- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 april, 2009 at 16:19 #659239Anonym anvandareMember
Okej, det kanske är en F4:a?
Använder du den under promenader och intervaller och sånt?
[img=http://www.polarpuls.com/files/f4m_bk_front_240x298.jpg]2 april, 2009 at 01:06 #659240Anonym anvandareMemberI morse när jag slutade jobbet hoppade jag upp 15 min på spinning cyckeln. Sen hem till sängen.
Dagens gympass gällde biceps och triceps.
4 set stående stångcurl
3 st superset sittande curl över curlbräda + stående hantelcurl.
3 st superset hammercurl + rep i cabelcross.
3 set stångcurl med omvänt grepp.4 set dipps
3 set pushdown
3 st supersetoverhead…. med rep + pushdown mewd repMåste vara knockouten, känns som att man får en jäkla massa blod i armarna. Så mycket brukar det inte kännas.
Idag hade man ju nästan lite dåligt samvete när man inte gick på morgonen när det var så jäkla fint väder, men tiden räcker inte till.
2 april, 2009 at 06:53 #659241Anonym anvandareMemberDet ser ut som den jag har.
Jag använder den när jag går på power walks, jobbar, springer i bland på gymet på löpbandet.
Tycker den är jätte bra.Smidigt, lätt å fatta.
Man kan lätt föra över all information till datan, så vecko förbrukning osv….Visst klarar man sig utan den, men det gör cardion lite extra roliga..
2 april, 2009 at 08:04 #659242Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Det ser ut som den jag har.
Jag använder den när jag går på power walks, jobbar, springer i bland på gymet på löpbandet.
Tycker den är jätte bra.Smidigt, lätt å fatta.
Man kan lätt föra över all information till datan, så vecko förbrukning osv….Visst klarar man sig utan den, men det gör cardion lite extra roliga..
Precis, håller med!
2 april, 2009 at 23:15 #659243Anonym anvandareMemberRygg, baksida lår var det i dag.
4 set marklyft
3 set raka marklyft med hantlar
3 set liggandes benspark
4 set latsdrag framför huvudet
3 set latsdrag med v-handtag
3 set stående stångrodd
3 set sittande rodd
3 set hantelrodd
4 set shruggsBlev ett pass med högt tempo. Men tycker man hann med rätt mycket på 1 timme. Marklyften var jäkla jobbig med träningsvärk i låren, så det blev fler repps och mindre vikt. Känns skönt att sista passet är avklarat för veckan. I morgon blir det en längre morgonpromenad. Sen på kvällen…….Pizza
Men i kväll är det sista nattskiftet så då är det grillning. Fin ryggbiff åker på grillen
28 januari, 2014 at 03:51 #1080706Anonym anvandareMemberJösses, här var det inte igår man var inne och skrev
3 februari, 2014 at 21:37 #1080777Anonym anvandareMemberNej det var ett tag sedan ser jag. Bara köra igång igen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.