- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 februari, 2010 at 19:37 #462784Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Gött att ha dig tillbaks din tok! :up: Gött chinsat! Vad ligger vikten på nu då?
😮 Tack du store björn!
Vägde mig precis, och vågen visade 74kg verkar ju som att det ordnat upp sig skapligt, men det är ju i och för sig kvällsvikt.. Har en 200g marabou ligger i kylen och väntar tills imorrn så då kanske det ordnar upp sig..
11 februari, 2010 at 21:34 #462785Anonym anvandareMemberHahahaha! Du är ju GALEN! Men passet ser ju riktigt bra ut!
11 februari, 2010 at 21:39 #462786Anonym anvandareMemberPixi wrote:Hahahaha! Du är ju GALEN! Men passet ser ju riktigt bra ut!Vadå galen? Allt är väl relativt? :p Och sen beror det ju på vad man jämför med såklart
Tack tack iaf, lär bli träningsvärk imorrn så det gör ju inget alls
11 februari, 2010 at 21:48 #462787Anonym anvandareMemberStarka chins!
12 februari, 2010 at 17:26 #462788Anonym anvandareMemberfredrik92a wrote:Starka chins!Tackar eller vad man säger, dom börjar ta sig lite iaf
Flessa wrote:Fan Feppe var ett tagsedan jag kollade in här. Men jävlar vad bra det går. Tycker armen ser riktigt bra ut på senaste bilden du postade med, oc riktigt aptitlig mat också du, :emo-thumbKeep it up.
Tjena Flessa! Hehe har blivit lite dåligt med träning och sådär nu på senaste tiden men kul att du tycker det går bra iaf
Tackar för dom orden :emo-thumb14 februari, 2010 at 13:30 #462789Anonym anvandareMemberBlev en promenad på 1h och 15minuter i morse, i övrigt tänkte jag inte göra ett skit mer idag
Fick i mig lite sånthär +0,5l yoghurt efter promenaden också:
Är det någon som vill ha recept så är det bara att säga till… :p
Verkar som att det blir jobb i stort sett hela denna veckan också. Så tanken är att jag ska träna såhär;
Tisdag: Överkropp, lätt, typ 3set á 10reps på det mesta, ej till fail.
Torsdag: Underkropp, lätt, liknande ovan.
Lördag: Överkropp, tungt, 5set á 3 reps på det mesta.
Söndag: Underkropp, tungt, se ovan.Tror det kan funka, men sen hur det blir i verkligheten är ju en annan sak :p
Ha en bra dag!
14 februari, 2010 at 21:27 #462790Anonym anvandareMemberJo jag tror det kan passa mig rätt bra just nu i alla fall, låter fint det :up:
Yes detsamma kör hårt nu! Snart beach -10..Tog en bild på formen förut.. nu när allt har stabiliserat sig lite, har ätit mycket, men dåligt i helgen, troligen så blir kommande vecka också lite knackig. Men sen jävlar! Det positiva är ju att jag kanske är/var något närmare formen än vad jag trott.. en rejäl tömning gör visst mer för formen än man tror, då är man en erfarenhet rikare på det området också.
Sovdags, träning på tisdag. Godnatt!
16 februari, 2010 at 19:39 #462791Anonym anvandareMemberÜberkroppf !
Japp farbror fredrik hade överkropp på schemat idag, kände redan i morse att detta skulle bli en bra dag. Fetto-dagen. + ett sms från bror min där det stod att jag blivit farbror! Så äntligen kan jag kalla mig farbror fredrik! Hur som helst så blev det världens sötaste Noah som tittade ut. Sedan blev det buffé på jobbet och en semla på det.
Det där 3 x 10 blev lite som det blev, men det blev hur som ett rätt lätt pass.
Latsdrag:
3 x 10 @ 40kgKabelrodd:
3 x 10 @ 40kg ungefär.Tuttpress, hantlar:
1 x 10 @ 18kg
2 x 10 @ 22,5kgDips:
2 x 10 @ KVDet var väl i princip det viktiga att anteckna, körde 2set biceps, 2set triceps och lite baksida axlar och mage såklart.
Nu sitter jag och avnjuter lite supergröt
Nästa träningspass blir på torsdag, underkropp, lätt. Sedan överkropp, tungt på fredag. Drar till göteborg på lördag morgon och kommer hem på söndag, så blir troligen ett tungt underkropps pass då.
Trevlig kväll och allt såntdär!
16 februari, 2010 at 21:14 #462792Anonym anvandareMemberGrattis Farbror Fredrik!!
Du är på god väg inför sommarformen!16 februari, 2010 at 23:27 #462793Anonym anvandareMemberInte långt kvar tills brudarna tappar hakan jue!
Keep it up! :emo-thumb16 februari, 2010 at 23:36 #462794Anonym anvandareMemberGrattis till farbrorskapet Teppas! Bra form håller du ju också. :up:
Kör en liten deff inför sommaren så kommer du vara beach-2010 snygg!
17 februari, 2010 at 05:35 #462795Anonym anvandareMember😮 Vad söta ni är, tack så mycket!
Har lovat mig själv att jag ska börja löpa när det blir 5+ även dra ner på/sluta äta godis… om jag nu får tummen ur och gör detta så borde ju formen kunna bli lite bra iaf17 februari, 2010 at 08:36 #462796Anonym anvandareMemberMissade helt att du hade blivit farbror 😮
Man får gratulera, världens snyggaste farbror? :emo-thumb17 februari, 2010 at 17:43 #462797Anonym anvandareMemberDavid Näslund wrote:Missade helt att du hade blivit farbror 😮
Man får gratulera, världens snyggaste farbror? :emo-thumbTack så mycket!! Haha nja det vet jag väl inte, men förmodligen världens mest snöskottande… :p
Helt okej dag idag, var lite sugen på träning (som vanligt) men kroppen behöver vila.. Men imorrn så blir det ett lätt underkropps-pass iaf.
Kaffebryggarn var lite evil på jobbet i morse.. efter en smärre incident, men det gick att laga :p
Dagens käk:
#1: kl. 5:15. Omega -3 tabletter. 2mackor m. 2 stekta ägg på, 0,5l mjölk. + EAA/kreatin drink.#2: kl. 11:15. Lasagne buffé. Mängd? Tjejen i kassan ville nästan att jag skulle betala för två mål (=140kr) så det var nog rätt mkt tydligen.. .
Hittade även en banan som jag stoppade ner i fickan men den gick sönder.#3: Just nu, supergröt. (3ägg, 250g keso, 1dl havregryn) Vassle/kratindrink blandat med mjölk.
#4: Lite senare, kvarstår, funlight kesella och någon frukt.
Trevlig kväll!!
17 februari, 2010 at 17:54 #462798Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Congrats farbror FreppeHur fan får du ihop det med att du åt mål 1 klockan 15, men mål 2 klcokan 11?
Tänkte passa på att fråga hur du tillagar ”supergröten”. Är sugen på att köra någon likande röra i morgon till frukost, minus nån gula och lite gryn + lite äpple och kanel i nämligen, steker du allt bara som en …röra?Thankyou flessa
Oj.. haha 5:15 ska det ju stå..
Japp, blandar, keso, ägg, 2msk mjöl, en skvätt funlight och havregrynen i en bunke. Sedan är det bara att hälla ner i pannan och låta stå tills man knappt ser att det varit keso längre, den ska helst vara lite lätt bränd också då smakar den godast tycker jag.
Receptet är hämtat från samir troudis blogg, tror inte det är riktigt identiskt med hans recept men det är ungefär samma :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.