- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 oktober, 2010 at 17:13 #250175Anonym anvandareMember
Är det där bion på Söder?
3 oktober, 2010 at 17:38 #250176Anonym anvandareMemberNär jag vaknade imorse kände jag mig som en:
[img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/Rosaflodhst.jpg]…flodhäst…minus/-rosa.
Gick med på att börja dagen med att bli kidnappad så lördagsfrosseriet skulle få en möjlighet att hinna smältas till det inplanerade gympasset.
Chockades av kylan som mötte mig när jag testade med att sticka ut näsan i fönsterspringan.
Stängde snabbt och rustade mig för att komma utanför dörren.
Kommentaren jag senare fick var:
-”Ha-ha-ha ska du se ut så där? Tycker du det är kallt eller? *Flin*”Vadå?! :
[img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/Frusen-1.jpg]Syster ysters blivande äkta hälft missade inte tillfället att trösta med:
–”Norrlänningar attraheras av förståndiga fruntimmer så det finns räddning för dig också.”
Kul kille.Blev slutligen avsläppt vid gymmet där jag värmde upp med 40 minuters promenad.
Sedan blev det ben.
Har inte kunnat köra benböj i maskin för jag får så himla ont av stången, MEN, idag skådade mitt öga:[img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/Nackskydd-1.jpg]Vaddering!
Så idag blev det benböjs…[img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/Shrungefr-1.jpg]…premiär. Fungerade super med den vadderade rullen
Hade på mig mitt finaste röda läppstift, rosa är inte riktigt min grej :pHar en vän som påtalat vikten av djupet och plötsligt träffades jag av snilleblixten, varför inte höra vad han tycker! Med stor möda och maxad seriositet skickade jag iväg en film och frågade om han var nöjd (jag bjuder på denna):
[http://www.youtube.com/watch?v=dNXl3hfPutY]
Det konstnärliga i detta är att jag inte riggade mobilen, så JA, jag har faktiskt mobilen i munnen fastklämd mot nyckelbenet och JA det försvårar typ ALLT
Fick ta bort det sista för att ljuden där jag suger tillbaka drägglet och inte kan hålla mig för skratt förblir en äcklig hemlighet.
Någon som vill köpa en bättre begagnad mobiltelefon? ;o)Benpasset i sin helhet:
Benböj, stång + 30kg – 10 set 8 reps
Sittande & liggande bencurl, inga förändringar
Benspark, inga förändringar
Benpress, inga förändringar
Vader i benpress, inga förändringarDet tog ordentligt, ja.
3 oktober, 2010 at 17:45 #250177Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Är det där bion på Söder?Söder om vad? :p
Tror jag kan säga, svar: nej3 oktober, 2010 at 17:53 #250178Anonym anvandareMemberHeh, näe då var det inte den bion. Bra mobilfilm f.ö. Hår+knäböj = stor konst.
Fortsätt kriga!3 oktober, 2010 at 20:56 #250179Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Heh, näe då var det inte den bion.Tror jag inte gör någon katastrofal felbedömning om jag gissar på att bion på söder ligger cirka 20 mil från bion jag var på
Quote:Bra mobilfilm f.ö. Hår+knäböj = stor konst.
Fortsätt kriga!Hahaha eller hur
3 oktober, 2010 at 21:01 #250180Anonym anvandareMemberfina o djupa böj, keep on rocking!
3 oktober, 2010 at 21:08 #250181Anonym anvandareMemberStronglGnome wrote:fina o djupa böj, keep on rocking!Seriöst?
Vet inte om du är allvarlig eller bara skojsnäll och jag är verkligen frustrerad över att inte ha stöd/hjälp i olika övningar?3 oktober, 2010 at 21:17 #250182Anonym anvandareMemberSam wrote:Seriöst?
Vet inte om du är allvarlig eller bara skojsnäll och jag är verkligen frustrerad över att inte ha stöd/hjälp i olika övningar?haha jag är allvarlig du! lite svårt o se med håret ivägen men som jag såg de så kom du under parallelt alltså under 90 grader och de är mer än väl, visst kan du köra ass to the grass men men, du kan annars lägga mobilen och låta den luta på ngn viktskiva och filma från sidan istället så ser man bättre :emo-thumb
3 oktober, 2010 at 21:21 #250183Anonym anvandareMemberStronglGnome wrote:haha jag är allvarlig du! lite svårt o se med håret ivägen men som jag såg de så kom du under parallelt alltså under 90 grader och de är mer än väl, visst kan du köra ass to the grass men men, du kan annars lägga mobilen och låta den luta på ngn viktskiva och filma från sidan istället så ser man bättre :emo-thumbÅh tack snälla!
