Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,380 total)
  • Author

Ser bra ut, bara kämpa vidare. :)

Tack grabbar!:) Alltid lika kul att höra :)

Godkväll! Idag kändes det riktigt bra överlag, ett snabbt pass med ganska många övningar.

Pinsamma Knäböj: 20kg * 12-15 , 60kg * 8-10, 60kg * 6-8 , 40kg * 8-12
    Nästa vecka testar jag 70kg! :up:

Benpress sittande: c:a 120-130kg * 8-10 reps 2 set, 1set * 6-8

Ham. curl: 55kg * 8-10 reps 2set

Benspark 1 set.. sved skitskönt :p

Vadpress 3set

Stående vadpress (smith) 3set

Axlar blev mest lite rehab övningar.

Kommentar: Detta var nog ett rekordsnabbt benpass av mig, det mesta kändes faktiskt riktigt bra.

Imorgon blir det rygg & biceps då jag ska iväg och se The fast and the fourios 5(?)… den senaste i alla fall på fredag.

Trevlig kväll!

Godkväll! Galen träningsvärk sen benpasset igår.. precis så man kom in i bussen i morse när jag skulle till skolan.. :p men då hände det väl något igår i alla fall :D

Chins: 3 set.. börjar gå riktigt riktigt tungt nu.. :p lite skillnad att dra upp 80kg mot 69.. men såg ut ungefär såhär i alla fall: 8, 4-5, 2 * KV

Rodd i maskin: 90kg 2set c:a 7-9 reps , 70kg * c:a 10 , 50-60kg * 12-15

Hantelrodd: 30kg * 10 4set

Stångrodd m. Ez-stång 15kg på p åvarje sida +stången såklart :P * 15reps 3set

smala latsdrag: 60kg * 7-8 2set, 50kg * nånting, 40kh * nånting , 30kg * nånting.. sved kanon =)

Latsdrag m. v-handtag: 40kg * 8-12 3set

Biceps:

Rakstångscurl: c:a 25-27 kg * 6-8… totalt slut i underarmarna, siktade in mig på kontakt, 20kg * 12-15 3-4set , sedan lättare o lättare.. lagom pump och totaltrötta underarmar.

Hammercurl 3set

Bicepscurl m. rep 2-3set i drop

sedan nån mer bicepsövning..

Situps på pilatesboll 4set

Kommentar: Ett ganska lätt pass, men hoppas att det kommer kännas imorgon ändå, nästa vecka ska jag nog smacka på med lite tyngre vikter =)

Trevlig kväll!

Det finns väl inget bättre än att känna av en sjuk träningsvärk dagen efter. :D

Bra pass hur som helst, kommer träningsvärken kommer resultaten (så länge det inte är DOMS vi pratar om)

Kämpa vidare bara.

Haha, nej det är faktiskt riktigt härligt.. jobbigt om man har lite bråttom dock :p

Tack tack! :) Googlade lite på DOMS… och när jag känner efter så har jag träningsvärk (dock väldigt lite, men det känns att jag har kört..) i tuttarna fortfarande, som jag plågade i måndags. Men tror nog inte det är något att oroa sig för, hoppas jag :p

Tack! Promise :)

Ett riktigt skönt pass idag.. tog typ 40 min också så det var skönt :up:

Chins: 12, 6-7 ,2-3 * KV 12an får man nog säga är PB eftersom jag aldrig vägt så mycket som jag väger nu..

enarmsrodd i maskin: 25-30kg * 15-20
    40kg * 10 på båda armarna
    50-55kg * 8 -9 2set
    30kg * 10-15

Latsdrag smalt grepp: 25-30kg * 15
    60kg * 5-7
    50kg * 7-10
    45kg * 7-10
    30kg * 7-10 jättelite vila på alla ;)

Latsdrag v-handtag: 60kg * nånting
    40kg * nånting 2set

Sittande rodd med lutad bänk 45kg * 7-9 2set , 35kg * 10

Biceps

Rakstångscurl 20kg * nånting
    30kg * 7 – 8 3set

Hammercurl 18kg * 7-9reps 2set , 10kg * 15 c:a

Sedan körde jag något mer larv också.. pumpen var rätt ok i alla fall :up:

Hängande benlyft 3set, samt situps 4set för kaggen.

