- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 maj, 2012 at 22:58 #160098Anonym anvandareMember
Det är bra galten, det enda rådet jag vill ge dig är att inte överdriva några ätardagar nu sista biten, det slöar ner processen rejält även om det är mycket vätska så är det en downer som kan ge negativa effekter tyckte jag. Så kör så hårt du orkar sista biten. Se det som en mental tävling mot dug själv. Ska skänka en tanke åt dig imorrn när jag slevar i mig en biffstroganoff med ris, hehehe
14 maj, 2012 at 09:38 #160099Anonym anvandareMemberi0janki wrote:Kämpa på nu in i det sista mannen!
Grymt när formen börjar bli riktigt bra, gör dieten lättare.
Det man ser i spegeln motiverar en att ta i det lilla extra som krävs.Mitt slutdatum är förskjutet framåt i tiden då man inte haft 100% fokus senaste tiden.
Men nu har störande momenten löst sig så I’m back on track!Tackar iojanki i will!jo spegeln har fått några fler minuters användade varje kväll innan läggdags dom senaste dagarna:-)
är grymt imponerad av dej och ditt kämpande med familjen,jobb,träning,och ditt i mina ögon lite smått hektiska liv;-)du har gjort det riktigt bra!
Gober wrote:Det är bra galten, det enda rådet jag vill ge dig är att inte överdriva några ätardagar nu sista biten, det slöar ner processen rejält även om det är mycket vätska så är det en downer som kan ge negativa effekter tyckte jag. Så kör så hårt du orkar sista biten. Se det som en mental tävling mot dug själv. Ska skänka en tanke åt dig imorrn när jag slevar i mig en biffstroganoff med ris, heheheAbsolut,som vanligt uppskattas dina råd och jag kommer följa upp på även detta:-)tyvärr så är ens humörskurva lika lugn som en bergådalbana så allt för hårt vågar jag tyvärr inte köra,då personer i min närhet har redan påpekat alltför många gånger hur snar jag ibland blivit…då jag i vanliga fall är en hyfsad glad/lättsam kille får detta nuvarande sinneslag inte högt betyg!men som sagt kör på morgonpromenader och styrkepass och håller tummarna för att det håller:up:
morgon promenad
tid-1:05:57
Avstånd-7.08km15 maj, 2012 at 09:51 #160100Anonym anvandareMemberMorgonpromenix 15/5
1:05:57-7.06km14/5
uppvärm 15 min promenad
Bänkpress
50kgx12rep,70kgx12rep
90kgx8rep
110kgx6rep+4 halvor
95kgx12rep
supersetad med.
Chin-up.
kvx6rep,kvx6rep,kvx12rep
+25kgx8rep
+25kgx6rep
kvx12repNedlutande.bänkpress.
70kgx12rep
80kgx8rep
90kgx8rep
supersetad med.
Chins.brett.grepp.
kvx12rep
kvx8rep
kvx8+2repL.Hantelflyes.
20kgx12rep
22,5kgx8rep
27,5kgx8rep
27,5kgx6rep
supersetad med.
Chins.
kvx10rep
kvx8rep
kvx6repKabelflyes.
2 set 12+rep
supersetad med.
Pullovers.med.viktskiva.
25kgx15repOmvända.crunches.
4 set 25rep+ett max set armhävningar typ 70+repEftertankar:ett helt underbart pass,som avslutade en av de bästa dagarna hittills på detta år,från 5 minuter in på morgonpromenaden sprutade endorfinerna i min kropp och slutade inte förrns sent på kvällen:Dvar sjukt nöjd hela dagen faktiskt och otroligt medveten om vad lyckligt lottad jag är!
Jag har bättre hälsa än någonsin, min familj är nu friska och dom är ju helt underbara +att sommaren närmar sej med allt gott den för med sej:)helt jäkla underbart helt enkelt!Ps.och passet,jo det gav mej en sådan otrolig pump att jag nästan kände mej bortskämd:up:
15 maj, 2012 at 22:37 #160101Anonym anvandareMemberblev ett litet kvällspass mot bättre vetande,varit trött och småsliten idag samt jäkligt hungrig…slängde i mej lite extra koffein och tågade iväg till gymmet
Sittande.militärpress.
40kgx15rep,50kgx8rep
65kgkgx6rep
65kgx4rep->20kgx15rep
Stående.Hantelpress.
25kgx12rep
25kgx9rep
Sittande.hantellyft.åt.sidan.
12,5kgx12rep
15kgx8rep
20kgx10rep
20kgx6+4 stående rep.
lyft.åt.sidan.i.cc.
10x12rep
12,5x12rep
Hantelshrugz.
45kgx12rep
55kgx12rep
triceps.pushdown.i.latshiss
30x12rep
35x8rep
50×4->40X6rep
supersetad med.
St.alt.hantelcurl.
15kgx12rep
17,5kgx8rep
20kgx10rep
Sittande.konc.curl.
12,5kgx12rep
15kgx8rep
20kgx8+2rep
supersetad med.
Liggande.hantelextension.
12,5kgx12rep
15kgx8rep
20kgx4rep->12,5kgx6repHammercurls.
20kgx8rep 2 set
supersetad med.
Bänkdips.
kvx12rep
kv+25kgx12rep
avslutade med ett set smalt grepp i bardips-kvx25repEftertankar:mjaaa det såg inte bra ut och var inte mycke kraft i bitarna…imorgon blir det endast promenader för att ge kroppen chans till muskelåterhämtning!ben på torsdag:up:
16 maj, 2012 at 14:42 #160102Anonym anvandareMember:yikes:magsjuk!!!!
16 maj, 2012 at 14:43 #160103Anonym anvandareMemberGalten wrote:magsjuk!!!!VVS!!
