- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 april, 2011 at 18:41 #250760Anonym anvandareMember
Du har startat här igen, då gör fan och med jag det med
1 april, 2011 at 19:24 #250761Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Du har startat här igen, då gör fan och med jag det medJaaaaaaaaa….! Isn´t that lovely
Det tycker jag du gör helt rätt i! Allt blir så mycket roligare och lättare ( för mig ) om man (jag) har någon att synka med.Det blev ben, tre viktsvaga övningar men dagsformen tillåter för närvarande inte mer 😮
Benspark 5×10
Benpress 7×10
…samt liggande bencurl 5×10.
Nu…eller närmare bestämt – snart: bio!
1 april, 2011 at 19:32 #250762Anonym anvandareMemberMagnus Larsson wrote:Håller med Getto: schysst bizwoman look! Strunta i det där med 25 årsgrejen, stay thirtyfiveSå är det kul att du är igång igen, keep it up!
Tack tack, vänliga ord
Gällande det där med stay thirtyfive – visst mått av insikt och realism har fått mig att inse att det lär jag inte kunna ändra på…OM jag inte lyckas hitta någon som är villig att förfalska min födelseattest :p:D
1 april, 2011 at 20:29 #250763Anonym anvandareMemberSam wrote:Jaaaaaaaaa….! Isn´t that lovely
Det tycker jag du gör helt rätt i! Allt blir så mycket roligare och lättare ( för mig ) om man (jag) har någon att synka med.Håller med!
Vi teamar bra vi :emo-thumbQuote:Nu…eller närmare bestämt – snart: bio!Vad blir det för bio?
1 april, 2011 at 23:24 #250764Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Vad blir det för bio?
Visar lättja och hänvisar vidare till:
[http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.16254162]Appropå detta med att gå på bio under pågående tjurskallediet:
Det hela inleddes med reklam från Ben & Jerry (gissa hur stor och läskande en BJ burk blir på bioduk) och toppades med en biosalong fylld av människor som högljutt prasslade och snaskade popcorn, godis, baconsnacks, ostsnacks. Tom en påse Cheez Ballz hade smugglats in av biogrannarna.
Att jag inte dog sugdöden där och då är smått fantastisktNu: dricka bearnaise …nej, sova :p
2 april, 2011 at 07:48 #250765Anonym anvandareMemberSam wrote:Visar lättja och hänvisar vidare till:
[http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.16254162]Appropå detta med att gå på bio under pågående tjurskallediet:
Det hela inleddes med reklam från Ben & Jerry (gissa hur stor och läskande en BJ burk blir på bioduk) och toppades med en biosalong fylld av människor som högljutt prasslade och snaskade popcorn, godis, baconsnacks, ostsnacks. Tom en påse Cheez Ballz hade smugglats in av biogrannarna.
Att jag inte dog sugdöden där och då är smått fantastisktLäste hans inläggg
Men jag håller med.
Var på bio i torsdag med sambon och titta på Hur många lingon finns det i rymden.
Och då enbart i sällskap med vars en Coca-Cola Zero.
ALLA, verkligen ALLA åt en massa gott runt omkring en!
Och även där visade de B&J:s glassreklam…
Var man inte sugen innan liksom?3 april, 2011 at 14:47 #250766Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Läste hans inlägggMen jag håller med.
Var på bio i torsdag med sambon och titta på Hur många lingon finns det i rymden.
Och då enbart i sällskap med vars en Coca-Cola Zero.
ALLA, verkligen ALLA åt en massa gott runt omkring en!
Och även där visade de B&J:s glassreklam…
Var man inte sugen innan liksom?Typ!
Kände mig kaxig när biobesök hamnade på aktivitetsbordet för veckan har gått rätt bra hittills dvs hyfsat kontrollerat sug/hunger.
När vi öppnade SFs entrédörrar insåg jag att jag gjort en…felbödmning
Kan konstatera att diet visst fungerar bra – så länge jag undviker triggande faktorer.3 april, 2011 at 15:11 #250767Anonym anvandareMemberKom hem från Varberg straxt efter 04, somnade nog inte förrän 05 = liten småsliten känsla.
Vid 11 vaknade jag av att näsan registrerat en stickande doft i sovrummet, nästan lite stråromslik?
Hur som, med oro för min egen hälsa vågade jag inte somna om utan satsade på en kroppslig förflyttning.Buffade lite på min bättre hälft och ställde den förhoppningsfulla frågan om han ville följa med till gymmet.
