Från tonfisk till pepparkaka! Lucia-07

Home Forums Dagböcker Från tonfisk till pepparkaka! Lucia-07

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • Author

Då var det dags för en rolig tävlingssatsning med mig och gumman Dee…Tänkte att denna dagbok ska ge mig och Denise lite xtra Boost och skoj under dieten till tävling.
    Bilder och lite mingel och träning kommer att finnas på agendan.
    :pop:

Jag vet inte i vilken klass jag ska gå i ännu det blir nog -100 och inte i plus 100! och gumman går i Tungvikten.
    Min morgonvikt är 114kg just nu.
    Och Denise morgonvikt är 82kg.

Aha, schysst med ännu en som tävlingssatsar! Jag får önska både dig, och dig brud lycka till!:)

Macke89 wrote:
    Aha, schysst med ännu en som tävlingssatsar! Jag får önska både dig, och dig brud lycka till!:)

Tack Macke89….Ja jag och gumman har tävlat förr kolla in gumman på hennes tråd under medlemsbilder på Team maximize tungviktsdam…
    Och jag har tävlat av och till sen 96..:up:

Ännu en skön dietdag! har precis varit på en uppfriskande 30min cardio walk! och ska under dagen få lite härlig smärta genom bindvävsmassage……..

~Frida~ wrote:
    :yahoo: Vad kul att ni startat en tråd!!!

Hoppas allt är bra med er och Bosse (Denise pratar jag med på msn så ofta jag hinner ;)) och att ni kommer neröver ngt innan tävlingen, vi har ju ett eget rum som står o väntar på er ;)

Ha en fin dag, här svartnade himlen precis (men vi har vant oss vid västkustvädret :emo-thumb )

Ps Palle hälsar o vill se bilder….

Tjenixen på er! det vore skoj att komma och kolla in er crib!och att prova gymmet! Bilder kommer men känner mig som akibono(sumo fet..

Du och gubben håller verkligen formen! jag kollade in er tråd…..

KUL, rock ON!

Japp japp nu var det dags igen för oss att ställa oss på scen. Efter att ha sett alla inspirerande träningstrådar här på Body så var det inte EN minut för sent att starta vår egna tråd. Inspirationen är på topp och det promeneras flitigt varje morgon och kväll. Som gubben min säger så kommer det att finnas bilder och annat smått och gott under resans gång. Ni är välkomna att följa vår resa och självklart kommentera(jag vet att ni gör det ändå :P )

Mattias W wrote:
    Då var det dags för en rolig tävlingssatsning med mig och gumman Dee…Tänkte att denna dagbok ska ge mig och Denise lite xtra Boost och skoj under dieten till tävling.
    Bilder och lite mingel och träning kommer att finnas på agendan.
    :pop:

Hej på dig superqvinna,

Ja som de flesta här på Body efter att ha följt er inspirerande tråd så blev vi också sugna på att starta en egen tråd inför tävling. :nod Vad snälla ni är som har sparat ett alldeles eget rum Bara för oss. Vi ska göra vårt bästa för att komma ner och ta ett pass på det nya gymmet som ni rockar innan tävlingen.

Hoppas allt går bra med dieten och ni inte jobbar ihjäl er. Och du tjejen, vi syns på msn framöver !!

Hoppas det går bra för er båda:emo-thumb

Syns backstage.

lite häftiga pics:O

Oj oj oj vad det där känns för länge sedan… speciellt om man kollar i spegeln :ph34r: men det är också en motivationshöjare för kommande tävlingen. Självklart kan ingen slå Iren men man kan alltid bli inspirerad eller hur?

Tack min söta älskling för den bilden….

Mattias W wrote:
    lite häftiga pics:O
    Mattias L wrote:
    Hoppas det går bra för er båda:emo-thumb

Syns backstage.

Ja vi ses då! dyker du upp på sm?

Ännu en härlig morgonpromenad avslutad. Idag gjorde sig kroppen påmind om att man äter en mindre mängd kalorier än vanligt! Men det är ju så det ska vara…….

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.