Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 1,380 total)
  • Author
    MR.Marcher wrote:
    bröst eller rygg spelar ingen roll

Okej, rygg skulle vara kanon då jag körde bröst igår så..:)

Freppazz wrote:
    Okej, rygg skulle vara kanon då jag körde bröst igår så..:)

oki :emo-thumb

Ja visst kan ju höras framåt söndag då:up: trevlig helg på dig!

Schysst ätardag! Blev det en spontan ätardag eller var den planerad i smyg. Du hade ju bunkrat upp med snickers, ostbågar och cola iaf. ;)

Haha ja det hade jag nog planerat mer eller mindre.. brukar köra ätardagar på helgerna.. men ska försöka hålla mig till en riktig ätardag nu mer, lite kolhydrader o kanske mer kcal på lördag & söndag ser jag inte som ätardagar, inte just nu iaf :p

Så det var helt klart planerat.. blev ju även lite syndande redan igår iofs med kötbullemacka & rödbetssallad, men höll kcalintaget ändå.

Lutar åt att det blir en liten promenad nu ikväll, känns nästan som man måste.. men det ska bli skönt, då sover man gott sen :p

Hejzzzaan alla glada o ledsna och ni andra!
    Blev en promenix igår kväll.. jäkligt skönt, blev även en 50min promenad idag med, i övrigt rättså lugnt o skönt.
    Vägde mig efter promenaden igår med.. till min förvåning så stod den på 68kg:yikes: kan inte förstå hur de gick till :p
    Kan bjuda på en dagsformsbild o en kass skitfilm.. :p

O så filmen:
    [http://s289.photobucket.com/albums/ll218/Freppazz/?action=view&current=PICT2254.flv [img=http://i289.photobucket.com/albums/ll218/Freppazz/th_PICT2254.jpg]]

Dagens käk då:
    #1: Bröd m. skivat ägg & kaviar, vassledrink ~250kcal
    #2: Winerbröd ~500kcal??
    #3: (kvarstår) köttfärslimpa & potatis + tzatziki eller hur de stavas.. :p säkert 1000kcal om man vill?
    #4: Vet inte.. kanske blir lite fest senare ikväll, får se. o då kan väl i princip vad som helst hända.
    ska försöka få i mig kesella lätt + funlight iaf á 200kcal

Kcal tot ungefär: 1950

Mors!
    Blev lite löpning idag.. var ett par veckor sedan nu, känns helt klart att man är under 70kg nu… vart förvånad själv. Tiden blev 40,52 o de är väl rätt ok, inte rekordtid dock men för o inte ha sprungit på 2-3veckor eller var det är så.. jusste, långa rundan var det ju också (8,5-9km).

Dagens käk:
    #1: c:a 9,00: 1baugett delad i 4 delar m. leverpastej, ost, skinka, och ägg på de olika delarna. samt en vassledrink
    #2: Nyss (14,08) vassledrink
    #3: (kvarstår) Tror det blir pizza idag..
    #4: Kesella lätt + funlight.

Imorrn blir det troligtvis ett ryggpass m. MR.Marcher:up:
    Jag ska även köra biceps & lite mage.

Have a nice day!

Halloo rygg, biceps & mage idag då.

Chins:
    12,10,6-8 , 3 *KV

Kabelrodd:
    65kg * 8-10 3-4set

Latsdrag (smala) 65kg * 8-10 3set

Latsdrag m. v-handtag: 50kg * 6-8 2set

Hantelrodd: 32,5kg * 5 , 25kg * 8 2set

BICEPS
    Curl med. Ez-stång 10kg på i varje ände, * 10-12 reps , 12,5kg på i varje ände * 4-8 3set

Sittande hantelcurl: 10kg * nånting 2set , sedan drop ner till 7kg

Blev bamsecurl i CC & lite lätta hammercurls.