Fick en högst oväntad mumling till svar: har inte den minsta plan på att sätta min fot där idag.
Mycket märkligt! När det gäller gymmet brukar han inte sitta fast i sängen men idag behöver han tydligen sova 10 timmar mer än normalt…undrar om han åt eller drack något dåligt igårHur som, jag tog mig iväg och avverkade:
130 min promenad, lutning 2 i 5km/h.Mage, 5×15:
Vader, 5×12:
Den här är ingen höjdare, känns nästan mer i axlarna än i vaderna.
-3,1
4 april, 2011 at 04:43 #250768Anonym anvandareMember[img=http://2.bp.blogspot.com/_WHM6KaSuwHk/Sbz1hrFdeEI/AAAAAAAAAkA/e-5Bu2ZcQbU/s320/Pigg.jpg]…*jiiihuu*
Dags att förbereda inför jobb, tight dag men förhoppningsvis blir det även lite träning-3,4
4 april, 2011 at 13:20 #250769Anonym anvandareMemberKom idag:
Den ska jag försöka sno ihop lite snabbt, sedan blir det en sväng till gymmet samt en sväng till jobbet igen.
Läste på lunchen:
– låter jobbigt
4 april, 2011 at 20:47 #250770Anonym anvandareMemberLunchpasset:
90 min promme (lutning 2, 5km/h).
Planen var 60 minuter men ett telefonsamtal fick mig att glömma tiden.Viktträningen:
Gjorde en ”copycat” på:
[http://www.youtube.com/watch?v=Am4tlcfQ1W4&feature=player_embedded]Fler övningar men färre set gjorde att passet mentalt kändes lite lättare/roligare.
Oavsett så blev jag helt schluttEfter passet klarades följande aktiviteter av:
Klippte av mig håret
Åkte till däckfirman för att byta däck men fick beskedet att de under helgen haft inbrott varav 84 uppsättningar fälg/däck stulits, däribland mina
Jobbet
Hem och tvättstuga
Drabbades av rastlöshet och tog mig åter till gymmet för:– en andra promenad, lutning 4 hastighet 5km/h – 45 min.
5 april, 2011 at 08:22 #250771Anonym anvandareMember[img=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT-iS1ieb6uywozc6MSPIePo9D9qsjpSMsc1MQi-jt7vi808whdAw]Efter en vidrig natt med mardrömmar känns iaf ovanstående bild rätt passande :p
Nu blir det gym!-3,6
5 april, 2011 at 12:23 #250772Anonym anvandareMemberEn stycken fm-pass avklarad.
Dålig sömn gjorde att jag kände mig koma-sliten imorse = jag toppade pwo med 2x200mg koffein.
Då jag varit koffeinfri i över en vecka blev effekten över förväntan [http://www.youtube.com/watch?v=VMVjyfT1srA]Kom till gymmet, hann bara få syn på bandet för att översköljas av tristesskänsla så jag gjorde en rask promenad på CT istället, fantastiskt mycket roligare!
60 min – 8,1km.Sedan blev det bröst och mage.
Med hantlar: plan/lutande press.
Flyes i CC och maskin.
Magen masserades på boll och i maskin.Avslutade med att stretcha lite:
Jobb!
5 april, 2011 at 12:57 #250773Anonym anvandareMemberSam wrote:Kom hem från Varberg straxt efter 04, somnade nog inte förrän 05 = liten småsliten känsla.
Vid 11 vaknade jag av att näsan registrerat en stickande doft i sovrummet, nästan lite stråromslik?
Hur som, med oro för min egen hälsa vågade jag inte somna om utan satsade på en kroppslig förflyttning.Buffade lite på min bättre hälft och ställde den förhoppningsfulla frågan om han ville följa med till gymmet.
Fick en högst oväntad mumling till svar: har inte den minsta plan på att sätta min fot där idag.
Mycket märkligt! När det gäller gymmet brukar han inte sitta fast i sängen men idag behöver han tydligen sova 10 timmar mer än normalt…undrar om han åt eller drack något dåligt igårHur som, jag tog mig iväg och avverkade:
130 min promenad, lutning 2 i 5km/h.Mage, 5×15:
Vader, 5×12:
Den här är ingen höjdare, känns nästan mer i axlarna än i vaderna.
-3,1
De bilderna e tagna på världens bästa gym
5 april, 2011 at 21:38 #250774Anonym anvandareMemberSamir wrote:De bilderna e tagna på världens bästa gym -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.