- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 oktober, 2010 at 07:55 #250355Anonym anvandareMember
Övre makter hör min bön
en massör just nu
vore värd hela min lönBlir ingen morgonträning, måste skjuta fram arbetstiden med x antal timmar.
Gör inte så mycket för ryggen behöver nog några timmar att komma igång.
Känner inte mycket alls i biceps, skönt
Får se vad det blir i em, avgörs på plats.Nu ska jag baka! :p
21 oktober, 2010 at 08:32 #250356Anonym anvandareMemberSam wrote:Nu ska jag baka! :pOhhh… vad för gott?
21 oktober, 2010 at 12:44 #250357Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Ohhh… vad för gott?[img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/DSC00943.jpg][img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/DSC00942.jpg]Liten paus i bregottfabriken så jag funderar på att göra ett pass nu och jobba vidare ikväll.
Är iaf en plan21 oktober, 2010 at 12:56 #250358Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:
Jaaaa:up:!Hahaha så det tycker du!
Hittar du till Birger Jarlsgatan 65-67 alt Högbergsgatan 30A21 oktober, 2010 at 12:57 #250359Anonym anvandareMemberSam wrote:[img=bild][img=bild]Liten paus i bregottfabriken så jag funderar på att göra ett pass nu och jobba vidare ikväll.
Är iaf en planHar du bakat det där?
Vad har du för jävla kök och skillz egentligen ??
Lär mig21 oktober, 2010 at 12:58 #250360Anonym anvandareMemberSam wrote:Dock känner jag mig ännu starkare i min övertygelse att inte nappa på utmaningen gällande Göteborgsvarvet.
Jag kan leverera ett helt gäng med ursäkter men hittade idag något som kortfattat beskriver min fördomsfulla känsla angående den typen av aktivitet:[img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/DSC00930-1.jpg]
Haha, klockrent! Men det är ju så himla kul. Jag log en gång på löpbandet, räknas det?
21 oktober, 2010 at 13:02 #250361Anonym anvandareMemberSamir wrote:Har du bakat det där?
Vad har du för jävla kök och skillz egentligen ??
Lär migHahaha nej nej nej lugn nu lite – jag fuskade!
MEN jag kan faktiskt baka. Får väl bevisa mina bakskills framöver nu när jag ändå har ett gäng tacksamma att mata :emo-thumb
21 oktober, 2010 at 13:06 #250362Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Haha, klockrent! Men det är ju så himla kul. Jag log en gång på löpbandet, räknas det?Hahaha nix, räknas inte :nono:
På med de små tighta löparbyxorna, löparskorna, lilla vindjackan och sedan ska du ut och flina upp dig i en hastighet av minst 8km/h.
Ler du fortfarande efter den första timmen så räknas det :emo-thumb21 oktober, 2010 at 13:38 #250363Anonym anvandareMemberSam wrote:Hahaha nej nej nej lugn nu lite – jag fuskade!MEN jag kan faktiskt baka. Får väl bevisa mina bakskills framöver nu när jag ändå har ett gäng tacksamma att mata :emo-thumb
Hey, fuskade du?
Detta kräver enorma bevis att du faktiskt kan baka nu21 oktober, 2010 at 13:51 #250364Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Hey, fuskade du?
Detta kräver enorma bevis att du faktiskt kan baka nuBaka baka kaka, alla skall få smaka :p
Jaaahapp, då blir det helgbak då :helpme::o:D
21 oktober, 2010 at 14:16 #250365Anonym anvandareMemberSam wrote:Hahaha så det tycker du!
Hittar du till Birger Jarlsgatan 65-67 alt Högbergsgatan 30ABirger Jarlsgatan var mitt andra hem med alla klubbar som ligger där och märkesklädersbutiker. Festade rätt hårt i mina yngre år. Då och nu är det Birger Jarlsgatan som är kungen i nattlivet (Stureplan). På Högbergsgatan ligger ett av Stockholms tävlingsgym jag tränar på och har många vänner där. Så du är i goda händer:smile-tb!
21 oktober, 2010 at 21:42 #250366Anonym anvandareMemberSom tidigare nämnt tog jag långlunch och gjorde 90 min medelmåttig cardio.
Därefter tillbaka till jobbet för ytterligare några timmars avlönad entusiasm.
När det var dags att åka hem, eller rättare sagt till gymmet, kände jag mig direkt tvärslut.
Energifattig som en gurka.
På vägen hem skapade jag allsköns innovativa ursäkter för att inte åka till gymmet.
Argumentet som vann, till gymmets fördel, var att jag ändå var så hungrig och matfixerade att jag behövde något annat att tänka på 😮Uppvärmning:
Bandpromenad någonstans mellan 20-30 minuter.
Var så inne i min egna lilla martyrstinkande utmattningsbubbla att jag glömde kolla exakt.Axlar…och herre jisses vad det tog emot idag :ph34r:.
Sittande hantelpress
7,5kg – 3×8
7kg – 3×8
6kg – 3×8
5kg – 3×8Lyft åt sidan
4kg – 5×8Framåtlutande lyft
3kg – 5×8Shrugs i maskin
Började på 25kg och pinnade ner till 10kg.Nu är jag matt.
Matt och hungrig, och sugen.
Skulle vilja äta hela världen.
Men skulle nog kunna nöja mig med en liten liten liiiiten bit:[img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/DSC00944.jpg][http://www.kladdkakor.se/]– ”Ät din grillade kyckling Sam och sluta vara så otacksam, tänk på barnen i Afrika!”
Ja, ja, ja…:p
21 oktober, 2010 at 22:41 #250367Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Birger Jarlsgatan var mitt andra hem med alla klubbar som ligger där och märkesklädersbutiker. Festade rätt hårt i mina yngre år. Då och nu är det Birger Jarlsgatan som är kungen i nattlivet (Stureplan). På Högbergsgatan ligger ett av Stockholms tävlingsgym jag tränar på och har många vänner där. Så du är i goda händer:smile-tb!Hahaha det säger du
Du råkar inte vara hemma och ledig 28-29 nästa vecka? Eventuell jobbresa inplanerad21 oktober, 2010 at 22:57 #250368Anonym anvandareMemberJo, det råkar ja faktiskt vara! Förutom mina timmar i gymmet etc så är jag faktiskt tillgänglig. Vilken tur fröken verkar ha:D. Om du vinner på Triss eller Lotto. Tänk på de stackars svältande thaibarnen (inte mig dock)!
22 oktober, 2010 at 01:27 #250369Anonym anvandareMemberBakverk och bilder på frödinge kladdkakor, självplågeri att titta in i den här journalen…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.