Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,380 total)
  • Author

Ünterkroppf.

Lätt pass idag, kände mig sjukt seg. Har haft lite ont i halsen hela dagen också, men hoppas det inte blir något allvarligt för det har jag verkligen inte tid med nu… :

Benpress:
    Pålagd vikt;
    20kg * 15
    25kg * 10
    50kg * 10 * 2

Bak.lår curl:
    20kg * 10-15
    35kg * 10 * 2

Benspark:
    20kg * 10
    40kg * 10 * 2

Sedan så kördes det lite vadpressar och en till övning för baksida lår. Rätt snabbt pass, men rätt kasst ändå. Troligen tung överkropp imorrn. Göteborg lördag – söndag. O så tung underkropp på söndag.

Över & ut. Trevlig kväll!!

Har du blivit tysk nu? ;) Är det fortfarande träning hemma i källaren som gäller?

Nice pass iaf! :up:

Tommy Ivarsson wrote:
    Har du blivit tysk nu? ;) Är det fortfarande träning hemma i källaren som gäller?

Nice pass iaf! :up:

Självklart.. snart rammstein i globen ju ;) Fast ska inte dit, men hör om det på radion hela dagarna så lite skadad blir man väl… :p
    Ang. källarträning så har det blivit lite dåligt med det nu på senaste tiden, ligger lite prylar ivägen som jag inte orkat/hunnit plocka undan, så nu senast har det blivit träning på ”riktiga” gymmet.

Nice vet jag inte men tack så mycket 😮

Jahapp då var förkylningen ett faktum. Fans jävla skit jag orkar inte vara risig längre.. Men det är bara bryta ihop och komma igen som det heter. Blir således ingen träning idag iaf, men på söndag kanske jag kör helkropp, tungt.
    Blir ingen resa till götet heller, man vill ju inte smitta den lilla.. är ju trots allt bara 2-3 dagar gammal så lika bra att ta det säkra före det osäkra :)

Har precis ätit sjukt mycket tacos i alla fall det slår aldrig fel! =)

Trevlig helg!!

Helkropp

Körde lite tyngre idag, gick rätt bra faktiskt. Kunde väl gått bättre. Men körde inte till fail eller något sånt. Kändes riktigt skönt hur som!

Skriver upp det jag kommer ihåg och i kronologisk ordning.

Chins:
    KV * 6
    KV +10kg *6

Benpress:
    Pålagd vikt.
    25kg * 10-15
    50kg * 8-12
    100kg * 6 *2

Bänkpress:
    40kg * 10
    60kg * 8
    70kg * 6

Raka mark, ståendes på pall:
    Stång * 10-15
    40kg * 6
    50kg * 6
    70kg * 7 * 2

Kabelrodd:
    Typ 4set totalt.
    Blev en 6:a på 70kg som mest.

Dips:
    KV * 5-8
    KV +10kg * 7 * 2

Latsdrag:
    3set, supersettat m. drag till haka (fr. övre trissa) m. rep

Sen så körde jag 2set skallkrossarn m. Ez-stång. 30kg * 6 som mest. Och något set stångcurls för biceps.

Det var nog ungefär allt.

Ha en bra dag!

Bra kämpat besten, speciellt med tanke på att det var helkroppspass :up:

Antar att du har en del snö att skotta på tak nu så du slipper gå arbetslös… :D

Bra jobbat!
    Du, jag har en massa snö på taket.. fixar du det?! ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Bra kämpat besten, speciellt med tanke på att det var helkroppspass :up:

Antar att du har en del snö att skotta på tak nu så du slipper gå arbetslös… :D

Tack du store björn ;) Känner av gårdagens pass idag, riktigt härligt.
    Haha ja nu jäklar finns det en hel del att göra.. =P

Pixi wrote:
    Bra jobbat!
    Du, jag har en massa snö på taket.. fixar du det?! ;)

Tack biffen =)
    Jag har så jäkla mycket att göra just nu tyvärr.. men framåt sommarn kanske? :D

Underkropp

Lätt pass idag, körde 20reps och 2set på allt! Inte till failur eller något sådant utan bara en genomkörare. Fick go pump i allt som kördes i alla fall. Eftersom det var så låga vikter så är det ingenting att redovisa, skriver bara övningarna.

Benpress
    Raka marklyft
    Bak. lårcurl
    Benspark
    Vadpress (i benpress)
    Situps
    Fetknoppen, 1set

Håller på att tillverka morgondagens matlådor just nu, samtidigt som jag trycker i mig lite köttfärslimpa & potatis. Senare blir det en semla..

Lätt överkropp på torsdag, o så tungt på söndag!!

Trevlig kväll!

Träningsvärk imorn? :)

låter gott med semla :p

David Näslund wrote:
    Träningsvärk imorn? :)

låter gott med semla :p

Man kan ju alltid hoppas :P Känner av söndagens pass fortfarande i alla fall :p

Ja en semla eller två har nog ingen dött av.. Måste verkligen ta tag i dieten snart, men det är nog bara 2-3veckor max kvar med jobb. Sen är det järnet till beach -10som gäller..

Har jobbat som bara fan idag för ovanlighetens skull :D Normalt sett så ska ju jobbet vara en viloplats så man orkar träna på kvällen, och så var tanken att det skulle bli idag. Men ett tak höll på att rasa in så det var väldigt akut och knappt nån rast togs :|

Det jag egentligen vill få fram är att jag tränar imorrn istället! :p

Har ätit väldigt konstigt hela denna veckan så där måste jag bättra mig till nästa.
    Blir ett lätt överkropps pass imorrn i alla fall, och ett tungt helkroppspass på söndagkväll!

Trevlig kväll!

Överkroppspass på 20minuter; grymt! satans jävlar vilken intensitet (Eller vad det heter) det var på passet! Supersettade allt! Körde 2set á 20 reps på nästan alla övningar, på mesvikter såklart men lite pump fick jag till iaf.

Här är övningarna:

Latsdrag 2 * 20, Plan hantelpress 2 *20, Sittande rodd 2 *20, Dips 1 *10 (lätt)

Var väl i stort sett det som kördes!
    Känner jag mig fräsch på söndag så kanske jag ger mig på jävligt tung träning, c:a 2-4reps, längesen jag körde så låga reps nu.

Trevlig kväll & Helg!! :up:

Bra Teppas! Då kan vi båda dra igång med tung träning nu framöver! :emo-thumb

Blir alltid lite roligare. ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Bra Teppas! Då kan vi båda dra igång med tung träning nu framöver! :emo-thumb

Blir alltid lite roligare. ;)

Tackar tompan ! :D

Ja det ser jag fram emot faktiskt, är nog inte så mycket jobb kvar heller så sen jävlar är det järnet som gäller :bb3:

Tog en bild på ett ben förut också

Om jag får säga det själv (Får man det?) så har dom nog växt en del, främst baksidan sen jag kom på att man kunde köra raka marklyft..

Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.