Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,306 through 1,320 (of 1,380 total)
  • Author
    Tommy Ivarsson wrote:
    Jävlar vad det går bra för dig och dina chins! :up:

Jag misar som sagt Elmia i år men det blir säkert kul. Ser du en svart högerstyrd Evo IX med kolfibertak stå i en monter så hälsa från mig då det är kompisens!
    Den kommer vara ganska tejpad med reklam, bland annat jSPEC och Ralphs Däck…. ;)

Jag som tyckte chinsen gick dåligt idag… :p men tack i alla fall, alltid kul att höra. :)

Ja det känns alltid som att sommaren är på g när elmiamässan är, hoppas på bra väder i år med..
    Okej, ska hålla utkik efter den då :emo-thumb

Var taggad inför ett benpass nu ikväll, och så ringde polarn som jobbar på gymmet och säger att dem har stängt pg.a någon balk i taket hade gett vika, inte mycket att göra åt, om det nu inte var ett aprilskämt, men tror inte det :p. Men självklart så är det bara att åka till nästa ställe & träna – Trosa sportsclub, det är ju samma ägare som där jag brukar träna så borde ju få komma in gratis nu efter dessa omständigheter – Om inte annat så får man väl smita in lite snyggt..:|

Redovisar passet senare!

Gick inte att smita in tyvärr. Så benträningen fick bestå av ÅRETS FÖRSTA LÖPPASS.[/b] Fan så tungt det gick! :p men det blev i alla fall ~8km på 45min. Kände av inflamationen en bit i början, men sen släppte det, antingen för att jag blev så förbannad över att det gick så tungt eller för att jag helt enkelt inte tänkte på det.

Sitter just nu o käkar lite påskäk:

Får nog bli några skinkmackor till kesellan senare med =)

Gymmet skulle vara stängt ett tag fram över så får se hur jag löser det med träning kommande vecka.

Trevlig helg och GLAD PÅSK!! :up:

Abstinensen börjar smyga sig på.. som jag förstått det så ska det andra (skitgymmet) vara öppet nu tills balken i taket är kontrollerad/lagad där jag brukar träna. så lär väl bli i alla fall 2-3pass i veckan där. Tänkte ta en tripp dit nu men känner mig inte helt 100 sen helgens bravader. Blev otroligt mycket för min del. Började kl 17, dyngrak kl 20,30. klagomål på att jag drack för dåligt vid 21,30.. så halsade i mig en knapp halvliter whiskey och var kung tills kl 23ungefär sen sov jag. Men det var städat och fint när jag vaknade vid kl 05 så det var toppen! ;)

Bröst & rygg imorrn tror jag, eller bröst och axlar.. eller nått annat. Har inte bestämt mig hur jag ska göra med kommande split pg.a att jag inte vet hur gymmet har öppet, men det löser sig alltid =)

Hoppas den som läser detta haft en bra påsk!
    Nu ska jag trösta mig med lite godis bara för att det kommit mer snö..

Är du inte ens lite bakis så är det sjukt orättvist…! :p
    Ät lite godis o ladda inför nästa pass ;)

Pixi wrote:
    Är du inte ens lite bakis så är det sjukt orättvist…! :p
    Ät lite godis o ladda inför nästa pass ;)

Haha jojo lite bakis var jag allt… :P
    Självklart ;).. blev lite kladdkaka också, så helgen har varit en riktig svinarhelg får man väl säga haha.
    Snart dags att köra stenhårt inför beach 10..

Tuttisar och axlisar[/b] :p

Tränade på ”skitgymmet” idag = inga fria vikter. Så fokus låg på kontakt o såntdär och det kändes bra iaf!

Bröstpressmaskin (press snett uppåt)
    4set totalt. sista kördes på 170 lbs tror jag det var. blev en 4a eller 5a.

