Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,051 through 1,065 (of 1,380 total)
  • Author
    David Näslund wrote:
    En biffus TOMTE :emo-thumb

Skräm inte dom så barnen med en dubbel bicce eller nått.
    Då kanske dom blir rädda för tomten i framtiden :)

God Jul på dig!

Haha thanx buddy! :D

Nejdå jag lovar.. och jag ska inte vara full heller så allt ska gå lugnt och fint till, såklart ;)

God jul på dig med! ha det bra nu!!! =)

Tränade lite idag igen då.. Blev ett litet random discopass, sprang runt mest och gjorde ingenting tyckte jag var förbannat mkt folk också.
    Har haft en bra jul i alla fall och det hoppas jag alla andra haft också =)

Skriver upp det jag kommer ihåg, övningarna står inte i ordning:

Chins:
    KV * 6-8
    KV + 10kg * ~6-8reps 3set

Bänkpress:
    I smith, vanliga var upptagen :(
    90kg * 5 som mest tror nog fan det är PB i alla fall, men nu är man ju ganska tjock efter julen också =)
    Blev typ 4set totalt.

Hantelpress, snebänk:
    2set med nån random vikt 15-20 reps.

Sen så körde jag lite rodd, nån tricepsövning och lite sådär.. väldigt random och ingen struktur alls på passet. :(

Blir jobb kommande vecka också så träningen lär bli lidande även denna vecka. Ska försöka hinna med nått pass i alla fall. Det positiva med jobbet är att det är grym kardio, går cirka fem mil om dagen och att taket som snöskottningen sker på gungar lite, så det tar bra på både bak och framsida lår samt vaderna.. ;)

Nu blir det 600g ostkaka

Ha det fint!!

Fan vilket coolt jobb du verkar ha nu! Riktigt macho! :emo-thumb

Känns som om dina träningspass är rena rehabträningen i jämförelse med arbetsdagar bestående utav snöskottande på gungande tak? ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Fan vilket coolt jobb du verkar ha nu! Riktigt macho! :emo-thumb

Känns som om dina träningspass är rena rehabträningen i jämförelse med arbetsdagar bestående utav snöskottande på gungande tak? ;)

Haha ja jag är väl lite macho själv också så då får man väl såntdär skit… kanske ;)
    Nä men tycker det är helt ok faktiskt, nått att göra liksom. Men träningen blir ju tyvärr lidande, men det får man ju ta. Verkar som att det är sista veckan med jobb nu sen kickar träningen igång ordentligt efter nyår. Då blir det diet, har redan börjat lite smått, gick bara och tog om 2ggr i dag på lunchbuffén t.ex :D

Hoppas du haft en bra jul o så nu tompa!

Macho Macho Man!!! :D[/b]

Pixi wrote:
    Macho Macho Man!!! :D[/b]

:D

Highway man kanske??

[youtube=5J2cCc1eZBw]

Knäppte en bild förut också innan jag hoppade in i duschen.
    Är väl varken i bra eller dålig form egentligen om jag får säga det själv.. jättetjock har jag väl inte hunnit blitt och überdeffad är man ju inte heller direkt :D men tycker personligen att jag har ett helt ok utgångsläge för en lyckad deff iaf. Ska väl gå ner 5-8kg ungefär skulle jag tro. ”Dietandet” Börjar efter nyår :emo-thumb

Godnatt!

Gott o blandat[/b]

Ledig idag så fick bli ett pass. Åkte iväg o shoppade lite i morse också, hittade några tröjor o ett par skitsnygga boots ;) En kul grej jag konstaterade var att jag gått upp till strl. L i de flesta plagg, några plagg var det väl nästan XL i men då var det så fladdrigt kring midjan. :D

Tränade lite idag som sagt, fokus på ben.

Benpress:
    vikt. exl släde.
    släden * många
    25kg * många
    50kg * många
    75kg * 10-15
    100kg * 6
    100kg * 8
    50kg * 23 Pump satana !

Bak. lårcurl i cc:
    Liggandes från bänk och dra från nedre trissan, ett ben.
    Vikt 5av 11 som mest, tror det blev 7-8reps på den vikten.

Sen så körde jag benspark, 2set c:a 12 reps på 30-40kg kanske, likaså i bak.lår curl maskinen.

