- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 december, 2009 at 16:35 #543009Anonym anvandareMember
Tjena
Ja nu har tävlings säsongen lagt sig.
Men mitt jobb fortsätter med alla klienter, tävlande, motionärer, överviktiga, underviktiga mmJag tog lite bilder idag för att visa formen tror jag är inne på vecka 6
tappat kollen lite pga allt jobb.MEn här är bilder vikten var nere på 96,4 förra fredagen och idag 97 men mest troligt lite mer vatten pga att jag fortfarande är sliten efter helgens jobb och är lite förkyld.
Men men, formen blir bättre och bättre.
BAra köra sakta tempo neråt mot 90 sträcket.
Målet blir nästa år vad vet jag ej ännu.
Men något måste jag ju hitta på.Och ny livsstil, med mat och träning. Allt för att kunna hålla vikten nere så jag slipper operera mina knä igen.
Och framför allt att kunna leka med mina barn.
Jag kna likaväl väga runt 105 iform
men kan se lika bra ut på 90 kg och känna mig lätt som en fjäder:up:.Så valet just nu är att vara lättare, är ju inte så att musklerna försvinner.
Utan sjunker ihop, vill jag öka igen så är det bara att fylla upp maten mer.
Muskelminnet är enormt.Men att genomgå operation för att kunna tävla hmm nja just nu inte värt det utan jag blir då lättare så är problemet löst, kan tävla och ändå se i stort sett lika ut.
Och jag kan springa och leka med barnen, så det är kanon
Och jag kan ha jeans hahahär e bilder
11 december, 2009 at 16:57 #543010Anonym anvandareMemberDitt monster…..
11 december, 2009 at 16:58 #543011Anonym anvandareMemberdina ben är insane. vad mätte de som störst innan knäna paja? man får sträva dit men hoppas ens egna håller
looking good för övrigt med formvis
11 december, 2009 at 17:06 #543012Anonym anvandareMemberMonster va fan, mamma sa helgen på lucia att hon inte sett mig så här smal och liten sen jag började gymnasiet! då var jag 15 eller 16 år…
Så nej mindre men illusion sport nr 1 my friend…
Smala leder, symmetri thats it …Då spelar de ingen roll om du väger 65 eller 140 kg på scen.
Så länge de ser bra ut så är jag nöjd.
Nu strävar jag endast efter att få tillbaka rygg och mina armar så symmterin blir bra igen.Lättaste vägen ja banta bort allt annat och bli symetrisk så kan jag tävla 15 kg lättare spelar ju ingen roll.
Ser ändå stor ut på scen med mina leder..14 december, 2009 at 10:56 #543013Anonym anvandareMemberUppdaterar måtten:
parantes före start
senaste först.vikt:,96,6 kg 99.9 kg 100.1 kg (100,4 kg)
Biceps:47,2 cm ,47,5 cm, 46 cm (45.5 cm)
Mitt på lår: 71 cm, 71 cm 69 cm (66 cm)
Vad:,49 cm, 48,5 cm 48 cm (47 cm)
Midja över navel ( över kärlekshandtag ) :87.5cm , 91 cm 91 cm (94 cm)
Utsida axlar, bröst: 145cm 143 cm 142 cm (137 cm)Så det har hänt en del.
Målet just nu är att nå ner strax under 95 till jul.
Fortsatt att vara relativt stark.
Dock har sista 2 veckorna träning inte varit 100%
Men som sagt ingen tävling i sikte och jag har typ de senaste 6 åren haft
svårt att tycka träningen är skoj pga skador mm.MEn faktiskt det är lite kul att träna igen och det är ju en fördel haha.
MEn just nu vill jag bara gå ner och komma iform, tagit längre tid än vad jag hade tänkt mig. men men bara inse att när man blir så ”fet” som jag var före så tar de längre tid.
Och att träna ner sig var nog svårare än vad jag trodde.
Men jag ska nå mitt mål och troligen tävla på en lätt vikt.
För att sen se om jag kan öka volymen igen.Men en sak i taget. Först komma iform och njuta av att vara så här lätt.