3 oktober, 2010 at 21:27 #250184Anonym anvandareMemberglad to help, har följt ett tag utan att skriva ngt inlägg men hej hej haha
3 oktober, 2010 at 21:36 #250185Anonym anvandareMemberStronglGnome wrote:glad to help, har följt ett tag utan att skriva ngt inlägg men hej hej hahaEn smygare minsann!
När jag startade dagboken hade jag kallt räknat med att de enda som skulle läsa var moderatorer som bad mig sluta spamma och hålla mig till sak 😮
De flesta som skriver på body har ju så väldigt seriösa och specade journaler/dagböcker.
Hur som, kul att du smyger och hej hej3 oktober, 2010 at 21:45 #250186Anonym anvandareMemberSam wrote:En smygare minsann!De flesta som skriver på body har ju så väldigt seriösa och specade journaler/dagböcker
kanske just drf jag läser denna
4 oktober, 2010 at 05:52 #250187Anonym anvandareMemberSam wrote:Benpasset i sin helhet:
Benböj, stång + 30kg – 10 set 8 reps
Sittande & liggande bencurl, inga förändringar
Benspark, inga förändringar
Benpress, inga förändringar
Vader i benpress, inga förändringarDet tog ordentligt, ja.
05:50
Aj…
Dags att gå upp, vet bara inte riktigt hur jag ska ta mig ur sängen
Benböj – ny favoritövning4 oktober, 2010 at 14:41 #250188Anonym anvandareMemberSam wrote:05:50Aj…
Dags att gå upp, vet bara inte riktigt hur jag ska ta mig ur sängen
Benböj – ny favoritövningDagens dilemma:
Precis kommit hem från jobbet, funderar över hur jag praktiskt ska genomföra dagens pass.
Utan att överdriva har jag så sjukt sjukt ont att det känns som jag har feber.
Smärtan jag kände i morse var ingenting mot utecklingen som kommit under dagen.
Allt gör ont – sitta, stå, gå, ligga, resa sig, sätta sig.
Värst är droppmuskelområdet och området precis i rumpvecket.
Har småpetat där av ren tvångsneuros och det är nästan att jag lyckas trigga kräkreflexen.
Framsida/insida lår samt rumpa känns, gissningsvis, bara som tredje gradens brännskada.Dagens glädjeämne: känner knappt något i vaderna och DET är jag enormt tacksam för.
Träningsvärk i vaderna känns, gissningsvis, som att ha fått hälsenorna avskurna och fötterna fastopererade i knävecket.Nu lite ärenden *haaaallelujah*
4 oktober, 2010 at 18:00 #250189Anonym anvandareMemberHar gjort mina ärenden, åkte förbi gymmet men det var alldeles för mycket folk så jag avvaktar lite. Passar på att fylla magen och spamma min dagbok 😮
Var iväg till en vän efter jobbet.
Vännen köpte nyligen en häst, en häst jag bokstavligen tvingade henne att köpa.
”Dragningen” till en fyrbent balanserar, för min del, på ungefär samma grund som när det gäller tvåbenta.
Det handlar om att ge sig själv de bästa förutsättningar genom att hitta sin rätta matchning.
I mitt fall dras jag till hästar som levererar liv-lust-glimt-klokhet-vilja-hjärta, det matchar min person och mina behov.
En bra matchning ger i regel goda förutsättningar till en rolig och långvarig relation.Nu har det visat sig att vännens fyrbenta har rätt stor dos av vilja, liv och lust.
Så jag åkte iväg för att få en uppfattning om hur det yttrar sig och möttes av detta (inte jag som pladdrar):[http://www.youtube.com/watch?v=w0AeO32zUKU]
Jag gav vännen en lugnande klapp på axeln och sa att det där är övergående .
Problem löser sig inte per automatik, det är något man får jobba med men i regel brukar det löna sig i längden.
Den är kanonfin på alla sätt och värd all möda.
Vilja och tålamod.Appropå vilja, tålamod och möda – dags för lite egenkärlek aka kroppsvård aka träning
Slutspammat.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.