Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,276 through 1,290 (of 1,380 total)
  • Author
    Tommy Ivarsson wrote:
    Riktigt bra vidd över ryggen har du ju! :up:

Likväl ser det man ser bra ut framifrån, du är ju inte speciellt långt ifrån en bra sommarform ser jag!

😮 Vad snäll du är tommy! Det var kul att höra, har förvisso prioriterat vidden ganska länge nu så hoppas den ger med sig lite till.

Nu vart man ju riktigt glad.. kommer nog gå runt och flina hela kvällen :D

Snyggt Hulken!! Blir bättre för varje gång!
    Alltid kul o se dina bilder! :D

Pixi wrote:
    Snyggt Hulken!! Blir bättre för varje gång!
    Alltid kul o se dina bilder! :D

😮 Tack Hulikinnan :D
    Alltid kul att få såna kommentarer!

RYGG & BAK.AXLAR[/b]

Helt ok pass idag. Allt supersettades!

Chins:
    KV * 10typ.. det vart så tråkigt att göra fler sen men hade kanske 2-3kvar. ska bättra mig tills nästa gång. Grejen är ju att jag ska köra till failur på varje set!

KV + 10kg * 7-10
    KV + 25kg * 3 tror jag det blev, inte så strikta dock.

Hantelflies:
    Kroppen ~vågrätt med golvet.
    5kg kanske * ~15 reps
    8kg * 10-12
    12,5kg * ~6

Sittande rodd:
    40kg * 12-15 orkade inte köra till fail här heller så får höja lite tills nästa gång.
    60kg * 8-12 kanske
    75kg * ~6

Drag till haka(uppifrån) m. rep
    3set ingen märkvärdig vikt direkt

Latsdrag:
    30kg * tokmånga.. får höja här med.
    50kg * 12-13 höja………………lite.
    75kg * 0 var för lätt så kom aldrig ner så långt så att jag kunde klämma in benen i ”låset”
    Så fick sänka till 70kg där det vart 4-6reps ungefär.

Sen så kördes det kryssdrag i cc (Bak.axlar) nån roddövning samt latsdrag m. v-handtag. Det var väl i princip allt. Körde själv så passet tog ungefär 30min.

Ben o mage imorrn.
    Fyller år på lördag så det mesta kan nog hända i helgen.. helgen efter det så blir det fest också så ska försöka hålla igen lite i veckan som kommer iaf :emo-thumb

Trevlig kväll!

Redigt avis på din rygg, redigt bra vidd, keep kötting!

fredrik92a wrote:
    Redigt avis på din rygg, redigt bra vidd, keep kötting!

Tack som fan!! Det var kul att höra! Har alltid tyckt att vidden varit kass så har kämpat mycket med den… men bredare ska det bli..

Will do, you 2! :up:

Hehe, grymt pass Teppas!

Fan va coolt när man har för mycket vikt i magasinet så att man inte kommer ner till sitsen utan blir hängande.. :D

Haha! Underbart när man inte kommer ner i latsen ja! hahaha!
    Men jag har kommit få att använder man fötterna, o liksom får in tårna under låset så kan man ”dra till” så man får lite fart ner o kommer in under låset med låren!!! ;)
    Good luck o filma gärna! :D

Tommy Ivarsson wrote:
    Hehe, grymt pass Teppas!

Fan va coolt när man har för mycket vikt i magasinet så att man inte kommer ner till sitsen utan blir hängande.. :D

Tack a lot! :D
    Haha, ja det borde väl du vara van vid din starke björn! =)

Pixi wrote:
    Haha! Underbart när man inte kommer ner i latsen ja! hahaha!
    Men jag har kommit få att använder man fötterna, o liksom får in tårna under låset så kan man ”dra till” så man får lite fart ner o kommer in under låset med låren!!! ;)
    Good luck o filma gärna! :D

Hahaha.. det där tror jag inte på förrens jag ser det, så kräver en film från dig först! ;)
    Funderar dock på att köpa en kamera nu snart som inte äter batterier så kanske man kan börja filma lite mer från passen.

BEN & LITE MAGE.[/b]

Gick sådär, kände av dom ädlare delarna redan i benpressen. Har det inte gått över tills på måndag så ringer jag farbror doktorn igen och ber han ställa en riktig diagnos!

Här är passet iaf:
    Benpress:
    Pålagd vikt.
    50kg * ~15
    100kg * ~10
    Inte nämnvärt jobbigt förutom att det kändes på andra ställen. sjukt irriterande :nono:

Enbens bak. lårcurl (?)
    Liggandes med magen på bänk, drag från nedre trissan i cc.
    Vikt 1av 11 * 12
    Vikt 3 * 10-12
    vikt 6 * ~4-5

Cablecrunches:
    Vikt 1 av 11 * ~15
    vikt 3 * 10-12 kanske
    vikt 5 * ~4

Sen så kördes det benspark, samt bak. lårcurl maskin och nått set vader bara. Hoppas som sagt att ”värken” ger med sig snart så att man kan börja köra lite kardio.

Imorrn blir det smörgåstårta för hela slanten, hela dagen. Ska även åka iväg och köpa mig en bärbar dator och kanske en ny digitalkamera. Blir även mitt livs första tripp (själv) till systemet! (fyller nämligen 20)
    Nog med skitsnack nu, armar på söndag!

Trevlig kväll & helg! :emo-thumb

Grattis[/b] :fun: i förskott då!

Jaså smörgåstårta för din del också, fan va gött! Njut lite åt mig också…

Och skäll ut din doktor ordentligt om det inte går över! Tydliga tecken på att det ska vara en inflammation är att det blir en lokal värmeökning i det området, ev rodnad och lite svullet och ömt! Är det inte ens det och det inte går över så skäll ut doktorn från mig också. ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Grattis[/b] :fun: i förskott då!

Jaså smörgåstårta för din del också, fan va gött! Njut lite åt mig också…

Och skäll ut din doktor ordentligt om det inte går över! Tydliga tecken på att det ska vara en inflammation är att det blir en lokal värmeökning i det området, ev rodnad och lite svullet och ömt! Är det inte ens det och det inte går över så skäll ut doktorn från mig också. ;)

Stort tack! :D
    Lovar att njuta lite extra..

Ja det är ju exakt dem symptomen jag har, ev. lite feber emellanåt också. + att det har börjat dra sig uppåt magen en bit med, är sjukt orolig att det kan vara cancer därför jag verkligen vill hänga på ordentligt då doktorerna i den här lilla byn är under all kritik. Man vill ju inte gå med något sådant alltför länge liksom.

Haha det ska jag göra ;)

Grattis i förskott din lille biff! ;)

Pixi wrote:
    Grattis i förskott din lille biff! ;)

Hehe tack tack din store biff! :)

Nuu börjas det…

Viewing 15 posts - 1,276 through 1,290 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.