- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 mars, 2010 at 19:09 #462829Anonym anvandareMember
Underkropp!
😀 fan så grymt pass det blev ikväll! Körde ju tungt (för mig iaf 😮 ) har ätit som en jävla häst hela dagen och fick winerbröd o grejer på jobbet + schnitzel hemma så energi fanns det. Här är passet:
Raka mark, ståendes på pall:
Uppvärmning upp till 70kg som jag körde en 6:A eller något på (ej till fail)
100kg * 5 eller 6 lite osäker
100kg * 4
100kg * 3
70kg * 6 typ. Körde alla set med tummen på ”fel” sida av stången.Benpress:
125kg pålastat *3 eller 4:a
125kg * 2 dessa var ända ner i botten och brände förbannat gott i röven!Bak. lårcurl:
60kg * 2som mest/tyngstBenspark:
80kg * 4 eller 5 som mest/tyngst.Körde även ett set kryssdrag i cc (Baksida axlar) också.
Var rätt trött i benen på jobbet men dom var visst inte alltför trötta på gymmet. Sprang c:a 10meter i snön också och konstaterade snabbt att det börjar bli dags att ta tag i löpningen igen…
Nu blir det chips & godis.
Trevlig helg!!
5 mars, 2010 at 19:19 #462830Anonym anvandareMemberStabila raka mark och benpressar! :up:
Funkar det bra med halvkroppssplit?
Löpning är alltid lika förjävligt i början innan man kommit igång men skönt efter en stund. Jag ska börja jogga lite jag med, när snön och isen försvunnit. Då gäller det att vi börjar tävla………
5 mars, 2010 at 19:25 #462831Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Stabila raka mark och benpressar! :up:Funkar det bra med halvkroppssplit?
Löpning är alltid lika förjävligt i början innan man kommit igång men skönt efter en stund. Jag ska börja jogga lite jag med, när snön och isen försvunnit. Då gäller det att vi börjar tävla………
Tack som fan! Nu får jag sluta mesa snart så kanske kanske jag kan närma mig dig om typ 100år!
Jotack det funkar faktiskt rätt bra att köra halvkroppssplit, i alla fall som det är nu med allting, får ju väldigt mycket vila vilket jag känner att jag behöver=)Haha.. det osar tävling… fan då måste man ju komma igång snart !
Blir nog ett lätt helkroppspass på söndag som det verkar just nu iaf.
5 mars, 2010 at 19:48 #462832Anonym anvandareMemberHärligt benpass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :emo-thumb
6 mars, 2010 at 08:02 #462833Anonym anvandareMemberDavid Näslund wrote:Härligt benpass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :emo-thumbThaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanx big guy!
8 mars, 2010 at 18:35 #462834Anonym anvandareMemberLite alltmöjligt (helkropp)
Körde 2set *10 reps på det mesta idag, tappade bort räkningen och lite sådär men ja, ungefär i alla fall. Inte till failur eller något sådant utan bara en liten genomkörare, allt supersetades
Chins:
KV * 7 * 2Supersettades med..
Raka, halva mark:
Äckligt lätta 2*10Dips:
KV * 10 * 2Supersettades med..
Sittande rodd:
40 eller 45kg vet inte vad som var på, 2 * 10Jävligt sne hantelpress (tuttar)
20kg * 10 *2Supersettades med..
Stående militärpress m. hantlar:
12,5kg * ~10 *2Körde även lite annat såsom benpress, rotatorcuffar mm. men kommer inte ihåg vart det låg i passet så det låter jag va osagt :p
Såna här dagar finns det nog fan inget bättre jobb än att skotta snö på tak! Inte för att göra reklam för dom där företagen eller så dom råkade bara stå där, men kolla vädret! Har gått i T-shirt större delen av dagen och har redan fått lite färg.. riktigt grymt.
Nu ska jag mecka ihop nån matlåda tills imorrn, får se hur träningen blir resterande vecka, kanske kör något pass och pumpar upp mig på torsdag för det vankas fest på fredagen, men vi får se hur det blir :up:
Trevlig kväll!!
8 mars, 2010 at 19:34 #462835Anonym anvandareMemberSkönt att se att du tränar på trots alla kubik snö du flyttar runt på hela tiden. :up:
Jobbet verkar riktigt skönt under dessa soliga dagar, antar dock att det är lite värre när det blåser halv storm och snöar..
8 mars, 2010 at 19:48 #462836Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Skönt att se att du tränar på trots alla kubik snö du flyttar runt på hela tiden. :up:Jobbet verkar riktigt skönt under dessa soliga dagar, antar dock att det är lite värre när det blåser halv storm och snöar..
