- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 februari, 2009 at 14:16 #65454Anonym anvandareMember22 februari, 2009 at 14:16 #454299Anonym anvandareMember
Nu tänkte jag skriva blogg! Jag tänkte uppdatera er och hålla mig vaken vid hur mycket jag tränar och äter.
Jag heter Simon och är 15 år. Min dröm är att spela trummorn for a living. För att kunna spela trummor så måste man ha lite muskler och när man ändå är igång så kan man ju få en fit body.Mening med rubriken är att jag har haft det jätte svårt med mat(anorexi/bulimi) i 2 år har åkt in på sjukhus, varit hemma från skolan i över ett halv år and so on, men har nu tagit initiativet att gå upp i vikt och varför inte göra det den roliga vägen.
Jag började gymma i september till december och slutade där för jag insåg att jag började bli svag igen (för lite mat)(på den tiden gick jag upp från 46-52kg) och nu har jag bulkat upp mig lite så det är dags att börja igen:emo-thumb!
Anledningen till att ska börja skriva en blogg är att jag ska kunna peppa mig själv genom att skriva vad jag har åstakommit under träningen och sen pepp från människor här skulle inte vara helt fel:up:Jag är 174cm och väger just nu runt 52kg, mitt mål i den här bloggen är att gå upp till iaf 58-kg och klara att springa ”stockholm marathon” men nu är visst anmälansansökan stängd så för hitta på något annat, kanske spring 4,2 mil själv… haha!
Skrik till ifall ni tycker jag tränar för mycket , för lite, äter för mycket eller för lite:)
Lägger upp lite bilder på mat, min fysik och kanske även bilder från när jag spelar med mina band!:emo-thumb
/ Tack på för hand Mr.Simon Rodriguez22 februari, 2009 at 15:11 #454300Anonym anvandareMemberBra initiativ men är det så bra att du springer så mycket då ?
22 februari, 2009 at 15:56 #454301Anonym anvandareMemberFår önska dig lycka till och hoppas det flyter på bra…:up:
Hur ser ditt träningsupplägg ut?22 februari, 2009 at 16:09 #454302Anonym anvandareMemberPontus Stridh wrote:Bra initiativ men är det så bra att du springer så mycket då ?Det är ju kanske inte det. Har tänkt på om jag kanske bara ska träna benen ett tag med tanke på att jag fick min sjukdom genom att spring överdriver mycket.
Vad tycker du?22 februari, 2009 at 16:16 #454303Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Får önska dig lycka till och hoppas det flyter på bra…:up:
Hur ser ditt träningsupplägg ut?Det flyter på, älskar värkligen att vara på gymmet!:up:
Jag ska börja träna 3-4ggr/vecka, 3-4 set*3övningar*8-15 reps per muskelgrupp om jag klarar 15 så ökar jag till nästa set. Låter det som något?
Sen vet jag inte om jag sak spring 2ggr/vecka också, förmodligen inte(läs svaret ovan)22 februari, 2009 at 21:46 #454304Anonym anvandareMemberPuuh! 40min på löpbandet och täning av rygg/mag tar värkligen musten ur en. Ska sova nu, det är ju skola imon( ) mina lov dagar är över.
Kommer med en feedback på dagens träning och mat imorgon.
Peace out!22 februari, 2009 at 22:09 #454305Anonym anvandareMemberStort lycka till
23 februari, 2009 at 23:34 #454306Anonym anvandareMemberTack så as mycket adreas! Man får så grymt bra motivation av allt pepp här!
Igår blev jag så trött mot kvällen och orkade inte skriva något här.
Gårdagen: Anyway, det blev ett 40min pass på löpbandet(tror jag kom 7-8km längre i mitt liv) stack hem från gymmet för gym ledarna hade års-möte. Efter några South Park episoder och med ett äpple i maggen drog jag tillbaka till gymmet för ett mag/rygg pass
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.