Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 1,380 total)
  • Author

pizza

fan va gott!!!!

MR.Marcher wrote:
    pizza

fan va gott!!!!

Haha ja det är aldrig fel :P

Gött, en till som springer.. :emo-thumb

Och pizza är klart underskattad dietmat enligt mig.

Insulinus wrote:
    Gött, en till som springer.. :emo-thumb

Och pizza är klart underskattad dietmat enligt mig.

Sprang i alla fall… :D nejdå, ska försöka komma igång lite med det nu framöver.:|

Ja visst, en pizza då och då speedar väl bara på att man måste förbränna lite mer :D

Tränade tidigt i dag, eller tidigt o tidigt men tidigare än vad jag brukar :p gick väl sådär 1:a setet chins är jag nöjd med i alla fall, samt bicepsdelen var väl rätt ok.

Chins: 12,5 , typ 6st , 1-2st:o * KV

Maskinrodd, körde med båda händerna idag av någon anledning: 20-25kg * 15-20reps
    90kg * 8-10
    90kg * 7-9
    c:a 70kg * 10-12?
    50-55kg * nånting

Latsdrag, samlt grepp. 60kg * 5-8 3set ganska strikta, kändes bra som fan faktiskt. c:a 40kg * 10-12

Latsdrag m. v-handtag 3set

Stångrodd med Ez-stång 30kg på +stång 15 reps 3set

Drag till haka med rep. 2-3set i drop

Biceps:
    Rakstångscurl 32,5kg * c:a 7-8reps 2-3set , 30kg * nånting, samt 20kg (stången) * nånting.

Sedan körde jag bl.a sittande hantelcurl, tror jag ska börja köra den lite oftare, kändes riktigt bra idag faktiskt, väldigt lätt dock.

Samt lite annat. :p

Mage:
    3set situps på pilatesboll c:a 15-25 reps i varje set.

Kanske blir en liten promenad senare också, får se lite.

Kan bjuda på dagens käk ungefär;

Frukost typ kl 9,00: 1dl havregrynsgröt, 0,5l mjölk blandat m. protein. samt en banan.

c:a 12,15 efter träning protein, en banan.

Är fan inge hungrig nu… men det lutar väl åt att det blir någon macka , äpple, och lite mjölk snart.

sedan middag vid kl 17

och sist och minst kesella lätt m. funlight

Ha en bra dag!! :)

Fint pass! :up:

Chinsen och stångrodden kan jag ju jämföra med mig själv och då är det ett stort plus i kanten för dig. :)

Det blir inte mycket till käk där under din dag men du kanske gjorde som jag och slet dig ur sängen först vid 10-10.30 nångång.. :D

Insulinus wrote:
    Fint pass! :up:

Chinsen och stångrodden kan jag ju jämföra med mig själv och då är det ett stort plus i kanten för dig. :)

Det blir inte mycket till käk där under din dag men du kanske gjorde som jag och slet dig ur sängen först vid 10-10.30 nångång.. :D

Tack å tack! :)
    Ett stort plus, det tackar vi för =)

Ja idag har jag käkat riktigt dåligt.. vet inte riktigt vad det är, är inte så hungrig rent allmänt, sommarn börjar närma sig så det är väl det som gör att man ”deffar” lite omedvetet. =P

Nu blir det i alla fall rejält m. pasta och skinksås

Godkväll! Ben & axlar kördes idag. passet såg ut såhär:

Pinsamma knäböj: 60kg * 6-8 3 set, i sista setet så kände jag att tekniken började sitta, så får bli lite lätt nästa vecka också och känna på tekniken igen, sista setet kändes bra btw :)

Benpress, av den sittande typen: 120kg * 8-10 2set 140kg * 5-8

Hamstringscurl: 55kg * 8-10 , 60kg * 5-8 , 50kg * 8-12

Benspark: 40kg * 12 2set

Vadpress, 3set i drop, från c:a 90kg —>40

Vadpress i smith 90kg * 8-10 reps 2-3set

AXLAR

Baksida axlar m. hantlar, typ flies 8kgs hantlarna * 12 reps 3set , 5kg * 10-12 reps

Utåtrotation: 10kg * 12-15 reps 2-3set

Kommentar: Ett snabbt pass som kändes rätt ok..

Blir troligen en lite promenix nu snart :up:

Trevlig kväll!!

Fint Teppas. En bra teknik i böjen ger goda förutsättningar för att du ska kunna lassa på ordentligt med vikt lite snabbare och få två muskulösa monsterpåkar. :)

Insulinus wrote:
    Fint Teppas. En bra teknik i böjen ger goda förutsättningar för att du ska kunna lassa på ordentligt med vikt lite snabbare och få två muskulösa monsterpåkar. :)

Spatziba! :up:

Ja men precis, dock kanske inte monsterpåkar, men lite mer vikt vore ju inte fel :p

Kom precis hem från en promenix, go musik i lurarna och skapligt väder – riktigt skönt faktiskt!

Tror jag kör tuttar, triceps & mage imorrn, kanske klämmer in en promenad på kvällen då med, om jag orkar.

Tänkte skruva bil på fredagen så därav kör jag bröst & tricepspasset imorrn, kanske så blir det löpning på fredagen också , sånt man märker :p

Godkväll! Skitskönt pass överlag idag, trots att jag äter lite mindre o så så kändes det bra :)

Började med bänkpress som första övning, vilket jag inte gjort på skitlänge (pg.a axelskada bl.a)

Tuttar
    Bänkpress: 60kg * 8-10 3set

Nedåtlutande bänk (riktat mot undre/nedre delen av bröstet)
    60kg * 5-8 reps 3set

Hantelpressar m. uppåtlutande bänk: 22,5kg * 5-8 3set

Triceps

Kickbacks m. hantel
    Började på 5kgs hanteln o körde runt 15reps, sedan blev det 8kgs * 15 reps i 3-4set

Pushdowns i cc med rak stång: 70kg * 8-10 , 90kg * 6 , 90kg * 4-6 , 40-50kg * nånting

sedan pushdowns m. rep, väldigt lätt.

Magen plågades lite lätt på pilatesbollen :up:

Ska smälta maten lite nu här bara, sen blir det en promenix på runt 40 min :)

Trevlig kväll!

Du håller hårt på din pilatesboll… :D

Nä, bra jobbat än en gång. Kul när passen kan kännas helt ok trots kaloriunderskott. :)

Insulinus wrote:
    Du håller hårt på din pilatesboll… :D

Nä, bra jobbat än en gång. Kul när passen kan kännas helt ok trots kaloriunderskott. :)

Haha ja jag tycker den tar riktigt bra nu när man lärt sig ligga kvar :p

Tackar för det! Ja det kändes riktigt bra, man taggar väl lite extra nu när sommarn börjar närma sig o sådär också så..:|

Blev en löprunda idag med… 7 km utan att stanna.. så det får man väl säga att jag är rätt nöjd med. gick tungt som fan dock :D

Go träningsvärk i tuttarna i dag, samt i höger triceps. :|

Trevlig helg!!

Grymt! 7km e ingen dålig sträcka, hur lång tid tog det?

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.