Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,216 through 1,230 (of 1,380 total)
  • Author

Planen var ju att jag skulle träna idag, men har inte haft tid/ork och bla bla bla.. fan vad gammal jag känner mig :p Helgen har tillbringats nere i Göteborg i alla fall, alltid lika trevligt.

Hittade en jävla bra spegel också så tog nån bild på buggarna.. får ligga i som fan kommande veckor så kanske jag slipper ha långbrallor på stranden i sommar! 😮

Denna lilla krabat busades det med nere i Götet! En riktig liten fighter redan.. fick till en fin pushkick på mig 8)

Får se hur träningsupplägget blir för denna vecka. Det löser sig imorrn.

Trevlig kväll!!

Ser bra ut! Du har precis som jag bättre framsida än baksida. Även om baksidan ändå är helt ok. Vaderna behöver lite stryk ser jag (precis som mina :whistle:) men att få liv i dem är fan inte det lättaste. :)

Ser fram emot lite schyssta pass nu i veckan då! ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Ser bra ut! Du har precis som jag bättre framsida än baksida. Även om baksidan ändå är helt ok. Vaderna behöver lite stryk ser jag (precis som mina :whistle:) men att få liv i dem är fan inte det lättaste. :)

Ser fram emot lite schyssta pass nu i veckan då! ;)

Kul att nån tycker det ser bra ut, du är alltid lika snäll Tompa :)
    Ja jag skulle vilja ha lite mer peak på vaderna eller vad man ska säga, dom är rätt tjocka men har inga direkta konturer. Dom mäter trots allt 41cm, spända dock. Kanske så blir dom bättre om man blir lite hårdare.. Känner verkligen att skotta tak har varit grymt bra för benutvecklingen nu dom senaste veckorna.. men knäna har tagit en del stryk tyvärr.

Tack , ska se om jag kan ordna något ;)

Tung överkropp.

Somnade till på jobbet direkt efter att jag hade fått i mig matlådan.. självklart så fastnade man på bild och fick en snöboll i magen. Efter det så var jag klarvaken :D
    Laddade med bra med käk innan kvällens pass. Det gick väl sådär. Skriver upp det jag kommer ihåg.

Chins:
    KV * 5 *2

Tuttpress, planbänk, hantlar:
    30kg *6
    30kg *5

Sittande rodd:
    40kg * nått
    55kg * nått
    70kg * 7

Dips:
    KV * 10 *2

Bicepscurl, stång:
    40kg * 6
    40kg * 5

Smalbänk:
    50kg * 5-7 *2

Körde även lite rotatorcuffar, bak.axlar, samt lite annat.

Tänkte köra tungt helkropps-pass men mitt högra knä strejkade! Tror det är någon förslitnings skada pg.a alla vridningar man gör på jobbet. Trots att dom är lindade.. men troligen så är detta sista veckan med jobb.. SEN JÄVLAR ska jag komma igång ordentligt igen!! :emo-thumb

Trevlig kväll!

Vafaan, du är ju inte ens 20år än, förslitningsskador är väl det sista du ska oroa dig för… ;)

Men det du körde ser bra ut som vanligt….Hantelpressar + stångcurl är riktigt bra. ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Vafaan, du är ju inte ens 20år än, förslitningsskador är väl det sista du ska oroa dig för… ;)

Men det du körde ser bra ut som vanligt….Hantelpressar + stångcurl är riktigt bra. ;)

Haha. Det känns sjukt skumt i alla fall.. låser sig och skit : Men det går nog över :p

Tack tack, alltid kul att höra. Ser fram emot när allt kan flyta på ”som vanligt” igen.. :|

Köttiga lår! Bara fortsätta piska så slipper du definitivt vassen ;)

Pixi wrote:
    Köttiga lår! Bara fortsätta piska så slipper du definitivt vassen ;)

Haha skönt att höra :emo-thumb
    Dock så börjar man ju undra om det blir någon sommar i år… :p

Freppazz wrote:
    Haha. Det känns sjukt skumt i alla fall.. låser sig och skit : Men det går nog över :p

Tack tack, alltid kul att höra. Ser fram emot när allt kan flyta på ”som vanligt” igen.. :|

Oj! Låsningar i knäna är aldrig ett bra tecken. Låsningar brukar nämligen vara ett tydligt tecken på någon form utav meniskskada. :

Får du ont när du knäböjer dig ner till absolut bottenläge och vänder?

Jag ska inte skrämma upp dig men har precis gått igenom knäskador med behandling och diagnoser därför jag tänkte på detta. Även om det är en meniskskada så läker en del av dessa sig själv utmärkt medan vissa behöver operation.

Tommy Ivarsson wrote:
    Oj! Låsningar i knäna är aldrig ett bra tecken. Låsningar brukar nämligen vara ett tydligt tecken på någon form utav meniskskada. :

Får du ont när du knäböjer dig ner till absolut bottenläge och vänder?

Jag ska inte skrämma upp dig men har precis gått igenom knäskador med behandling och diagnoser därför jag tänkte på detta. Även om det är en meniskskada så läker en del av dessa sig själv utmärkt medan vissa behöver operation.

Ajdå tråkigt att höra :(.

Får inte ont direkt, mer en ömmande känsla och knäna knakar (fast det har dom alltid gjort) lite svullna är dem också trots att jag lindar dom varje dag.

Ska hålla ögon och öron öppna ang detta. Vad jag tror och hoppas är dom bara överansträngda. Ska be bror min känna och klämma lite på dom nästa gång jag träffar honom annars.

Tack för svaret tompa! :up:

Är det någon som vet varför hela sidan har liten text/är i miniformat?

Haft en bra vecka med fin träningsvärk från måndagens pass. Imorrn är det tänkt att benen ska få sitt.
    Har ätit rätt bra hela veckan också, blev någon kebabtallrik bara men i övrigt så.. :)

Såhär kan matlådan se ut en typisk jobb-dag. Blandade i lite kakao i supergröten (den ligger under äpplet)

Träning imorrn som sagt!
    Trevlig kväll :)

Inte du som råkat hålla in Ctrlknappen och scrollat då? :)

Maten såg riktigt god ut, fan va hungrig jag blev :(

Gustaf Lindberg wrote:
    Inte du som råkat hålla in Ctrlknappen och scrollat då? :)

+1 nu är allt som vanligt igen. Haha tack gurra :D

Gustaf Lindberg wrote:
    Maten såg riktigt god ut, fan va hungrig jag blev :(

Säämpa säämpa snart står du på scen :up:

Supergröt såg gott ut, även om jag mest ser en massa äpple. :D

Inväntar ett grymt pass morgon nu då! Lycka till! ;)

Fan jag som trodde jag svarade på era inlägg igår, men måste ha tryckt på fel knapp eller nått haha :(

Flessa: Jadå, snart är jag tillbaka till fullo igen, ska verkligen trycka på gärnet mot sommaren, köra till fail på det mesta osv, hoppas det ger något :).

Tompa: Hehe tack, det smakade skitbra med lite kakao i faktiskt :D

Viewing 15 posts - 1,216 through 1,230 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.