Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 1,380 total)
  • Author

Härligt pass där biffen!! :emo-thumb

Ja, fint pass med ett riktigt vettigt upplägg. Se nu till att piska axlarna ordentligt så de sväller upp ordentligt. :up:

Vad söta ni är era beeefs! ;)

Japp axlarna får nog lite mer pisk på fredag när jag kör bröst om dom känns fräscha.. :P

Dagens ”kardio” bestod utav 3-400kvm snöskottning, jag var fan helt slut när jag var klar! Måste verkligen börja dra igång med löpningen igen, det är hög tid för det. Men efter nyår så är det ju tänkt att dra igång dieten och således också konditionsträningen då jävlar.. :| Känns som att utgångsläget formmässigt är rättså bra faktiskt, något jag tänkt göra annorlunda denna gång är att inte dra ner något (eller inte så mycket i alla fall) på käket, utan äta ungefär som jag gör nu ~2500-3000kcal /dag utan bara lägga till morgonpromenader och minst ett löppass/vecka.

Imorrn så tar nog proteinpulvret slut också, så tänkte försöka äta i alla fall 5-6ägg/dag +vanlig mat såklart. Sedan så har jag ju en halv burk EAA kvar +kreatinet så jag ska nog klara mig rätt bra ändå.
    Denna vecka blir nog sista träningsveckan fram tills jul, det firar vi med smörgåstårta på fredag då morsan fyller, veckan efter det blir det alltså vila från gymmet i en vecka, känns som att kroppen kan behöva det. 2pass ska i alla fall hinnas med på nyårsveckan också, det ska ju mellandags handlas och såntdär, men armarna måste man ju hinna pumpa upp till nyårspartyt iaf ;)

Detta + 2ggr så mycket till skottades förut.. tog 2,5timmar lite drygt. Försökte springa uppför backen och det gick bra dom första 5min sen började det bli jobbigt och då la jag av :p Jaja nån nytta gjorde det ju säkert iaf :)

Imorrn ben & vader.

Ha en bra dag!!

Snacka om bra träning!!
    Får se hur pigg du är i kroppen ikväll… ;)

Pixi wrote:
    Snacka om bra träning!!
    Får se hur pigg du är i kroppen ikväll… ;)

Haha ja jag tror att jag ska lägga mig och sova en stund =)
    Hoppas kroppen är pigg imorrn i alla fall :D

BEN, VADER & MAGE[/b]

Pg.a div. omständigheter med vädret och framförallt den vita bördan som landat på marken så fick det bli en promenad till gymmet idag, men jag är inte bitter för det behövs verkligen :) . Tränade lite tidigare än vanligt också, var igång vid tolv ungefär. Ett helt ok pass. Skriver bara upp det jag kommer ihåg.

Benpress:
    115kg (exkl. släde) på som mest. c:a 8 reps.
    Säkert 5-6set tot.

Bak. lårcurl i cc:
    4set 8-15 reps.

Benspark:
    20kg * 20
    30kg * 20
    30kg * 20 :yikes:

Bak. lårcurl maskin:
    20kg * 20
    30kg * 20
    30kg * 17 + 3 halva.. fan helt död :p

Sen så körde jag lite cablecrunches och vadpress i benpress. Kanske nått mer kommer inte riktigt ihåg.

För att pumpa ur det sista ur benen så har jag dom senaste 2,5timmarna skottat snö… lagom trött =)

Sista passet för veckan imorrn, det blir bröst & triceps. Sen vila en vecka.

Trevlig kväll!!

Vackert din buse! Och god kväll på dig med. Alltid lika tevliga avslut på träningsredovisandet när det komemr ett God Kväll på slutet. :)

Det där snöskottandet måste ju bränna sjukt mycket mer kalorier än själva träningspasset så lägg in det som cardio när det behövs. :emo-thumb

Tommy Ivarsson wrote:
    Vackert din buse! Och god kväll på dig med. Alltid lika tevliga avslut på träningsredovisandet när det komemr ett God Kväll på slutet. :)

Det där snöskottandet måste ju bränna sjukt mycket mer kalorier än själva träningspasset så lägg in det som cardio när det behövs. :emo-thumb

Haha tack tack kul att höra :)

Ja det bränner nog en del.. blir man svettig i 9minus grader så borde det ju ge nått.. :p Får bli lite snöskottar cardio idag med tror jag, smörgåstårta ikväll :whistle:

FYy fan vilket pass!![/b]

Var precis klar med bröstdelen och hade börjat köra skallkrossarn, sen kom MR. Marcher och det ena ledde till det andra och det blev ett bröstpass till… trötta tuttar behöver jag väl inte säga att jag har ? :p

Körde bänkpress, snebänk, dips, bröstpress, cableflies, bänkpress, snebänk, cableflies, bröstpress, pullovers :p Var helt död så vikterna är väl i nte nämnvärda direkt men jag kommer helt klart ha träningsverk imorrn.. eller hela helgen :p Nu blir det en veckas vila med mycket god mat, alldeles för lite kardio och mycket film.

GOD JUL och allt såntdär.

Lycka till på viloveckan nu då! Se till att äta upp dig ordentligt. ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Lycka till på viloveckan nu då! Se till att äta upp dig ordentligt. ;)

Thankyou big guy! :)
    Ja det ska nog inte bli några större problem… började med två skitstora bitar smörgåstårta till frukost idag senare blir det kalas igen och då lär det väl bli tårta där med.. och kanske nån öl 😮

Hittade för övrigt en jävla bra låt på Mp3n häromdan , dock var den i den lite tyngre Misfits versionen men denna är nog nästan bättre.. gud vilken röst han har denna snubbe:

[youtube=nkDdmxe9Das]

Kanske blir nästa projekt på gitarren i veckan.. om jag orkar :p

Jobb fifan![/b] :D

Fullt ös från 5-17 idag, gött att komma igång lite igen iaf =)
    Har nog gått minst 3-4mil totalt idag, skottar snö på ett hustak som är stort som 4fotbollsplaner.. så nu kommer jag få plats med mycket julmat :) Fick i mig dåligt med frulle också, men det kompenserades med thaibuffé till lunch, gick och hämtade nytt tre gånger :|

Känns som det går rätt bra nu.. ingen träning denna vecka dock men mycket kardio, ska jobba lite som tomte på julafton också :D

Över & ut. Ha det så bra!!

En biffus TOMTE :emo-thumb

Skräm inte dom så barnen med en dubbel bicce eller nått.
    Då kanske dom blir rädda för tomten i framtiden :)

God Jul på dig!

Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.