Våga vägra sjukdom!!Fyfaeen för magsjuka!
Önskar dig ett snabbt tillfrisknande.18 maj, 2012 at 08:44 #160104Anonym anvandareMemberjahapp,det blev lite allvarligare med denna påstådda magsjuka än vad man kunde tro…efter 1,5 dygns av pissande ur rör nr 2 och en kraftuttömingen utav monsterstorlek,så hamnade jag i en hyfsat rejäl allergisk chock som resulterade i en natts sjukhus besök under observation med en massa godis i form av drop på påse(intorkad var fallet) så mår jag ganska bra igen(tydligen var orsaken en form av matförgiftning,troligen av frysta grönsaker från lidl som jag missat koka tillräckligt alt kycklingen)behöver nu fylla på med allt möjligt jag får i mej tex nyss stoppat i mej 2 småburgare från MC samt 2 stora muffins+delikatobollar….. så mot min vilja förklarar jag härmed att..
Dieten är över!
kommer inte bli några form bilder dom närmaste dagarna om jag inte ballar ur allt för mycket på onyttighetsfronten kanske jag slänger upp några i mitten på nästa vecka..men vettefan känns så avlägset just nu18 maj, 2012 at 08:52 #160105Anonym anvandareMemberGalten wrote:jahapp,det blev lite allvarligare med denna påstådda magsjuka än vad man kunde tro…efter 1,5 dygns av pissande ur rör nr 2 och en kraftuttömingen utav monsterstorlek,så hamnade jag i en hyfsat rejäl allergisk chock som resulterade i en natts sjukhus besök under observation med en massa godis i form av drop på påse så mår jag ganska bra igen(tydligen var orsaken en form av matförgiftning,troligen av frysta grönsaker från lidl som jag missat koka tillräckligt alt kycklingen)behöver nu fylla på med allt möjligt jag får i mej tex nyss stoppat i mej 2 småburgare från MC samt 2 stora muffins+delikatobollar….. så mot min vilja förklarar jag härmed dieten över!kommer inte bli några form bilder dom närmaste dagarna om jag inte ballar ur allt för mycket på onyttighetsfronten kanske jag slänger upp några i mitten på nästa vecka..men vettefan känns så avlägset just nuSatan va läskigt!
Hoppas kroppen din återhämtar sig snabbt och dieten i detta fall är rätt sekundärt.
Ät, läk och kötta vidare efter det18 maj, 2012 at 09:06 #160106Anonym anvandareMemberi0janki wrote:Satan va läskigt!
Hoppas kroppen din återhämtar sig snabbt och dieten i detta fall är rätt sekundärt.
Ät, läk och kötta vidare efter dettackar min gode forum kamrat:-)det hoppas jag med,kommer äta och äta dessa dagar så mycket som min mörbultade mage tillåter,och hoppas på ett snabb men stabil återhämtning,skall faktiskt försöka att inte äta bara onyttigt,men kommer då inte bli kyckling eller torsk eller kesella denna närmaste vecka..har förhoppningsvis lite tillgodo so to speach när det gäller dom närmaste timmarnas kcal intag
18 maj, 2012 at 09:29 #160107Anonym anvandareMemberFy fan! Köp inte kyckling osv på Lidl, håll dig till Svenska råvaror. Krya på dig nu och överdriv nu inte ätandet, kanske inte för formens skull men känns kanske inte så hälsosamt att vräka i sig massa mat efter en sådan magtömning. Ta hand om dig
18 maj, 2012 at 09:51 #160108Anonym anvandareMemberGober wrote:Fy fan! Köp inte kyckling osv på Lidl, håll dig till Svenska råvaror. Krya på dig nu och överdriv nu inte ätandet, kanske inte för formens skull men känns kanske inte så hälsosamt att vräka i sig massa mat efter en sådan magtömning. Ta hand om digAbsolut!kommer hädanefter hålla mej till det svenska utbudet:)försöker hejda mej så gott som det går med godsakerna,samtidigt kan jag icke frömå mej att äta något nyttigt för tillfället så det blir vad det blir:-)dock i små portioner tex ätit 3 muffins nu samt 4 delikatobollar+30gram dill och gräslök chipsutspritt på 3 h;-)
18 maj, 2012 at 13:20 #160109Anonym anvandareMemberklev just över mitt dagliga snitt kcal intag på 2100…will not be seing that number i a few days
18 maj, 2012 at 13:26 #160110Anonym anvandareMemberHär tittar man in och får läsa om sjukhusvistelse och drop och bedrövligheter. Ta hand
om kroppen din och bli frisk snarast.18 maj, 2012 at 17:26 #160111Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Här tittar man in och får läsa om sjukhusvistelse och drop och bedrövligheter. Ta hand
om kroppen din och bli frisk snarast.ty you mine friend:-)och jag gör mitt bästa,med ena handen runt ett glas med vätskeåtersättning och den andra runt porslinkanten på toan:(
19 maj, 2012 at 13:43 #160112Anonym anvandareMemberInne på 4 dagen med återkommande vätsketömning sisådär 2-3 gg varje timme ch formen känns kanon
checklista
*hållit ett dagligt underskott på protein under 100gram-Check
*klenare än snarf i thundercatz alt snigel i björnes magasin-Check
*vaskulär som ett övergött sjölejon-Checkfinns säkert betydligt mer att skriva under på men dessa ovanstående är dom mest tydliga,när jag tillslut genomlidigt detta kommer nog styrkan och en hel del muskler vara borta med vinden tyvärr…men det går alltid att bygga upp igen;-)
aja åter till den dyrkande porslinguden och vätskeåtersättningen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.