Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 1,380 total)
  • Author
    MR.Marcher wrote:
    låter bra :emo-thumb
    träning imorrn då??

Hehe ja visst :up:
    Nej imorrn blir det nog ganska lugnt tror jag, känner mig lite sliten så blir nog en heldag i garaget, kanske en löprunda framåt kvällen :up:
    Och du hulkar på som vanligt? ;)

Freppazz wrote:
    Hehe ja visst :up:
    Nej imorrn blir det nog ganska lugnt tror jag, känner mig lite sliten så blir nog en heldag i garaget, kanske en löprunda framåt kvällen :up:
    Och du hulkar på som vanligt? ;)

haha japp inte mkt vilaa här inte :frust:

MR.Marcher wrote:
    haha japp inte mkt vilaa här inte :frust:

Haha de är rätt :up:

En ganska lugn helg har väl hållit kosten ganska ok ändå får jag väl säga.. smygstartade hardcore veckan idag.. Har käkat & tränat såhär idag:

#1 vitt bröd 125kcal tror jag. 1ägg ~90kcal + 110kcal vassledrink
    #2 Glass tipptopp tror den var på 370kcal.. 😮
    #3 110kcal vassledrink
    #4 125g tonfiskburgare + ägg m. massor av sallad. Kcal??
    #5 (kvarstår) kesella lätt + funlight, ev. någon frukt. ~200kcal

Om vi räknar tonfiskburgarna som 400kcal (tror dock det är mycket mindre, men ändå..) så blir kcal tot: 1405

Träning: Tvättning/polering av bil i solen = stekt rygg.
    2MILS promenad! tog 2,5h.. :p = ännu mer stekt rygg, axlar, mage & ben.

Imorrn, eller rättare sagt hela kommande vecka (pg.a att gymmet är stängt) så blir det träning med KV. Ska nog köra chins imorgon, samt minst 1h promenad.. ev löpning. Ska försöka filma lite också:up:

Nu ska jag cykla iväg och köpa kesella

Trevlig kväll!!

Hejsan! Körde ett pass med enbart KV idag, körde chins & ”omvända” chins för biceps blev ungefär 5set vardera. Det är andra setet chins på filmen:

[http://s289.photobucket.com/albums/ll218/Freppazz/?action=view&current=PICT2251.flv [img=http://i289.photobucket.com/albums/ll218/Freppazz/th_PICT2251.jpg]]

Tog en 55minuters promenad innan ”passet” , har så sjukt ont i fötterna (dunderfeta vattenblåsor) så det sved rätt bra när man gick.. får se om jag kanske cyklar som cardio imorrn.. :p

Dagens käk:
    #1: 1bröd (hembakt) med ett skivat ägg & kaviar på. Samt 110kcal vassleshake. ~250kcal? (max)

#2: Skollunch 6-800kcal
    #3: Vassleshake 110kcal
    #4: (Snart) tonfiskburgare + mycket sallad vet inte hur mkt kcal, men säg 400?
    #5: Kesella lätt + funlight, ev. någon frukt ~200kcal

Kcaltot: 1760

Imorrn blir det nog armhävningar och bänkdips, kanske lite mage.
    Samt att jag mest troligt cyklar 2-3mil (pg.a fotvärken :p)

Trevlig kväll!

Fast det gjorde jag visst inte… åkte in till ett annat gym i trosa där de bara har maskiner, så körde lite rodd mm. där i alla fall, samt lite bicepscurls i cc bl.a. Blev även lite cardio på en trappmaskin och en liten promenad i hamnen, så idag vågar jag nästan garantera att jag ligger på kcal – ;) he he.

”OJ” hahaha!

Kul med film :)

Grymt med film! :emo-thumb

Du kör stenhårt med din deff också, det gillar jag. ;)

Gustaf Lindberg wrote:
    ”OJ” hahaha!

Kul med film :)

Hahaha morsan har inte tränat så mkt i sina dar… :p

Kul att det uppskattas :)

Insulinus wrote:
    Grymt med film! :emo-thumb

Du kör stenhårt med din deff också, det gillar jag. ;)

Kul att du tycker det :)
    Hehe ja de känns som man blir lite hårdare för varje dag (kring magen alltså :| ) o det gör ju att man blir mer o mer motiverad så.. :)

hur va gymmet i trosa ??

MR.Marcher wrote:
    hur va gymmet i trosa ??

Det var inte mkt att hurra över.. det fanns inget omklädningsrum så man fick byta om på toan där dom hade en duschkabin… tyngsta hantlarna vägde 5kg o var av gummi :p men de få maskiner som fanns var jäkligt schyssta i alla fall.

Tjolahopp! Blev cardio idag på trosa sportsclub igen.. körde trappmaskin/crosstrainer vad det kallas i 30min. Och cyklade på en spinningcykel i 30min. Vågen visade 69kg nyss med kläder på. Dock så är det vanliga hemma vågen, den på gymmet är digital men tror nog dom är ganska synkade. Så då var man under 70kg nu då :D

Dagens käk:
    #1: Macka med ett skivat ägg och kaviar på. 250kcal?? säger vi.. o så 110kcal vassledrink
    #2: Glass ~300kcal?
    #3: Vassleshake 110kcal
    #4: (kvarstår) Kyckling & ris, sallad 6-800kcal
    #5: (kvarstår) kesella lätt + funligt ev. frukt ~200kcal.

Kcal tot: 1770

Imorrn blir det ben & axlar på skitgymmet igen… men men bara hålla ut hela veckan :p

Trevlig kväll!

Goddag! Tänkte redovisa lite… som vanligt :p såhär har dagen sett ut hittills:
    Började kl 8,30 då var det dans & grejer i plugget så brände väl lite kcal där iaf:up: sedan blev de div. promenader mm.

Käket:
    #1: macka med skivat ägg & kaviar ~250kcal?? o 110kcal vassledrink
    #2: Skagenröra macka /mackor typ 4skivor vitt bröd, skagenröra o lite sallad i. (sådan macka man köper färdig) Säkert 800kcal??
    #3: Vassledrink 110kcal
    #4: (kvarstår) makaroner & skinksås 6-800kcal
    #5: kesella lätt + funlight & ev. någon frukt.

Har precis varit ute & gått 45min nu, blir ben & axlar vid kl 18 ungefär, återkommer då.

Köpte mig en elgitarr igår så ska plinka lite på den nu tror jag :D

Godkväll! Riktig jäkla cardiodag idag, eller ja hela veckan får man väl säga.
    Körde ben & axlar på ”gymmet”
    Sittande benpress: 270kg * 3set runt 5-8reps i varje
    Benspark: 120kg * 5-6 2set (nya smorda maskiner, då både går det o törs man lasta på lite..:p)
    Hamstringscurl: 110kg * 6-7 3set

Drag till haka m. rep i cc 80kg * 6-8repss 3set
    Rotatorcuffar (de är detta jag kallat utåtrotation :p) i cc 10kg * 12-15reps.

Sedan så blev det 15min på crosstrainern, o 10min på cykeln.
    O sen senare så hjälpe jag polaren o gräva en grop på ungefär 150*50* 1m djup pg.a att hans hund har dött :(
    men bra med cardio idag iaf:up:

Imorrn blir det tuttar, triceps o mage

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.