- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 december, 2009 at 18:28 #462619Anonym anvandareMember
Fint pressat !
11 december, 2009 at 18:45 #462620Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Fint pressat !Tack ogge
Vart förvånad själv då jag inte kört pressar (seriöst) på över ett år.11 december, 2009 at 22:43 #462621Anonym anvandareMemberLovade ju lite bilder förut.. och jag brukar hålla vad jag lovar så vi kör, svårt att ta kort själv med självutlösare bara, men det är ju några bilder iaf
Som sagt inte så jävla bra bilder, tycker nog det ser lite bättre ut i verkligheten om jag ska vara ärlig 😮
11 december, 2009 at 22:47 #462622Anonym anvandareMemberDu är ung, har bra grundförutsättningar! Bara att satsa gärnet, ägna lite tid åt gymmandet, kosten och sömnen sen fixar kroppen resten själv.
Vill du ha fram konturer är det en deff som gäller, vill du bygga massa så tror jag du vet vad du ska göra!
Mmmm julbord * 100
11 december, 2009 at 22:58 #462623Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Du är ung, har bra grundförutsättningar! Bara att satsa gärnet, ägna lite tid åt gymmandet, kosten och sömnen sen fixar kroppen resten själv.Vill du ha fram konturer är det en deff som gäller, vill du bygga massa så tror jag du vet vad du ska göra!
Mmmm julbord * 100
Tack tompa kul att höra , ja det är väl bara att kriga vidare, får väl ta det som det kommer helt enkelt.. det tar ju tid att komma till målet, men det är ju också vägen dit som är målet(mc donalds reklam va? ). speciellt när inte kost mm. sköts helt 100 heller men det kommer.. =p Men jag gillar mat så att lägga på sig några kg är nog inte det svåraste i mitt läge iaf :p
Efter nyår så tänkte jag dock dra igång en lite seriösare deff igen. Blir nog morgonpromenad i stort sett varje dag om man inte är bakis eller något, då får man väl gå på eftermiddan :p . + minst ett löppass i veckan, vore kul att skala ner sig riktigt ordenligt och se hur det skulle kunna se ut när man är ”skapligt” nära tävlingsform. Kanske kanske kan man ju satsa på att tävla näst nästa år om allt ser ok ut. Tror nog att symmetrin är ok, fattas väl dock en del massa, men skitsamma om man kommer sist då har man iaf försökt
12 december, 2009 at 13:05 #462624Anonym anvandareMemberLagade till en omelätt/grötliknande sörja idag, hämtat från Samir Troudis blogg:
[http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.319989]
Körde utan sötningsmedel då jag inte har något sånt, men tog lite extra kanel istället. Riktigt gott o mättande iaf
Började med kreatinet nu igen också, får vi se om man gör några ökningar här framöver. Svarade bra på det sist så hoppas kan man ju alltid.
Blir snart en 1,5-2h promenad också tror jag så att man har lite bättre samvete när man sitter med godisskålen i knäet ikväll
Ha en bra dag
14 december, 2009 at 16:32 #462625Anonym anvandareMemberRYGG, BICEPS, LITE UnDeRaRmAr[/b] yes det körde vi idag, körde själv också = snabbt och intensivt pass.
Chins:
5set
Varav 3set med KV + 10kg Höll mig runt 5-8reps i varje set.Sittande enarmsrodd i cc:
Drag fr. nedre trissa och sitt på en bänk m. ryggstödet uppfällt.
Vikt 9av 11 som mest c:a 5set 8reps i varje.Rodd m. rep fr. nedre trissa:
Vikt: lagom (halva magget ungefär)
3-4set 8-12 reps.Hantelcurl (biceps):
15kg i varje hantel som mest, strikta o fina c:a 6reps. tot 4setLatsdrag m. omvänt grepp och lite ”kurvig” stång:
2set 65kg på. c:a 8 reps.Latsdrag m. V-handtag:
2set 40-50kg på.Bamsecurl:
4set varav trippeldropp i två av dom = pump satan!Underarmscurls m. stång bakom ryggen:
30kg på som mest 12-15reps pump här med.Helt ok pass idag, fick en kommentar av en tjej också där hon sa något i stil med ”fan vad snygg kropp du har” sånt är ju alltid kul att höra, synd att man inte är så deffad bara, men antar att det var menat positivt iaf :p
Har f.ö åkt på ett jävla dilemma, måste ju tydligen söka jobb när man är arbetslös, och det gör jag ju självklart..men sen så har jag tydligen mitt cv ligger ute på arbetsförmedlingens databas, och idag så ringde det någon snubbe och undrade om jag ville bli säljare.. och bla bla bla. så det verkar som att jag ska på arbetsintervju imorrn, men tror inte sälja är min grej, jag menar en bra produkt säljer ju sig själv :p så skippar nog det jobbet tills vidare, gubben tog förgivet att jag skulle komma också och det tycker jag inte man kan göra. Usch.
