Går det att komma överens med en rumpa?

Home Forums Dagböcker Går det att komma överens med en rumpa?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,433 total)
  • Author

Övre makter hör min bön
    en massör just nu
    vore värd hela min lön

Blir ingen morgonträning, måste skjuta fram arbetstiden med x antal timmar.
    Gör inte så mycket för ryggen behöver nog några timmar att komma igång.
    Känner inte mycket alls i biceps, skönt =)
    Får se vad det blir i em, avgörs på plats.

Nu ska jag baka! :p

Sam wrote:
    Nu ska jag baka! :p

Ohhh… vad för gott?

JTrulsson wrote:
    Ohhh… vad för gott?

[img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/DSC00943.jpg][img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/DSC00942.jpg]Liten paus i bregottfabriken så jag funderar på att göra ett pass nu och jobba vidare ikväll.
    Är iaf en plan

biffen669 wrote:

Jaaaa:up:!

Hahaha så det tycker du!
    Hittar du till Birger Jarlsgatan 65-67 alt Högbergsgatan 30A :|:D

Sam wrote:
    [img=bild][img=bild]Liten paus i bregottfabriken så jag funderar på att göra ett pass nu och jobba vidare ikväll.
    Är iaf en plan

Har du bakat det där?
    Vad har du för jävla kök och skillz egentligen ??
    Lär mig :P

Sam wrote:
    Dock känner jag mig ännu starkare i min övertygelse att inte nappa på utmaningen gällande Göteborgsvarvet.
    Jag kan leverera ett helt gäng med ursäkter men hittade idag något som kortfattat beskriver min fördomsfulla känsla angående den typen av aktivitet:

[img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/DSC00930-1.jpg]

Haha, klockrent! Men det är ju så himla kul. Jag log en gång på löpbandet, räknas det? :D

Samir wrote:
    Har du bakat det där?
    Vad har du för jävla kök och skillz egentligen ??
    Lär mig :P

Hahaha nej nej nej lugn nu lite – jag fuskade!

MEN jag kan faktiskt baka. Får väl bevisa mina bakskills framöver nu när jag ändå har ett gäng tacksamma att mata :emo-thumb

Heidi K wrote:
    Haha, klockrent! Men det är ju så himla kul. Jag log en gång på löpbandet, räknas det? :D

Hahaha nix, räknas inte :nono:

På med de små tighta löparbyxorna, löparskorna, lilla vindjackan och sedan ska du ut och flina upp dig i en hastighet av minst 8km/h.
    Ler du fortfarande efter den första timmen så räknas det :emo-thumb

Sam wrote:
    Hahaha nej nej nej lugn nu lite – jag fuskade!

MEN jag kan faktiskt baka. Får väl bevisa mina bakskills framöver nu när jag ändå har ett gäng tacksamma att mata :emo-thumb

Hey, fuskade du?
    Detta kräver enorma bevis att du faktiskt kan baka nu ;)

JTrulsson wrote:
    Hey, fuskade du?
    Detta kräver enorma bevis att du faktiskt kan baka nu ;)

Baka baka kaka, alla skall få smaka :p

Jaaahapp, då blir det helgbak då :helpme::o:D

Sam wrote:
    Hahaha så det tycker du!
    Hittar du till Birger Jarlsgatan 65-67 alt Högbergsgatan 30A :|:D

Birger Jarlsgatan var mitt andra hem med alla klubbar som ligger där och märkesklädersbutiker. Festade rätt hårt i mina yngre år. Då och nu är det Birger Jarlsgatan som är kungen i nattlivet (Stureplan). På Högbergsgatan ligger ett av Stockholms tävlingsgym jag tränar på och har många vänner där. Så du är i goda händer:smile-tb!

Som tidigare nämnt tog jag långlunch och gjorde 90 min medelmåttig cardio.

Därefter tillbaka till jobbet för ytterligare några timmars avlönad entusiasm.
    När det var dags att åka hem, eller rättare sagt till gymmet, kände jag mig direkt tvärslut.
    Energifattig som en gurka.
    På vägen hem skapade jag allsköns innovativa ursäkter för att inte åka till gymmet.
    Argumentet som vann, till gymmets fördel, var att jag ändå var så hungrig och matfixerade att jag behövde något annat att tänka på 😮

Uppvärmning:
    Bandpromenad någonstans mellan 20-30 minuter.
    Var så inne i min egna lilla martyrstinkande utmattningsbubbla att jag glömde kolla exakt.

Axlar…och herre jisses vad det tog emot idag :ph34r:.

Sittande hantelpress
    7,5kg – 3×8
    7kg – 3×8
    6kg – 3×8
    5kg – 3×8

Lyft åt sidan
    4kg – 5×8

Framåtlutande lyft
    3kg – 5×8

Shrugs i maskin
    Började på 25kg och pinnade ner till 10kg.

Nu är jag matt.
    Matt och hungrig, och sugen.
    Skulle vilja äta hela världen.
    Men skulle nog kunna nöja mig med en liten liten liiiiten bit:

[img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/DSC00944.jpg][http://www.kladdkakor.se/]– ”Ät din grillade kyckling Sam och sluta vara så otacksam, tänk på barnen i Afrika!”

Ja, ja, ja…:p

biffen669 wrote:
    Birger Jarlsgatan var mitt andra hem med alla klubbar som ligger där och märkesklädersbutiker. Festade rätt hårt i mina yngre år. Då och nu är det Birger Jarlsgatan som är kungen i nattlivet (Stureplan). På Högbergsgatan ligger ett av Stockholms tävlingsgym jag tränar på och har många vänner där. Så du är i goda händer:smile-tb!

Hahaha det säger du :D
    Du råkar inte vara hemma och ledig 28-29 nästa vecka? Eventuell jobbresa inplanerad =)

Jo, det råkar ja faktiskt vara! Förutom mina timmar i gymmet etc så är jag faktiskt tillgänglig. Vilken tur fröken verkar ha:D. Om du vinner på Triss eller Lotto. Tänk på de stackars svältande thaibarnen (inte mig dock)!

Bakverk och bilder på frödinge kladdkakor, självplågeri att titta in i den här journalen…

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,433 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.