Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,380 total)
  • Author

Jäkla fin benspark där, måste se till att de smörjer maskinerna på mitt gym med ;)

Staffan_STB wrote:
    Jäkla fin benspark där, måste se till att de smörjer maskinerna på mitt gym med ;)

Hehe tackar :D ja maskinerna på detta gym är nästan nya.. så de få maskiner som finns är faktiskt riktigt fräscha och lite mer ergonomiska mot dom man brukar köra.. :p

Benspark 120kg? :yikes:

Jag tror fullt mag på våran benspark är 75kg och det är något så satans tungt att sparka upp….

Bra pass iaf! :emo-thumb

Insulinus wrote:
    Benspark 120kg? :yikes:

Jag tror fullt mag på våran benspark är 75kg och det är något så satans tungt att sparka upp….

Bra pass iaf! :emo-thumb

Yes.. 😮 Den här gick till 150kg tror jag, men 120kg kändes som 80 där jag brukar träna, tror jag börjar bli lite småkär i nya maskiner ;)

Tackar så much!

Ännu mer småkär i nya maskiner.. :D
    Körde tuttar, triceps & lite mage idag.

Sittande bröstpress lite snett uppåt i maskin: 170kg * 5-8 3set sedan 2set på runt 90kg.

Sittande flies (bröst) 110kg * 5-8 4set

Triceps maskin (ingen aning om vad den kan tänkas heta..) 70kg * 5-8 2set sedan 30-40kg * ganska många :p

O så lite pushdowns i cc på 80kg.

Samt mage i nån maskin… 130kg i vikt på, och runt 12-15 reps i 4set

Avslutade med crosstrainer i 20min.

Käket idag då:
    #1: bröd m. skivat ägg och kaviar på, vassledrink ~250kcal
    #2: en Puttes macka m. köttbullar & rödbetsallad på, o cola till (läraren bjöd så vad gör man…:o) säkert 1000kcal?
    #3: Fisk & potatis, sallad ~800kcal
    #4: Vassledrink
    #5: (kvarstår) kesella lätt + funlight, ev. någon frukt 200kcal

Kcal tot: 2360. Tror nog ändå jag ligger på underskott..

Ledig imorrn, så blir sovmorgon så in i… Sedan frukost som vanligt, o sen så trycker jag nog i mig det mesta onyttiga som går.. :)
    Blir allmänt lugnt, ska ta en promenad o spela lite gura är det tänkt 8) haha.

Trevlig kväll!!!

Bra pass men jag blev gött nyfiken på den mystiska tricepsövningen..

Kan du spela gura med;) Nu blev jag ännu mer avundsjuk…

Insulinus wrote:
    Bra pass men jag blev gött nyfiken på den mystiska tricepsövningen..

Kan du spela gura med;) Nu blev jag ännu mer avundsjuk…

Tackar! [https://www.orthocanada.com/pro/img-Ortho3/produits/Nitro%20Plus%20Triceps%20Ext%20OC-3521.jpg] ungefär sådär såg maskinen ut, inte lika hi-tech kanske men åt det hållet..

Avundsjuk? 😮 haha nä nä inte mkt o va avundsjuk på.. du är ju både stark som fan o kan laga mat med, det smäller ju mycket högre :up:

Jag har en gura hemma och har försökt lära mig men nu står den i hörnet bara, hann lära mig A,D,E,G och några mol ackord samt påbörjade att lära mig spela med Barré ackorden men känner att jag har ljusår kvar till att kunna spela.

Laga mat är lättare, smaklökarna finns redan och fantasin är det inget fel på. ;)

Haha, känner igen mig i det där… :D men dem ackorden kommer man ju långt med ju..:up:

Godkväll! Tänkte redovisa dagen lite bara idag har jag i princip bara suttit & glott och ätit hela dagen, men kändes som det var välbehövligt.
    Började med frukost runt kl 9,30. då blev det bröd m. skivat ägg & kaviar på, samt en vassledrink. So far so god… klockan gick till runt 12,00. tog en snickers då (288kcal tror jag.) samt kyckling i grädde & makaroner till lunch säkert 1000kcal. efter det så har jag tuggat i mig ett halvt paket kex (~450kcal /100gr) vet inte hur mycket ett halvt paket kan väga.. sen har jag fått i mig ungefär 1kg godis… o sedan 2potatisar, sallad & fläskkaré m. sås och 1 liter mjölk till.
    Tog en vassledrink nyss också.. så 110kcal där..
    O så blir det väl lite ostbågar & cola ikväll o sådär.. säkert 1000kcal till.

Så ett ungefärlig kcal idag, kan vara mer eller mindre.. troligen mer.. men ungefär: 5500kcal:o

Ska försöka hålla kosten kanonbra nu framöver.. kommer ha en ätardag (riktig svindag) och den var alltså idag.. lördag/söndag kanske det blir grillat eller pizza eller något som middag men i övrigt ok. jaja, sålänge jag går ner i vikt så.. tror inte jag ligger på 69kg just nu dock :D
    Imorrn blir det skruva bil hela dagen, kanske en promenad/krogrunda på kvällen, o så kanske löpning på söndag… såntdär brukar ge sig.

Måndag är jag ledig iaf, så då jäklar blir det träning hela dagen.. ska ju fortsätta med en ”hardcore” vecka till efter denna :up:

Trevlig helg på er!!

Kul att du inte bryter ihop pga några små felsteg bara, lite distans till dieten måste man trots allt ha! :)

trevliig dag du haft freppe, mat e gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Safiren ska väl ha öppet på måndag & jag e oxå ledig så om du vill kan vi köra ihop & knäppa lite bilder oxå?????

tänk på saken & skriv ngt här om du vill på söndag eller ngt.

trevlig helg på dig!!!

nible wrote:
    Kul att du inte bryter ihop pga några små felsteg bara, lite distans till dieten måste man trots allt ha! :)

Det är ju så jäkla svårt att låta bli.. :( :P
    Jo men det är väl så, har faktiskt sett fram emot detta hela veckan.. o nu sitter man här med ont i magen, men men :p

MR.Marcher wrote:
    trevliig dag du haft freppe, mat e gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Safiren ska väl ha öppet på måndag & jag e oxå ledig så om du vill kan vi köra ihop & knäppa lite bilder oxå?????

tänk på saken & skriv ngt här om du vill på söndag eller ngt.

trevlig helg på dig!!!

Haha ja mat är inte dumt hulken! :D
    Visst! vore grymt o köra ett pass på måndag! Vad kör du för något då?:up:

bröst eller rygg spelar ingen roll

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.