Men i jan-februari nångång så kanske kanske jag flyttar ner till göteborg och börjar på sportlife.. men det är inget som står klart änImorrn blir det nog bröst.. eller ben.. vet inte ännu får se vad träningskompisen är sugen på.
Över & ut för idag.
Trevlig kväll!!14 december, 2009 at 16:57 #462626Anonym anvandareMemberHahaha! Grattis som fan till säljintervjun!! Är det på Viasat eller?!
Men du, gå dit så du slipper gnället från AF, men gör en sketkass intervju! Var osocial, oduschad o titta under inga omständigheter inte gubben i ögonen! För att toppa kan du prata lite med din låtsaskompis också!
Works everytime!! :up:14 december, 2009 at 16:59 #462627Anonym anvandareMemberPixi wrote:Hahaha! Grattis som fan till säljintervjun!! Är det på Viasat eller?!
Men du, gå dit så du slipper gnället från AF, men gör en sketkass intervju! Var osocial, oduschad o titta under inga omständigheter inte gubben i ögonen! För att toppa kan du prata lite med din låtsaskompis också!
Works everytime!! :up:Haha tjejen med kollen har talat
Tackar för tipsen.. men jag skiter nog i att åka dit tror jag, brukar vara enklast :p
Jobba svart har ju funkat ganska bra hittills..15 december, 2009 at 11:16 #462628Anonym anvandareMemberMorgonformen idag då. 72-73kg nått (Efter monsterfrurkost)
Vet fan inte vad jag ska träna idag. Troligen så blir det axlar då dom känns friska (sen så är det ju så himla skoj )
Redovisar passet snare
15 december, 2009 at 11:27 #462629Anonym anvandareMemberFan Teppas, dina chins imponerar stort. Starka lats! :up:
Kör på med säljjobbet, det ger ju iaf lite extrapengar!
15 december, 2009 at 11:29 #462630Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:vore kul att skala ner sig riktigt ordenligt och se hur det skulle kunna se ut när man är ”skapligt” nära tävlingsform. Kanske kanske kan man ju satsa på att tävla näst nästa år om allt ser ok ut. Tror nog att symmetrin är ok, fattas väl dock en del massa, men skitsamma om man kommer sist då har man iaf försöktÄlskar den inställningen, känner lite samma sak inför något år framöver. Man ska sluta med ” JAG SKA CHOCKA ”-inställningen och ställa upp! Gynnar verkligen ALLA.
Freppazz wrote:Men i jan-februari nångång så kanske kanske jag flyttar ner till göteborg och börjar på sportlife.. men det är inget som står klart än
Just do it. Vafan du kan alltid flytta hem. Diet i göteborg blir enkelt till våren, vi är ett par som ska köra ”rätt” hårt
15 december, 2009 at 12:16 #462631Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Fan Teppas, dina chins imponerar stort. Starka lats! :up:Kör på med säljjobbet, det ger ju iaf lite extrapengar!
Kul att höra tompa
Hehe ja visst det gör det ju.. men jag är nog för ärlig för att sälja sånt :p sitta i en kassa och blippa varor är ju en sak men att sälja nått skit som ingen behöver tror jag inte är min grej riktigt :p
15 december, 2009 at 12:17 #462632Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Älskar den inställningen, känner lite samma sak inför något år framöver. Man ska sluta med ” JAG SKA CHOCKA ”-inställningen och ställa upp! Gynnar verkligen ALLA.Just do it. Vafan du kan alltid flytta hem. Diet i göteborg blir enkelt till våren, vi är ett par som ska köra ”rätt” hårt
Härligt att höra, ja visst är det skoj om man kan chocka någon i alla fall, om inte annat sig själv :p
Låter ju kalas det, då får vi peppa varann då om jag kommer ner!
15 december, 2009 at 16:25 #462633Anonym anvandareMemberAxlar & Mage[/b]
Körde själv idag igen, riktigt gött pass faktiskt.. höll på att sladda in i några brevlådor på vägen till gymmet bara men annars flöt det på bra
Det är ju halt så in i h….Militärpress bakom huvvet:
Körde div. axelövningar som uppvärmning, bl.a rotatorcuff, hantellyft rakt fram / åt sidan o lite mer rotatorcuff.Stången (20kg) * 15-20 2set
25kg * 15-20 2set
30kg * 10-15 2set
40kg * 5 3set Hade mer att ge men lika bra att ge upp innan det händer något, att krama ur ”den sista” känns bara dumt på denna övningen, i alla fall med min axel :pSen så blev det hantellyft rakt fram gigantsettat med hantellyft åt sidan och rotatorcuffar, säkert 4-6set på varje.
Kryssdrag i cc: 4set 5-8reps
Shrugs, pinsamma 😮 men tog bra som fan! Körde med stången bakom ryggen. Fokus på utförande & kontakt.
Mage:
3set cablecrunches m. extravikt. +1set utan vikt.Det var nog ungefär allt.
Vila imorrn sen blir det ben på torsdag och bröst triceps mage på fredag.Trevlig kväll!! :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.