- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 november, 2010 at 09:33 #250595Anonym anvandareMember
Kanske inte så spännande, men du har sås! Mmm!!
Just stick to the plan, det blir nog kanon och dessutom får du det låta gå en tid för utvärdering. :up:
Passa på att njuta av den extra kosten på vägen…21 november, 2010 at 10:16 #250596Anonym anvandareMember15 min promme som uppvärmning och sedan valdes:
– benpress eftersom den till nytta får anses som effektiv när den disponibla tiden är minimal.
100kg x15
109kg x15
118kg x10
127kg x10
136kg x10
146kg x10
155kg x10
164kg x6Bättre än inget
Nu: Jobb!
22 november, 2010 at 06:24 #250597Anonym anvandareMember0600 är tiden den döda måste återuppstå för att hinna med ett ostressat pass innan jobbet.
Brukar inte vara några större problem men – MEN – det måste erkännas att det blir tuffare att ta sig upp när morgongympan innebär kyla och mörker :ph34r:Frukostsvep:
– eine gigantische glas med tropisksmakande c-vitamin, sedan iväg.
22 november, 2010 at 09:30 #250598Anonym anvandareMember…om inte inomhuspromenaden fanns:
– dryga 14 kilometer avklarade på 90 minuter.
En sträcka som hade varit otänkbar om det enda alternativet hade varit:
– en bild från morgonens verklighet.
Dagens eloge går till dem som gör sina morgonpromenader utomhus under vinterhalvåret.
Det kanske ger hår på bröstet men det är inget jag suktar efter så jag håller mig inomhus :pNu: jobb!
22 november, 2010 at 11:50 #250599Anonym anvandareMemberSam wrote:Dagens eloge går till dem som gör sina morgonpromenader utomhus under vinterhalvåret.
Det kanske ger hår på bröstet men det är inget jag suktar efter så jag håller mig inomhus :pTackar, jag kämpar på med mina utomhuspromenader…..
22 november, 2010 at 12:57 #250600Anonym anvandareMemberImponerad av dig Sam, kämpa på! :up:
22 november, 2010 at 23:14 #250601Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Imponerad av dig Sam, kämpa på! :up:Tack detsamma
biffen669 wrote:Tackar, jag kämpar på med mina utomhuspromenader…..Det såg ju…usch :p
22 november, 2010 at 23:23 #250602Anonym anvandareMemberVilken skillnad det är att träna fm innan jobbet kontra kväll efter jobbet.
Trött, seg och i vanlig ordning hysteriskt mycket folk.
Axlar/trapz stod på schemat.
Viktrummet var smäckfullt så det blev diverse maskinpressar.
Löjliga vikter men ändå ökningar sedan sist – det är en gåva att kunna glädjas åt det lilla .
Kände av höger axel idag under nedanstående övning (bild), en ny upplevelse jag hoppas försvinner lika fort som den dök uppHar hämtat ut biljetter till:
– som jag suktat! Ska bli fantastiskt roligt!
Lite sov nu kanske? Bra idé på pappret iaf…
23 november, 2010 at 07:56 #250603Anonym anvandareMember– känns nästan som fest :fun:
23 november, 2010 at 09:13 #250604Anonym anvandareMemberBody har jag också, men inte fitness magazine…är den läsvärd?
23 november, 2010 at 12:19 #250605Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Body har jag också, men inte fitness magazine…är den läsvärd?Det tycker jag!
Lite mer ”smått och gott” gällande forskning/kläder/kost/olika nyheter på marknaden osv jämfört med body – om du förstår vad jag menar?23 november, 2010 at 12:27 #250606Anonym anvandareMember90 min CT, körde lite tyngre intervaller än igår men annars same-same.
På schemat: rygg
Förra veckan körde jag chins för första gången på evigheter. Fick skämmas ögonen ur mig för att jag är så svag svag svag.
Har låtit bli chins eftersom det brukar smaka mer än det kostar, sist fick jag dock inte ont så nu testar jag att lägga in det.– med motvikt:
27kg x8
31kg 4×8Sedan blev det latsdrag och:
– rodd, med olika grepp.
Avslutade med smithrodd och sammanfattningsvis är ryggen helt schlutt!
Blev sugen på favoriten kvarg med sötningsmedel, vanilj och pepparkakskrydda.
Nu hade jag ingen kvarg hemma så jag gjorde ett försök med:– keso.
Testade lite med både kanel och pepparkakskrydda = kanongott.
Dock skippade jag vaniljen, den matchade inte keson utan gör sig nog bäst till kvarg. Tycker då jagNu: work
23 november, 2010 at 12:32 #250607Anonym anvandareMemberSam wrote:Blev sugen på favoriten kvarg med sötningsmedel, vanilj och pepparkakskrydda.
Nu hade jag ingen kvarg hemma så jag gjorde ett försök med:– keso.
Testade lite med både kanel och pepparkakskrydda = kanongott.
Dock skippade jag vaniljen, den matchade inte keson utan gör sig nog bäst till kvarg. Tycker då jagSer mumsigt ut!
Blandade du bara keso, kanel & pepparkakskrydda?
Hmm… Värt att testa23 november, 2010 at 17:59 #250608Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Ser mumsigt ut!
Blandade du bara keso, kanel & pepparkakskrydda?
Hmm… Värt att testaNja, du får välja mellan antingen kanel eller pepparkakskrydda.
Jag testade lite av varje idag men blandade ickeSå här:
Kvarg, sötningsmedel, krydda, lite vaniljsocker.
Keso, sötningsmedel, krydda.
Gott! Med lite fantasi kändes keson som nyttig risifrutti
Med lite utrymme kan man så klart även peta i färsk/torkad frukt, nötter, frön och annat snuskgottHar precis börjat spåna över vilken klapp årets företagstomte skall komma med.
Vad personal generellt inte vill ha har jag hyfsad koll på men när de är så pass många att det blir direkt omöjligt att ge något personligt utan måste köpa något enhetligt som faller de flesta i smaken?
Förslag?Jag vägrar chokladask.
Mat fungerar i princip alltid men känns lite trist…även om jag personligen tokfastnade i djupet av dessa [http://www.johanssonsdelikatess.se/deli.html] *skjut mig*23 november, 2010 at 20:33 #250609Anonym anvandareMemberUngefär sån vi får på jobbet varje år, helt ok julklapp skulle jag vilja säga. Doch får vi i en ”julig papplåda” och ingen sån där snygg trälåda…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.