20kg/15rep
40kg/15rep
50kg/12rep
55kg/10rep
58kg/8+2repsittande hantelmilitärpressar
22,5kg/12rep
27,5kg/9rep
20kg/11rep….fick lite ont i vänster axelhantel lyft åt sidan(en i taget)
15kg/12rep
15kg/12repbakre axlar,hantel lyft åt sidan med panna mot bänk
12,5kg/12rep
12,5kg/12rep
12,5kg/12replite maskin på mellan vikter 2 set alá 12reps
Eftertankar
jaahopp,inte mitt bästa axelpass kanske men fick en skön pump,dock fick jag smärta i vänster axel efter hantelpressarna…hoppas axlarna håller sej frisk då dom har jävlats förr i tiden.28 maj, 2010 at 10:48 #159189Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:bra vikter där på militärpressarna, men resten får du sluta fjolla medHahaha, jo sant d så sant! hoppas på att kroppen skall svara med lite högre vikter nu när man ändrat repsantalet,så man slipper jolla med fjollvikterna länge till!
29 maj, 2010 at 09:26 #159190Anonym anvandareMemberjaha då var man förkyld igen då:frust:känns som någon varit å kört med en gammal Bic-rakhyvel i strupen på mej:(
rast vila tillsvidare
1 juni, 2010 at 22:25 #159191Anonym anvandareMemberGalten wrote:jaha då var man förkyld igen då:frust:känns som någon varit å kört med en gammal Bic-rakhyvel i strupen på mej:(rast vila tillsvidare
Du får ta att krya på dig nu galten så man får se lite uppdateringar :pop: Beta-hannarna tar igen på dig för varje dag hahah
2 juni, 2010 at 10:50 #159192Anonym anvandareMembergregstah wrote:Du får ta att krya på dig nu galten så man får se lite uppdateringar :pop: Beta-hannarna tar igen på dig för varje dag hahahhahaha jaa sant det börjar inse att man kanske måste lämna över den silverfärgadepälsbeklädnad som klätt min rygg å sälla sej till dom ratade beta hanarna:(tror jag faktiskt skall ta att börja införa total veckovila 1gg i månaden pga min skiftgång på jobbe som gör det fan omöjligt att få någon regelbunden sömn….
jobbar för tillfället- eftermiddag halv 3 till 1 mån-fred(vila)
förmiddag 5-halv tre,helgjobb,(träning)
ledig vecka(träning)tror det blir fint för immunförsvaret:up:
2 juni, 2010 at 22:45 #159193Anonym anvandareMemberGalten wrote:hahaha jaa sant det börjar inse att man kanske måste lämna över den silverfärgadepälsbeklädnad som klätt min rygg å sälla sej till dom ratade beta hanarna:(tror jag faktiskt skall ta att börja införa total veckovila 1gg i månaden pga min skiftgång på jobbe som gör det fan omöjligt att få någon regelbunden sömn….jobbar för tillfället- eftermiddag halv 3 till 1 mån-fred(vila)
förmiddag 5-halv tre,helgjobb,(träning)
ledig vecka(träning)tror det blir fint för immunförsvaret:up:
Sant sant, plus en ny unge på det ju. Fast en vilovecka per månad kan nog göra en del gott för träningen också :up: Huvudsaken det är högkvalitativa bänkpass vi snackar om under veckorna sen så du inte hamnar efter i den ha det
3 juni, 2010 at 11:38 #159194Anonym anvandareMembergregstah wrote:Sant sant, plus en ny unge på det ju. Fast en vilovecka per månad kan nog göra en del gott för träningen också :up: Huvudsaken det är högkvalitativa bänkpass vi snackar om under veckorna sen så du inte hamnar efter i den ha detjo tror det kan va jävligt bra jae mea:)surt nog så verkar dock inte fökylningen lämna min kropp ännu men hoppas på å vara frisk tills måndag iallefall:up:
5 juni, 2010 at 00:09 #159195Anonym anvandareMemberGu’ va besviken man blir när en förkylning precis gått över bara för att upptäcka att nästa är på väg. Så jäkla surt. Verkar den ge med sig nu?
6 juni, 2010 at 20:00 #159196Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Gu’ va besviken man blir när en förkylning precis gått över bara för att upptäcka att nästa är på väg. Så jäkla surt. Verkar den ge med sig nu?Mm joo e förbaskat tråkigt med dessa förkylningar:yikes:har ju som sagt haft en veckas vila plus en…
wiskeykväll med inslag av humle och druvor och lite tobak i diverse olika intagsformer under lördagen och känner att det gjort mirakel för mitt sinne,dock inväntar jag fortfarande positiva besked från min förtillfället illatilltyglade kropp…men allvarligt talat tror jag att så fort rökskadan av alla ciggaretter lämnar mina lungor… att jag har dödat bakterierna och är ”frisk”7 juni, 2010 at 22:02 #159197Anonym anvandareMemberdå var det dags igen efter en veckas skön vila:)började med två små muskler då jag kände av helgens synder….
Chins
uppvärm-kv/6rep gg 3 set
kv+20kg/8rep
kv/10rep
”supersetad med
Bardips
uppvärm-kv/6rep gg 3 set
kv+20kg/12rep
kv+10kg/10repSt.alt.hantelcurl
25kg/6rep+6rep alá hammercurl
25kg/6rep+6rep alá hammercurl
”supersetad med”
Triceps pushdown
en platta ifrån fullt mag
2set alá 12repsittande konc.curl
17,5kg/12rep
17,5kg/12rep
”supersetade med”
maskin extension ovanför huvud
200″kg”/11rep
200″kg”/9+2repkörde sedan lite liggande hantelextension supersetad med sittande alt bicepscurl på 15kg hantlarna 12rep gg 2 set
Eftertankar
kändes bra dock lite hög puls…trodde jag skulle tuppa av där ett tag;) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.