- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 januari, 2010 at 16:50 #462664Anonym anvandareMember
Rygg & Biceps.[/b]
Årets första pass avklarat, gick till & från gymmet också ~5km (t.o.r) ett helt ok pass.
Chins:
KV * 5 typ
KV + 15kg * 4 2set PB!!
KV + 15kg * 3Hantelrodd:
M. 2händer samtidigt liggandes på bänk.
20kg i varje hand som mest c:a 8-10 reps.Latsdrag, omvänt grepp, lite krokig stång:
3set med stegrande vikt tror sista blev en 5a eller 6a på 65kgLatsdragen ovan supersettades m. Ryggresningar.
Rodd fr. nedre trissa m. rep:
Vikt: lagom (c:a halvmagg) 3set 6-15 repsEnarmslatsdrag:
Fokus på kontakt, 20kg * 10
25kg * 5För biceps så körde jag hantelcurl och bamsecurl. Sen så körde jag 2set kryssdrag i cc också bara för att det är roligt.
Det var tänkt att jag skulle köra mage också men klockan började ticka snabbt som fan så får ta det imorrn istället. Då blir det bröst, triceps & mage.
MAT[/b] har jag ätit i dag också, ser ut ungefär såhär;
#1: 1g omega -3 , 0,5l mjölk, supergröt (ala samir troudi) gjord på 3ägg, en burk keso bl.a. 1 äpple. En kopp kaffe.
#2: 2ägg 1 kopp kaffe
Under träning, 10gr EAA-XX, efter träning 10gr EAA-xx + 5gr kreatin.
#3: (strax) Korv & potatis, blir nog nån ostmacka och 0,5l mjölk + 1gr omega -3
#4: Nån frukt och funlight kesella.
Tror jag ska höja mig med någon macka till frukost imorrn i övrigt känns det bra. Vägde 70kg i morse.
Över & ut.
Trevlig kväll!! (missa inte Rolandz 21,00 på 4an, det ska inte jag göra iaf :p )
4 januari, 2010 at 22:00 #462665Anonym anvandareMemberSer bra ut som vanligt här inne! :emo-thumb
Keep fighting and you will be a winner 2010!
4 januari, 2010 at 22:02 #462666Anonym anvandareMemberVälkommen in i 2010s träning!!
4 januari, 2010 at 22:04 #462667Anonym anvandareMemberHåller med ovan talare, ser verklgien bra ut som alltid från din sida!
Kul att köra någon övning ”bara för det är roligt” också. Mer sån rolig träning och du kommer snart vara biffen själv! :up:
5 januari, 2010 at 09:21 #462668Anonym anvandareMemberNi är för rara Jättemånga tack till er alla
Nu ska jag strax göra ordning supergröten och runt 15,00 blir det ett bröst/triceps/magepass.
Ha en bra dag!!
5 januari, 2010 at 17:17 #462669Anonym anvandareMemberBRÖST/TRICEPS/MAGE[/b]
Riktigt taggad för att köra bänk idag, men självklart så var den upptagen, frågade lite snällt om jag och min träningskompis fick köra emellan men det fick vi inte.. dålig stil men men det fick bli hantelpressar istället
Hantelpress, rak bänk:
Stegrande vikt upp till 32,5kg * 5 *2
Kändes att man inte kör hantelpressar så ofta man var lite skakig.Dips:
KV * 5
KV + 10kg * 8-10 , 6-8, 6-7 PB! (Fast har aldrig provat att köra med extra vikt men nu vet jag ju att det går iaf :p )
Sen så körde jag 2set till lite senare i passet m. 10kg i bältet, runt 6reps.Snebänk:
Äntligen ledig, rätt trött här dock.
50kg * 8-10
70kg * ~5 2setPushwodns rak stång:
Körde i en annan trissa idag, tror jag körde på halvmagg ungefär, c:a 10reps i 3set resulterade i riktigt fin pump :up:Mage kördes i maskinen där man ska sträcka ut ryggen egentligen, lutar väl typ 60-70grader i alla fall, 2set.
Vila/långpromenad imorrn, ben torsdag, sen på fredag ska jag spela fotboll med några kompisar så blir nog ingen träning då, drar till Göteborg på lördag morgon så ska träna axlar där med brorsan är det tänkt
Trevlig kväll!!