Känns som jag skulle kunna springa ett maraton så sjukt lätt känner jag mig.Tro tusan att kroppen varit sliten och särskilt mina knä när man är runt172 cm och vägt över 120 kg i stort sett sen jag var 18 år till och från.
Så nu är livet lite kul som jag sa för, kläder passar, man flåsar inte och ibland
Och man är bara lätt liksom.Och för barnen skull är detta kul de märker ju att jag orkar leka med dem.
Återkommer senare i veckan med mer bilder.
14 december, 2009 at 11:09 #543014Anonym anvandareMemberBara 30 kg till nu så vet du hur jag känner mig;)
Riktigt bra förändringar för övrigt!
15 december, 2009 at 13:28 #543015Anonym anvandareMemberD ser bra ut Fredrik ….!
Ffa tycker jag att det låter som att du mår bra med din nya vikt o att det låter härligt när du skriver att du känner dig lätt när du springer runt m pojkarna Ser en bild av Er framför mig där du som idag springer runt m oskar o melvin, kiknande av skratt, i varsin pulka bakom dig hihihi…. CuteSkönt m lite lugnare på jobbfronten, iaf under en liten period…. Glöm inte bort dig själv i allt jobb bara… Men du är ju ”mr cool” så d är nog lugnt.
Ha d bäst så ses vi om ngn dag
/Frida15 december, 2009 at 15:03 #543016Anonym anvandareMemberja tusan det är bara skönt att vara lätt.
Som det är nu så ska jag fortsätta vara lätt, men tankarna är ju kvar att vilja bli större igen. Men hälsa och knä är viktigare än massa. Men sen tänker jag på min förebild Ronny Runesson ( körde på samma gym när jag växte upp) och alltid varit en man av strikt kost och benhård träning.Och ju mer jag kollar bilder så lutar det mer och mer på att förbli ”lätt” under 100 kg off och iform strax under 90.
JAg kan göra underverk i 3 klasser -90 -100 + 100 ( men mina knä sätter stopp just nu ) och det som är så skönt att ha den perfekta längden för att tävla i bodybuilding. Att man kan välja viktklass, Nu går hälsa och barn först så då kan jag likväl vara lätt och kunna åka snowboard mm utan att linda sönder mina knä.
Och mer potitivt är att på mat kontot sen jag startade diet testet med Eddie är att man ha pengar kvar till annat kul för barnen.Kolla bara denna bild på Ronny i stort sett helt avslappnat tillstånd .
fattar ni va jag menar många års hårt slit.
Hoppas på en comeback av Ronny till SM.
Ska prata med honom i jul ang posering mm som inte är hans bästa om man säger så haha.14 januari, 2010 at 13:33 #543017Anonym anvandareMemberHar du fler på honom?
Fredrik Carlsson wrote:ja tusan det är bara skönt att vara lätt.
Som det är nu så ska jag fortsätta vara lätt, men tankarna är ju kvar att vilja bli större igen. Men hälsa och knä är viktigare än massa. Men sen tänker jag på min förebild Ronny Runesson ( körde på samma gym när jag växte upp) och alltid varit en man av strikt kost och benhård träning.Och ju mer jag kollar bilder så lutar det mer och mer på att förbli ”lätt” under 100 kg off och iform strax under 90.
JAg kan göra underverk i 3 klasser -90 -100 + 100 ( men mina knä sätter stopp just nu ) och det som är så skönt att ha den perfekta längden för att tävla i bodybuilding. Att man kan välja viktklass, Nu går hälsa och barn först så då kan jag likväl vara lätt och kunna åka snowboard mm utan att linda sönder mina knä.
Och mer potitivt är att på mat kontot sen jag startade diet testet med Eddie är att man ha pengar kvar till annat kul för barnen.Kolla bara denna bild på Ronny i stort sett helt avslappnat tillstånd .
fattar ni va jag menar många års hårt slit.
Hoppas på en comeback av Ronny till SM.
Ska prata med honom i jul ang posering mm som inte är hans bästa om man säger så haha. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.