Fliesmaskin
    3-4set

Lite cc:
    2set

Axellyft i cc:
    3set

Militärpress i cc:
    2set

Rotatorcuff:
    2set + 1 dropp

Fin pump!

Har höjt mig lite på käket också, vågen visade 71kg i morse efter en riktigt tuff helg från alla sätt sett..

Har rört till det lite för mig själv imorrn, har ingen bil nämligen så får ta en liten cykeltur på 2mil men det är ju bara fint =) Sen blir det rygg & baksida axlar för hela slanten!

Trevlig kväll!

varför ska du cykla 2 mil safiren öppnar ju sitt gym imorrn :up:

MR.Marcher wrote:
    varför ska du cykla 2 mil safiren öppnar ju sitt gym imorrn :up:

Aha vad härligt! Tur att det är någon som har lite koll iaf. Tack så mkt:emo-thumb

Men måste ändå in till trosa så det får bli en cykeltur likförbannat… :p

Ser ju bra ut! :up:

Har du någon vikt du siktar mot eller kör du på känn tills sommarformen känns bra? ;)

Jag ser definitionen på magen!!!! :D HEJA HEJA!

Tommy Ivarsson wrote:
    Ser ju bra ut! :up:

Har du någon vikt du siktar mot eller kör du på känn tills sommarformen känns bra? ;)

Tackar så mycket alltid lika kul att höra =) Har väl ingen målvikt direkt men har för mig jag vägde 66-67 större delen av förra sommaren och allt gick så lätt då.. så gärna lite lägre än det.. :|

Pixi wrote:
    Jag ser definitionen på magen!!!! :D HEJA HEJA!

Woho hej hej :D

RYGG & BAKSIDA AXLAR.[/b]

Chins:
    KV + 10kg * 6 x 2
    KV * ~6

Sittande rodd:
    35kg * 15-25
    55kg * ~12-15
    80kg * 4 PB tror jag. inte så strikta men ändå.

Enarms rodd i cc, fr. övre trissan
    Med en bänk som stöd.
    Vikt 4 av 11 * ~15
    vikt 8 av 11 * ~10-12
    vikt 11 av 11 + extravikter * ~5

Latsdrag m. v-handtag sittandes ”bak o fram”:
    40kg * 10 kanske
    65kg * 3 sen orkade jag inte hänga o dingla längre så då fick polaren trycka ner mina ben så körde jag 3 till… :p

Latsdrag m. krokig stång, omvänt grepp:
    2set

Hantellflies m. pannan mot en bänk.
    5kg * 15
    7kg * ~10
    11kg * 6

Drag till hakan m. rep:
    3set.

Det var nog allez, gick sådär idag allmänt seg i kroppen men vila imorrn sen krigar vi på på fredag igen!

Dagens middag, lite rester från gårdagen + fläsk och en ostmacka med skitmycket ost på som inte kom med på bild.

Såhär har käket sett ut idag,
    500g kvarg
    1dl havregryn
    6ägg
    ~1l mjölk
    Middag (bild)
    en banan.
    vassledrink & eaa

Ungefär sådär ser käket ut i stort sett varje dag.

Trevlig kväll!

Jaså rygg nu igen! :p

Bra chins som alltid (enligt mig iaf)

Du äter ju ungefär som jag ser jag också! Kvarg, ägg och mjölk utgör en ganska stor del av dagen proteinintag! ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Jaså rygg nu igen! :p

Bra chins som alltid (enligt mig iaf)

Du äter ju ungefär som jag ser jag också! Kvarg, ägg och mjölk utgör en ganska stor del av dagen proteinintag! ;)

Jo den behöver lite stryk asså.. :p

Haha ja det får stå för dig angående chinsen, inte alls nöjd med dem idag men det vänder väl. Tack iaf ;)

Låter ju bra det, då kanske jag är på god väg mot din fina form då… även om fast jag ligger hästlängder efter:ph34r:

Viewing 15 posts - 1,306 through 1,320 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.