Vägde bara 77,5kg idag, så var nog därför chinsen gick så lätt i början.. :D

Vajert sickan, vajert! :)

77,5kg? Då borde du ju klara att göra 20-25 chins iaf…. Nä skämt åt sidan, 12 stycken e faan bra nog. Det klarar inte jag iaf kan jag lova. ;)

Insulinus wrote:
    Vajert sickan, vajert! :)

77,5kg? Då borde du ju klara att göra 20-25 chins iaf…. Nä skämt åt sidan, 12 stycken e faan bra nog. Det klarar inte jag iaf kan jag lova. ;)

Thanx harry! :p

Haha, jag tror jag har gjort 17 som mest.. dem jag körde idag var helt strikta så 13-14 kanske jag hade gjort om jag sparkat o haft mig, men då hade jag inte orkat 2set till senare :P

Klart du klarar det.. du ligger väl på 30+ i alla fall? ;)

Halvdant pass idag, såg ut såhär i alla fall:

Knäböj
    60kg 3set
    50kg 1set

Sittande benpress 120kg 3set 6-10 reps

Ham. curl: 60kg * nånting, 50kg * nånting, 45kg * nånting

Benspark 3set

Vadpress 3set

Vadpress/vadres i smith 3set

Utåtrotation 4set 10-15reps

Baksida axlar: 7 kg.s hantlar 8-10 reps 3set

Tänkte köra lite tyngre idag, men kände mig lite för seg för det..

Imorrn blir det bröst, triceps & mage i alla fall :up:

Trevlig kväll!

Yes.. tuttar, triceps och mage idag då. Gick väl sådär, tricepsdelen kändes väldigt bra i alla fall :)

Hantelpress rak bänk: 30kg * nånting, 30kg * nånting (inte många.. ) typ 20kg * nånting

Hantelpress lutande bänk: 25kg * nånting, några set, 20kg * nånting några set.

Lite larv i CC

Bänkpress 50-60kg * nånting 2-3set

Triceps:

Hantelkickbacks: ny favvo-övning f.ö! 10kg * 8-10reps 2-3set , sedan massa drops så jag var nere på runt 4kg när jag var klar där :yikes:

Pushdowns med stång i CC några set/reps

Pushdowns med rep i CC

Mage; 3set på pilatesboll.

En liten formbild.. behåller tröjan på idag tror jag :p

Tror även omedvetet att jag börjat deffa av någon konstig anledning, men det är väl det att sommarn börjar närma sig och allt sånt, sen har jag inte tid till att käka just nu heller… eller idag har jag bara ätit två mål , troligen också därför passet gick som det gick. Jaja. Elmia jönköping imorgon, ska bli skoj.

Trevlig kväll/helg och glad påsk!!!

Starkt jobbat ”Teppas” (faan jag gillar det smeknamnet) :D Pilatesbollsträning e seriöst, vi har en sån på gymmet men jag tror inte någon rört den sedan de köpte in den.. hehe

Måste säga att du kan verkligen det där med att sätta en ”sexy look” när du tar kort.. :D

Vem vet, vi kanske springer på varandra på Elmia imorrn då…

Thanx! :D haha, måste hitta på ett smeknamn till dig också ;) . ja j*vla pilatesbollar alltså..

Jag gör så gott jag kan för att krydda korten lite när man har en så kanonbra kamera i mobilen också :)

Ja det är kanske inte helt omöjligt! Bara hojta om du skulle råka känna igen mig :)

Detta har ju då inte ett skit med träning att göra, men eftersom jag skriver dagbok så måste jag väl notera detta också :p

Motorn hitta in i bilfan idag, riktigt skönt, så snart slipper man låna morsans bil till gymmet :p

Dagens träning bestod av ett tungt löppass, riktigt tungt.. dom där 10 kilona extra kändes verkligen. Tror mig ha tagit halvdeffandet ett steg längre nu och utan att säga för mycket så kanske jag ska ut och kuta nästa söndag eller liknande. :p kör lite när jag känner för det till en början.

Imorrn blir det rygg & biceps samt mage på gymmet. Nu blir det pizza!

Hoppas alla haft en bra påsk!

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.