Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,380 total)
  • Author

Efter alla fina ord så kan jag inte säga annat än att jag är motiverad som en tok! :up:

Därav ett halvkasst pass idag :p nejdå, ryggdelen gick väl rätt ok, halvbra kontakt i biceps. Men den kunde varit bättre.

Chins 3set
    Roddmaskin 1arm i taget 60kg * 0, 55kg * 2 gick uselt.. så körde på 85kg med båda händerna 8-10 reps 2set

Latsdrag smalt grepp 70kg * 6-8 2set sedan en på c:a 40kg
    Latsdrag V handtag 2-3set

Stångrodd: 50kg i ena änden * 3-4 reps 😮

Sen körde jag lite annat.. drag till haka m. rep i CC bla.

Samt hantelcurl och hammercurl , ganska lätt, fina bristningar i armarna i alla fall, så något gav det väl, trots att det kändes sådär.

Mage 3set

Trevlig kväll!

bra utveckling på rygg,axlar & armar du har fått:emo-thumb

Stångrodd: 50kg i ena änden * 3-4 reps ???????
    antar att du menar t-bar:P

bra jobbat annars!!

Kul att höra! :)
    Ja just så heter den ju, den som man nästan flyger åt h*lvete på om man hjälper dig menar jag i alla fall ;)

Tack tack :)

Ja just så heter den ju, den som man nästan flyger åt h*lvete på om man hjälper dig menar jag i alla fall ;)

:D:D:D

haha :D

Denna lyssnades det på innan gymmet idag, är nog inne i lite av en sabaton period just nu, men det klagar jag inte på, skulle va skoj att se dom live nångång 8)

[youtube=I7UZ5RrV_Tw]

Fint pass Teppas. :D Din ryggutveckling har ju varit grym om man ser på bilderna så jag räknar med att det fortsätter åt det hållet. Tyngre och tyngre vikter. :D

Fruktansvärt bra låt också, ringsignal hos mig just nu. :D

Thanx! :D Jag hoppas på det, känns som man går åt rätt håll i alla fall, så bara ligga i i guiss :P

Ja visst är den! Jag har också sabaton som ringsignal, dock inte den låten utan denna:

[youtube=nnBRqyVbQ2k]

Lite skönare början i alla fall :)

Proteinet börjar ta slut.. så slängde iväg en beställning på ON:s strawberry nånting.. har bara hört gott om ON så, ska bli kul att prova :)

Fick f.ö lite delar till motorn idag, så då har man lite att göra i helgen också, skönt det.. sommarn närmar sig ju med stora kliv.:up:

Freppazz wrote:
    Proteinet börjar ta slut.. så slängde iväg en beställning på ON:s strawberry nånting.. har bara hört gott om ON så, ska bli kul att prova :)

Fick f.ö lite delar till motorn idag, så då har man lite att göra i helgen också, skönt det.. sommarn närmar sig ju med stora kliv.:up:

Nice med protte och delar till bilen! :)
    Måste ta tag i min också, lite lackjobb+plastning och nya däck + lysen
    ska förmodlingen på ;)

Ja sånt är ju aldrig fel :)

Okej, det låter riktigt nice det!:up:

Godkväll! Tänkte att jag skulle ge mig på knäböj och marklyft denna vecka, men lat som man är så blev det inget av med det. :p får bli nästa vecka då jag är klar med praktiken (hemma c:a 2h tidigare) fast det där var ju ingen ursäkt.. jaja.

Benspark: 15-20 kg * 12-15 reps
    85kg * 4 PB!
    85kg * 3
    c:a 70kg * 8-10
    c:a 40kg * 12-15

Ham.curl: 15-20kg * 12-15
    70kg * 4 PB?
    70kg * 3
    50-60kg * 5-10

Vadpress i drop 4set
    Vadpress i benpress maskinen 150kg * 8-10 reps 3set

Axlar
    Hantellyft rakt fram: 18kg * 5-8 2set
    Hantellyft åt sidan: 10kg * 6-8 reps 2set

Baksida; någon form av flies

Stående axelpress med stång: 40kg * 4 3set

utåtrotation: 15kg * 6-10 2set

Lyft rakt fram med en vikt: 20kg * 6-8 reps 2set

Kommentar: Passet kändes väldigt bra, inte världens striktaste någonstans direkt, men ändå rättså tungt (För min del alltså) och bra kontakt. Nej nästa vecka får jag ta tag i benböjen och marklyften igen.

Bröst, triceps & mage återstår denna vecka, kanske blir imorgon, på fredag eller på lördag, ska försöka lura med mig farsan ner o köra lite.. så troligen på lördag :p

Trevlig kväll!

WTF, inga marklyft eller knäböj? :

Well well, du får visa duktigt grymma vikter nästa vecka då! :)

Nej jag vet..:o
    Haha, vikterna där är så otroligt pinsamma så att man knappt vågar visa sig på gymmet. Men bättre ska det bli, ska göra så gott jag kan i alla fall :) :)

Det kommer ska du se! :)
    Rom byggdes inte på en dag som man säger.

Tack :) ja jag får hoppas på det, nej det är ju sant.. och kanske inte på 2-3år heller för den delen…:whistle:

Funderar på om man skall börja köra böj med röven mot en bänk, alltid när jag kört förut så har jag alltid gått ner så röven nästan snuddar marken, men går jag ner så den nuddar bänken (benen i 90grader) så borde jag kunna lasta på mer, och på så vis bygga upp en bättre styrka för ”vanliga” böj? Bara en teori..

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.