Körde även mage, muslimen 3set

Det bidde även en promenad i morse på runt 40 minuter, sedan så har jag städat o lite så i 3 timmar… :p

Dagens käk:
    #1: bröd m. skivat ägg & kaviar på. vassledrink
    #2: Vassledrink
    #3: (kvarstår) fläskfilé o potatis + tzatziki
    #4: (kvarstår) kesella lätt+ funlight, ev. nån frukt

Kcal tot. ungefär: 1560 HARDCORE!!! måste ligga rätt lågt den här veckan.. tar studenten på fredag och får knappt på mig mina gamla kostymbrallor.. :p

Blir nog en liten promenix ikväll med.

Kommer träna tis, ons, tors denna vecka pg.a att jag tar studenten på fredag, så det blir ben & axlar imorrn, tuttar triceps ons. och ev. löpning på torsdag.

Trevlig kväll på er!

bra pass!!!

här kommer en utmaning mellan dig & mig chins vem kommer först lyckas göra 20st på ett set????

ser att du är snäppet vassare änn mig där, så vi kör på som vanligt över sommaren sen filmar vi duellen så alla kan se hur det gick :up:

vad säger du??:P

MR.Marcher wrote:
    bra pass!!!

här kommer en utmaning mellan dig & mig chins vem kommer först lyckas göra 20st på ett set????

ser att du är snäppet vassare änn mig där, så vi kör på som vanligt över sommaren sen filmar vi duellen så alla kan se hur det gick :up:

vad säger du??:P

Thankyou :)
    Jag är på! Nu jävlar får jag ligga i här.. kommer bli fränt :up:

Bra pass här! :up: Speciellt chinsen.

Gött att ha ett mål när man deffar, att få ett par byxor att passa bra är ett bra mål.. :)

Tack å tack :D
    Haha ja så dumt är det väl inte kanske.. :)

Tjena mors. Började med en promenad på runt 40min vid kl 12 idag, sedan 5-10 min efter så drog jag iväg till gymmet & körde ben & axlar. O så blev det crosstrainer i 30min efter det, börjar gilla crosstrainern mer och mer nu faktiskt, känns som att man förbränner en hel del, lite segt att stå och trampa i 30 min dock, speciellt när två pers står och snackar om god mat.. tror det var schnitzel dom talade om, sen när jag hade trampat i c:a 20 min började dom prata om döden… fan va positiva folk är.. =P Aja här är passet iaf:

Benpress: 130kg * 7-8 2set, 110kg * 12
    Benspark: 65-70kg (detta motsvarar ungefär 120kg där jag tränade förra veckan) blev runt 5-8reps i 3set

Ham. curl: 60kg * 7,4, 45kg * 8-12

Vadpress i smith 70kg * 8-12 3-4set

AXLAR
    Drag till haka m. rep 4set
    Utåtrotation i cc (rotatorcuffar eller vad det heter.. :p) utan vikt * 12 2set , 10kg på * 5-8
    Sedan flies liggande på bänk (omvända) för baksida axlar m. 7kg.s hantlar.

Käket har sett ut såhär:
    #1: Bröd m. skivat ägg, kaviar och vassledrink ~250kcal
    #2:
    + = ~370kcal

#3: Vassleshake 110kcal
    #4: (kvarstår) pyttipannan med stekt ägg, vet inte, men vi säger 1000kcal
    #5: (kvarstår) kesella lätt + funlight o ev. någon frukt ~200kcal

Kcal tot: 1820.

Nu ikväll blir det slappa, kanske spela lite gitarr :nerd: o leta efter jobb. Så idiotisk som man är så tackade jag av okänd anledning nej till 3st jobb som jag blivit erbjuden.. 😮 , men såntdär brukar lösa sig, har iaf sökt 2st jobb, ett som budbilschaufför (vilket jag hoppas på att få..) för då orkar man , snudd på måste man träna efter jobbet, man har mycket energi kvar i alla fall. Och det andra jag sökt är som larminstallatör.. Så man kan ju alltid hoppas på det bästa :up:

Trevlig kväll!

Gött pass! Men allra godast ser käket ut att vara. :D Glassbåt va säkert 5 år sedan jag käkade sist om inte ännu längre men nu blev jag sugen. :P

Haha :D Ja det var inte dumt alls.. var faktiskt ett bra tag sedan jag åt en glassbåt också.. blev erbjuden en till men tackade nej, synd att man inte ”bulkade” :p

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.