Kompensera inte genom att svälta dig nu bara, du ligger redan lågt kcalmässigt och dom där få kilona rinner strax av.
Tack för att du bryr dig men det är ingen risk, jag vet att svält leder bara till ännu mera ökning i vikt och mera skada:). Jag har insett att jag måste öka på nyttiga fetterna för mina leder, så det blir snålt med kolisar och högt protien och nyttiga fetter:). Men självklart måste jag hålla koll på kalorierna mera nu när jag tillsätter avokado/olivolja och lax så de inte springer iväg
12.30 nötfärs 10% spenat+ vitkol+ tomater + inolaxol+äppelvinäger + grönte
18.00 kycklinfile 150g + liten avokado+ broccoli+ 2 msk äppelvänger + grönte
21.00 ett litet äpple
uppdatering 11775 steg
frukost 6.45 tonfisk+ lite svamp+broccoli+2kokt ägg+ inoloxol+d-vitamin+omega3 3st+ äppelvinäger+ 3 små tomater+ grönte[/QUOTE]
11.00 halv avokado
13.30 lunch nötfärs 10% +broccoli+ inlolaxol+några svampskivor,lite spenat+ äppelvinäger+ citronvatten+ grönte
16.00 avokado
19.00 en lite bit lax + 3 små tomater 1/2 avokado + lite svamp + inolaxol
06.30 frukost tonfisk spenat+broccoli+2 kokt ägg+ d-vitamin+omega3 3 st+inolaxol+d-vitamin+multivitamin+ chilliburn2 st
10.00 ett litet äpple innan träning
11.30 lunch nötfärs+ halv avokado+ broccoli+ inolaxol+ citronvatten + grönte
15.00 halva avokado
18.00 kycklinfile + vitkål
uppdatering igår 10000steg
frukost 7.00 nötfärs+ broccoli+ d-vitamin+omega3+chilliburn´+inolaxol+äppelvinäger + multikvinna brus+ grönte
hur går de för dej ???
Någon före – efter bild kanske??
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY