- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 mars, 2010 at 20:21 #462844Anonym anvandareMember
SEXY SEXY!!
Lite Gunthermustasch också sen är du helt complete!! :emo-thumb
Skämt o sido, det syns bra skillnad från bilderna från ett halvår tillbaka! Snyggt!14 mars, 2010 at 21:16 #462845Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Yoouuh! Du kunde väl ha använt spoilertaggarna?? :pNä, skämt åt sidan, det ser fan riktigt bra ut. Ser att du har lite solbränna också. Och någon större fettprocent finns det ju verkligen inte. Snart Beach 2010 redo. :emo-thumb
Haha Ja det kunde jag ju faktiskt ha gjort, tänkte inte på det, får ta det nästa gång.
Tack ska du ha, vill gå ner 3-4kg till minst men det borde vara lugnt om jag inte börjar tröstäta pg.a att güntermustaschen aldrig tittar fram.. :pPixi wrote:SEXY SEXY!!
Lite Gunthermustasch också sen är du helt complete!! :emo-thumb
Skämt o sido, det syns bra skillnad från bilderna från ett halvår tillbaka! Snyggt!Haha tack så jättemånga gånger
15 mars, 2010 at 17:20 #462846Anonym anvandareMemberBröst & Axlar![/b]
Tränade själv idag så jag låg så nära fail jag vågade.
Bänkpress(BP), supersettat m. stående hantelpress(SHP)(axlar):
BP: 40kg * 30 eller 32 reps. Pump satan!
SHP: 7kg * 15 – 20
BP: 70kg * 4 eller 5 preciiiiiiiiiiis att jag orkade upp med skiten!
SHP: 11kg * 8-12
BP: 90kg * 2
SHP: 15kg * 3-5Dips(DP) supersettat m. axelmaskin, flies liknande(AX):
DP: KV * 12-15
AX: typ 17kg * 17-20
DP: KV+15kg * 6-8
AX: 25 * 10 kanske (bara uppskattat)
DP: KV+20kg * 4
AX: 40kg * 0 fail. 35kg * 4typHantelflies(tuttar)(HF) supersettat m. Nån axel maskin(NA):
HF: snebänk, 7kg * 18
NA: ~25-30kg * ~20
HF: snebänk, 11kg * 8-12
NA: Vikt okänd ~10reps
HF: planbänk 15kg * 3-4
NA: 55kg * nått fuskade lite och ställde mig upp o sköt på lite så man fick ur det sista!Det var allez. Lär kännas imorrn!
Blir troligen ben imorrn om jag får träna dem, ska in och kolla upp den ev. sträckningen i ”dom ädlare delarna” hoppas det inte är något allvarligt bara.
Rock on!
(självklart så är jag helt nykter när jag står och vinglar i bakgrunden.. :p)
15 mars, 2010 at 18:17 #462847Anonym anvandareMemberHar ätit rätt bra idag så kan ju redovisa det också.
~07,00: Pasta & kyckling, 250g minikeso, omega-3tabletter och mjölk till detta!
~12,00: En kopp kaffe
~14,00: 2ägg
~15,30: Träning Under/efter träning EAA-XX/VAssle
~16,45: korv & potatismos, omega-3tabletter och mjölk
~20,00 (Kvarstår) 250g funlight kesella o så lite frukt!Hoppas som sagt inte att det är något allvarligt imorrn då kan man nog börja köra på med nån timmes promenad om dagen också.
15 mars, 2010 at 18:22 #462848Anonym anvandareMemberHAHA dagens bild dedär assa:D!
15 mars, 2010 at 19:18 #462849Anonym anvandareMemberGött pass Teppas!
Dock kunde jag inte låta bli att se att du har en sträckning i de ädlare delarna efter en fyllekväll…… Antar att du har ”legat” i ordentligt….
Det där var inte mycket till mat, antar att du är på väg ner i vikt med full fart?
15 mars, 2010 at 19:48 #462850Anonym anvandareMemberfredrik92a wrote:HAHA dagens bild dedär assa:D!Haha det bjuder vi på
Tommy Ivarsson wrote:Gött pass Teppas!Dock kunde jag inte låta bli att se att du har en sträckning i de ädlare delarna efter en fyllekväll…… Antar att du har ”legat” i ordentligt….
Det där var inte mycket till mat, antar att du är på väg ner i vikt med full fart?
Tackar tompa
Haha! fast sträckningen har inget med fyllekvällen att göra, tror att det är sen jag körde ”tunga” raka mark för någon vecka sedan, har haft ont sedan dess, helt seriöst alltså. Känns verkligen helskumt så ska bli skönt att få det kollat.
Ja några kilo vill man väl hoppa ner.. men kommer bli en del festande framöver som jag inte alls är van vid så försöker hålla mig väldigt strikt i veckorna så man inte skenar iväg för mycket liksom.Snart elmia också, ska du dit i år igen?
15 mars, 2010 at 20:06 #462851Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Snart elmia också, ska du dit i år igen?Nopp, tror inte det blir något Elmia i år!
Äger ju inte ens en bil längre, ska åka hem till mina föräldrar V14 där min hoj står och göra den klar (skruva ihop den igen) för försäljning.
16 mars, 2010 at 19:07 #462852Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Nopp, tror inte det blir något Elmia i år!Äger ju inte ens en bil längre, ska åka hem till mina föräldrar V14 där min hoj står och göra den klar (skruva ihop den igen) för försäljning.
Okej, ja då förklarar det ju en del.. Har för mig att det inte var så speciellt märkvärdigt förra året men det kan ju vara värt att åka ner ändå… bara för att liksom :p
16 mars, 2010 at 19:19 #462853Anonym anvandareMemberFRAMSIDA LÅR/VADER/MAGE[/b]
Var ju hos läkaren idag och det konstaterades att det var en inflammation, och han sa att det skulle gå över av sig självt så det var ju skönt att höra. Om man dock googlar på vad det nu hette.. så står det att man ska gå på antibiotika o grejer… men han har säkert rätt.
So fuck that shit!!
Dags o börja träna nu kanske.Benpress:
Pålagd vikt
50kg * 22eller 23reps
100kg * 12 eller 15, det är inte bara dom ädlare delarna som gör ont minnet börjar svikta en del också… :p
150kg * 1 PB tror jag!Benspark:
30kg * ~22
55kg * ~12
80kg * 4Sen så körde jag vadpress och nån magmaskin också bara.
Vila imorrn. Ev. sola lite solarium.. måste ju testa nångång..
Torsdag blir det nog bak.lår och rygg. Sen så kanske det körs armar på söndag.. vet inte hur det blir ännuDagens käk:
#1: Supergröt. (250g minikeso, 3ägg. 1,5dl havregryn mm) mjölk, äpple & omega 3till.
#2: 3st äggmackor. 0,5l. mjölk
#3: Jäkla massa makaronipudding, mjölk & omega 3 till
Träning, EAA-XX under och en vassledrink efter
#4: kvarstår, funlight-kesella och lite frukt.Kanske inte ser så mycket ut men det blir ju c:a 600kcal från äggen bara så en del energi blir det ju..
Det var nog allt..Trevlig kväll! :up:
16 mars, 2010 at 21:04 #462854Anonym anvandareMemberBra pass än en gång din tok!
Grattis till PB också! Hade din inflammation ett specifikt namn eller var det bara en inflammerad muskel?
Antar att du ska gå på Ipren, Diklofenak eller något liknande inflammationshämmande under några dagar framöver?
16 mars, 2010 at 21:28 #462855Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Bra pass än en gång din tok!Grattis till PB också! Hade din inflammation ett specifikt namn eller var det bara en inflammerad muskel?
Antar att du ska gå på Ipren, Diklofenak eller något liknande inflammationshämmande under några dagar framöver?
Thankyou din galning!
Om jag minns rätt/förstod rätt. så var det en bitestikel inflammation. Sen sa han att det skulle gå över av sig självt. Besöket tog 5min och kostade 150 spänn snacka om att man skulle bli läkare asså… Så det är väl bara att vänta ut skiten, träna fick jag också göra så det var ju bra i alla fall..
19 mars, 2010 at 15:29 #462856Anonym anvandareMemberbaksidan[/b]
Yes baksida idag gick rätt bra faktiskt. Träffade Mr. Marcher också trodde han hade dött men han var visst vid liv :emo-thumb
Chins:
KV * 5
KV +15kg * 6typ
KV +25kg * 4 med lite hjälp. PB!Chinsen supersettades med raka mark. Körde på 40kg men kände av dom ädlare delarna lite så blev bara 2-3set.
Sittande rodd:
c:a 30kg * 20 reps eller nått, tänkte ju köra till failur men tyckte det vart så jäkla tråkigt när jag passerade 20strecket så la mig där.. :p
c:a 50-55kg * ~12
75kg * 4 tror jag. PB!Sen så kördes latsdrag, latsdrag m. v-handtag, kryssdrag i cc (Bak.axlar) och bak.lårcurl maskinen. Snart uppe i fullmagg på den..
Kommer inte ihåg några vikter på ovanstående eftersom jag börjar bli så senil så jag knappt vet vad jag heter ibland men där har ni passet i alla fall.Fixade även jobb idag så nu har man och göra i sommar iaf!
Verkar som det blir lite party imorrn, ska grilla och kanske knäppa någon liten rackare. Sedan armar & mage på söndag är det tänkt!Trevlig helg!! Nu blir det tacos
19 mars, 2010 at 15:41 #462857Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Fixade även jobb idag så nu har man och göra i sommar iaf!
Verkar som det blir lite party imorrn, ska grilla och kanske knäppa någon liten rackare. Sedan armar & mage på söndag är det tänkt!Trevlig helg!! Nu blir det tacos
Jag gillar dig.
19 mars, 2010 at 15:55 #462858Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Jag gillar dig.Och jag dig
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.