Sen blev det axlar, körde militärpress m. stången (20kg) * 20 reps * 3set med c:a 30s vila mellan.
    Sen blev det lite rotatorcuffar o kryssdrag i cc.
    Kort o gott ett helt ok pass!

Imorrn ska jag va full, kanske drar ut och löptränar lite på söndag om allt känns ok. Sen på måndag så hoppas jag att allt ska flyta på som vanligt igen! :up:

GOTT NYTT ÅR KÄRE LÄSARE!![/b]

Söndagsupdate.

Med nytt år kommer nya möjligheter, 2009 var ett år som jag utvecklades rätt mycket muskelmässigt sett men även mitt kunnande inom kost osv. ökade rejält. Den grej som jag kom fram till och som jag är mest nöjd över är nog min balans mellan god mat, träning, motion och allmänt välbefinnande, det går att hålla en helt ok form trots att man varken äter eller kanske tränar optimalt. För 2010 så har jag inga direkta mål uppsatta, tar dagen som den kommer och kanske ska ställa ner kraven lite på mig själv, men självklart ska jag kriga på i gymmet ordentligt som vanligt! Hård träning och hård vila kommer vara receptet framöver. Ang. träningsschema och så vidare så lutar det åt att jag kommer köra de muskelgrupper som känns fräscha eller som jag är sugen på att köra, har ju kört så ett tag nu och tycker att det funkat bra likaså vikter/set/reps kommer varieras efter hur dagsformen känns = inget pass kommer vara det andra likt.
    Prio för detta år är väl ben & axlar. Men självklart ska allt bli bättre, även konditionen ska bättras på fram över är det tänkt, planen är att ställa upp i Trosa Stadslopp som jag sprang förra året, ett lopp på 8,9km där tiden vart 48 minuter om jag inte minns fel. Självklart ska den tiden slås i år! :emo-thumb

Mitt nyårsfirande var kanon! Då jag inte dricker så ofta så var jag skapligt bakis dagen efter men det var det helt klart värt, nyår firades med många trevliga personer på en hemmafest.
    Bjuder på en påklädd ”formbild” från dagen efter där man inte ser ett skit av formen vilket är meningen ;)

Idag så blev det en promenad på lite drygt en timme, kallt som fan ute men ändå friskt och härligt. Var tänkt att jag skulle löpträna egentligen men klättrade i träd igår så var rätt trött i hela kroppen.

Imorgon är det dags för årets första gympass! Troligen så kör jag bröst och något mer, ev. rygg och något mer.

Över & ut och god fortsättning!

Kan inte annat än önska dig lycka till inför detta året nu! Kommer givetvis följa dig i år igen! :up:

Tommy Ivarsson wrote:
    Kan inte annat än önska dig lycka till inför detta året nu! Kommer givetvis följa dig i år igen! :up:

Tack så mycket Tommy! Kul att höra :)
    Kan bara säga detsamma :up:

Ser ju redigt biff ut på bilden!

Hur är deff planerna i vinter? Har för mig att det stog nått om start 1.e jan lite bak?

Mvh

fredrik92a wrote:
    Ser ju redigt biff ut på bilden!

Hur är deff planerna i vinter? Har för mig att det stog nått om start 1.e jan lite bak?

Mvh

😮 Tack det var snällt sagt. Sätter in lite pengar på ditt konto senare då ;) hehe.

Har väl inga direkta planer för i år.. men har väl börjat deffa lite smått redan nu men inte så seriöst, tanken är väl att äta ungefär som jag gjort men börja gå lite mer, nästan varje dag +något löppass i veckan.

Mvh & god fortsättning! :up:

Freppazz wrote:
    😮 Tack det var snällt sagt. Sätter in lite pengar på ditt konto senare då ;) hehe.

Har väl inga direkta planer för i år.. men har väl börjat deffa lite smått redan nu men inte så seriöst, tanken är väl att äta ungefär som jag gjort men börja gå lite mer, nästan varje dag +något löppass i veckan.

Mvh & god fortsättning! :up:

Mm, väntar fortfarande på dom andra 50% av det jag lovades förra gången jag sa snälla saker här inne:nono:

:p

fredrik92a wrote:
    Mm, väntar fortfarande på dom andra 50% av det jag lovades förra gången jag sa snälla saker här inne:nono:

:p

Haha :D
    Får lön den 25e :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1,051 through 1,065 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.