5 januari, 2010 at 19:51 #462670Anonym anvandareMemberSkönt flåsat och svettats din lille best. :up:
Har du alltid passare med dig när du tränar?
Testa hantelpress med rotation inbakad, jag lovar dig att kontakten i bröst blir sjukligt mycket bättre. Börja längs ner med handryggarna ut från kroppen och pressa vrid upp hantlarna tills handryggarna är bakåt mot huvudet!
De e najs! :emo-thumb
[youtube=V9nEPvca4vk]
5 januari, 2010 at 19:59 #462671Anonym anvandareMemberTack du store best!
Ja nästintill alltid har jag en passare med mig, passen blir inte riktigt så explosiva och snabba som jag vill ha dom då han är lite seg av sig.. men å andra sidan så vågar man ju köra lite tyngre :p
Det lät NAJS! Ska helt klart provasBeställde f.ö lite proteinpulver & EAA-XX tidigare idag nu när man snart får lön så tyckte jag det var lika bra att lägga pengarna på det innan dom går åt till annat.
6 januari, 2010 at 20:55 #462672Anonym anvandareMemberKöra ett pass frågetecken
6 januari, 2010 at 20:58 #462673Anonym anvandareMemberFlessa wrote:BRA JOBBAT HÄRINNE VAFAN. du bör jar ju bli biff på riktigt nu juJasså, Götet, du kommer hit. Hur länge blir vistelsen denna gång tro?
Tack som fan flessa det värmer att höra i vinterkylan 😮
Blir där tills på måndag morgon/förmiddag som det verkar nu i alla fall.Har sett att du startat journal också, skoj!
6 januari, 2010 at 21:01 #462674Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Köra ett pass frågeteckenDet vore mysigt utropstecken
Vet inte om vi tänkte träna på lördag eller söndag ännu bara, kan nog bli när som beroende på när bror min har tid och ork.. men det ska vi väl kunna lösa på något vis tycker jag7 januari, 2010 at 17:45 #462675Anonym anvandareMemberFlessa wrote:jag är på,Låter bra!
7 januari, 2010 at 17:52 #462676Anonym anvandareMemberMysiga möten planeras här ser jag HEJA!!
7 januari, 2010 at 18:02 #462677Anonym anvandareMemberKörde BEN/VADER/MAGE[/b] idag det gick rätt bra faktiskt. körde med 2 till så det blev mer vila än vad jag är van vid men då orkar man ju lite mer istället.
Benpress:
Släden * många
Sedan höjning med 25kg ända fram till maxvikten som idag blev 125kg for 6 eller 7 reps det är PB, väldigt pinsamt dock men så är det i alla fall.Benspark. Supersettat m. bak lårcurl: Stegrande vikt i 4set till 60kg * 8-10 reps. Resp. 55kg i bak.lårcurlen.
Vadpress i smith:
90kg som mest c:a 10reps.Crunches i cc:
2set + 1set vanliga situps.Fick hem lite kosttillskott o skit idag också så nästa vecka kör jag igång ordentligt! Då blir det EAA-XX/Kreatin på morgonen. Sedan supergröt osv. till frukost och EAA-XX innan/under träning och Vassle +kreatin efter. Innan läggdags så blir det en dos slowpro.
Har ju ett gym hemma också sen farsans glansdagar.. :p Stång, bänk vikter upp till 150-200kg nått + såndär lår/bak.lårcurl grej som sitter i slutet på bänken. Funderar seriöst på att börja träna hemma då det är så mkt folk nere på gymmet nu för tiden. Ser bara fördelar med det; man kan träna när man vill, go musik, skrika , sen så kan jag ju filma i princip varje pass också då kameran äter batterier så måste man ha sladden i.
Så troligen så börjar jag städa ur ”gymmet” här hemma i början på nästa vecka, ska svetsa ihop ett chinsräcke & ett dipsräcke och ev. ett rack också då klarar man sig ju ett tag…Imorrn ska jag spela fotboll ska bli kul o se om jag orkar springa nått.
Trevlig kväll!!
7 januari, 2010 at 18:17 #462678Anonym anvandareMemberPixi wrote:Mysiga möten planeras här ser jag HEJA!!Haha erkänn du vill vara med? Vi har ju trots allt inte gift oss ännu
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.