Det är sånadär kommentarer som gör att man kämpar på :up: + en jäkla massa abstinens då förstås… :p
Ja det var -24 en morgon för någon månad sen.. och snålblåst, det var inte så trevligt. Men jävlar vad man skottade då… :p
10 mars, 2010 at 21:03 #462837Anonym anvandareMemberHej hopp[/b]
Har inte så mycket träning att redovisa, men det blev lite av en ätardag istället så kan väl redovisa den :p Gled in på ikea för jag hade hört att det var billigt där, men man vart ju inte mätt! Så det resulterade i att det blev 2 cheesburgare på det också, och en mjukglass och två bullar.
F.ö så går jag och sippar på lite EAA under dagarna och har gjort ett bra tag nu, vet inte om det ger något men har fått för mig att det är bra.
Fick lite pump i underarmarna/armarna också när jag klättrat runt en stund och en liten mask ploppade fram… :Om allt går som planerat så blir det ett tungt helkroppspass imorrn!!
Trevlig kväll.
11 mars, 2010 at 19:37 #462838Anonym anvandareMemberGrymt jävla pass!!!
Körde helkropp,tungt idag. Hade fan lite kvar på det mesta men ville inte ta ut mig alltför jävligt. Skriver upp det jag kommer ihåg:
Chins:
KV * 5
KV + 15kg * 5
KV + 20kg * 6 (?tror jag) PB!
KV + 20kg * 4kanske, kommer inte ihåg.Bänkpress:
Stång * nått
40kg * 6-8
70kg * 4-5
90kg * 3-4
100kg * 2!!! Lite pass dockRaka mark:
Blev bara 1set pg.a jag har haft lite ont i dom ädlare delarna sen jag körde sist.. hoppas att det bara är någon sträckning eller så bara och att det går över snart.. har det inte gått över förrens på måndag så får man väl kolla upp det, känns dumt att inte göra det iaf.Rodd m. V handtag:
35kg eller vad som nu var på * 10typ
50kg * nått
65kg * 5-6
75kg * 5 PB?Dips:
KV * 5 typ
KV + 15kg * 5-8
KV + 20kg * 5-7Sedan så kördes lite bak. lårcurl maskin (nästan fullmag.. det börjar ta sig blev typ 3-4reps) Stående hantelpress(axlar) samt baksida axlar, rotatorcuff och lite annat.
Ett riktigt trevligt pass faktiskt! Ser fram emot upplägget när jobbet är ”klart” då blir det tung failur träning!
Imorrn ska jag va full så det lär bli en del svinande i helgen
Trevlig kväll!!
11 mars, 2010 at 20:55 #462839Anonym anvandareMemberGrymt jävla pass Teppas! :up:
Bra vikter, gott om övningar och om du nu körde ytterligare någon/några övningar och inte tog ut dig maximalt heller så har du ju gott om kraft i kroppen.
11 mars, 2010 at 20:58 #462840Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Grymt jävla pass Teppas! :up:Bra vikter, gott om övningar och om du nu körde ytterligare någon/några övningar och inte tog ut dig maximalt heller så har du ju gott om kraft i kroppen.
Tackar mästerdeffarn
Ja gud vad jag längtar tills man slipper ”spara” på krafterna mer… Känns som det var väldigt längesen nu som man verkligen tog ut sig ordentligt..13 mars, 2010 at 08:21 #462841Anonym anvandareMemberJag ska aldrig mer dricka sprit!… Och öl…och shottar. Eller jo om typ 2 veckor men sen får det nog räcka!
Slut på jobb nu som det verkar men har ev. fixat ett nytt jobb till sommaren. Så det är bara att hoppas på det bästa.
Detta innebär att allt kommer flyta på som vanligt på måndag när det blir lite ledigt Nu jäklar kör vi!14 mars, 2010 at 20:08 #462842Anonym anvandareMemberLite gayvarning på bilden kanske men det bjuder vi på! :p
Har haft skön träningsvärk i axlarna sen i fredags! Känns verkligen som att dem är på g nu. Efter all dryck och ätande i helgen så är här en bild på förmen:Är sugen på att träna bröst & axlar imorrn så så får det nog bli! Tänkte köra 3set på allt varav alla till failur. Sista setet kanske blir 2-5 reps, andra setet 6-9 reps och första runt 15. (med stegrande vikt såklart) Tänkte köra på detta ett tag då jag är extremt sugen på det och tror(och hoppas) att kroppen kommer svara bra på det.
Hoppas ni haft en trevlig helg!
14 mars, 2010 at 20:13 #462843Anonym anvandareMemberYoouuh! Du kunde väl ha använt spoilertaggarna?? :p
Nä, skämt åt sidan, det ser fan riktigt bra ut. Ser att du har lite solbränna också. Och någon större fettprocent finns det ju verkligen inte. Snart Beach 2010 redo. :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.