- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 november, 2011 at 11:00 #251300Anonym anvandareMember
Omg! Sjukt starkt jobbat av henne! :emo-thumb
10 november, 2011 at 16:22 #251301Anonym anvandareMemberLind-Wall wrote:Omg! Sjukt starkt jobbat av henne! :emo-thumbGettodachoppa wrote:Det är faktiskt helt sjukt vilken förändring. Hoppas hon får många kommentarer och mycket cred IRL.Gober wrote:Ja jäklar, det var riktigt bra jobbat. Alltid lika kul att se bilder med sådana förändringar. Hur mycket vikt handlar det om?Hon hälsar och tackar så mycket!
Frågade precis hur det låg till med kilon och cred och jo, hon blir ”sedd”
-45,0 kg imorse.10 november, 2011 at 16:34 #251302Anonym anvandareMemberMorgonaxlar, diverse övningar. Avslut i CC med drag till hakan, det kändes.
– jobb
– gåva, öl och whiskyfestival.
Dubbla biljetter innebär att jag får dricka dubbelt så mycket – right?– gudsomjagintevill! Sist jag drog visdomstand trodde jag att jag skulle dö i en hel vecka, rättelse: jag höll på att dö i en hel vecka.
– tja, varför inte…INTE!
10 november, 2011 at 20:04 #251303Anonym anvandareMemberSam till tricep: Visa dig!
Tricep: Glöm!
Sam: Jag plågar ihjäl dig!
Tricep: Går inte, du kan inte hitta mig!– I have a dream, that one day this tricep will rise up…
– vanilla very berry. Kommer inte köpa den igen.
– pepperkaksdegssäsong! Mmmmm…
11 november, 2011 at 13:14 #251304Anonym anvandareMemberVaknade med lite för mycket huvudvärk för att träningslustan skulle infinna sig.
Låg väl och funderade över meningen med livet ända till kl 09 innan jag bestämde mig för att iaf ge det ett försök.Promenad och lätta ben blev det.
Liggande curl
Knäböj
Benpress
Ett större antal:– blandade utfall med ”uppkliv”, eller vad det nu kan kallas. Hur som, blandningen gör att det tar rätt bra på både bak/framsida och romp
Trodde jag var klar där men på vägen ut från gymmet har de (strategiskt?) placerat en:
– benspark.
Effekten blir lite som i affären där allt godis placerats vid kassorna.
Jag försökte passera men det var som något från mitt djupa inre förföriskt lockade ”benspark…benspark….beeeenssssssparrrk”, så det blev lite sådant också.12 november, 2011 at 19:50 #251305Anonym anvandareMember…och samtliga kroppsbitar har fått uppmärksamhet två gånger vardera, kappsäcken sluten!
Först jobb därefter gym:
– rygg och mage.
Hängställningen är ny favorit. Först upp med raka ben i högsta möjliga position och sedan låååååångsamt sänka dem.
Går tacksamt bättre och bättre för varje vecka– apelsin? Verkar mest snuskigt?
– the one and only pepparkaka!
12 november, 2011 at 22:31 #251306Anonym anvandareMemberSam wrote:– apelsin? Verkar mest snuskigt?Pepparkaka med apelsinsmak är urlöjligt gott, synd bara att det inte är Nyåkers pepparkakor
Mycket trevlig dagbok förresten!
13 november, 2011 at 18:03 #251307Anonym anvandareMemberErikHB wrote:Pepparkaka med apelsinsmak är urlöjligt gott,Det säger du? Jag får väl testa helt enkelt, frågan är om det är gott att ha något på eller om de skall tuggas naturella?
Quote:synd bara att det inte är Nyåkers pepparkakorTycker jag inte
Quote:Mycket trevlig dagbok förresten!Tack Erik!
13 november, 2011 at 18:05 #251308Anonym anvandareMemberGa i trappor en halvtimme om dagen, det tycker jag ar det basta tipset i varlden.
13 november, 2011 at 18:14 #251309Anonym anvandareMemberMin biologiska halva dvs den som går under benämningen ”lillasyster” – har:
– gift sig, med sin norrlänning!
Brudgummen grät mest, bara den lilla detaljen gör att jag tycker han är rätt okJust nu har de precis acklimatisterat sig och njuter av:
Quote:
Riviera Marina är en semesteroas direkt vid stranden i den lilla bukten Playa del Cura. Hotellet har ett fint läge på solsidan av bukten.Det trevliga poolområdet har ett stort trädäck där solsängarna står i rader med vita segelduksparassoller, både den stora avlånga utomhuspoolen och barnpoolen är uppvärmda och här finns även två jacuzzibad.
Riviera Marina erbjuder boende i dubbelrum, juniorsvit eller svit. Alla rummen är modernt inredda i varma färger och har eleganta badrum med fristående duschkabin helt i glas, nästan alla vetter in mot poolen och havet, dessa har balkonger eller markterrasser med sol stora delar av dagen.
Vill du unna dig lite lyx så är sviten ditt val, här har du stor balkong med solsängar, privat jacuzzi och havsutsikt.
Riviera Marinas restaurang serverar en riklig frukostbuffé och middagsbufféer med både typiskt kanariska inslag och mer internationella rätter. Här finns kockstationer där vissa rätter tillagas medan du väntar. Snackbaren på terrassen vid poolen serverar enkla lunchrätter, drycker och snacks.
För en bekväm semester kan du förboka frukostbuffé, halvpension med frukost- och middagsbuffé alternativt All Inclusive där alla måltider och lokal drycker dag- och kvällstid ingår.
13 november, 2011 at 20:13 #251310Anonym anvandareMembergherkinboy wrote:Ga i trappor en halvtimme om dagen, det tycker jag ar det basta tipset i varlden.Det tycker du ja! Härligt att du hittat en träningsform som fungerar!
Någon speciell teknik du förordar när det gäller ex antal trappsteg åt gången/tempo/typ av trapp osv?– den här ser väl bra skön ut!
13 november, 2011 at 20:23 #251311Anonym anvandareMember…och avslutades med promme, bröst/lite tri/lite mage.
Smithpress
– en gul + en röd = 17,5kg = bästa hittills för dagboksägarinnan
Dagens-pass-foto-fnaskeri:
– before
– after
– paketdags
13 november, 2011 at 22:55 #251312Anonym anvandareMemberSam wrote:Det säger du? Jag får väl testa helt enkelt, frågan är om det är gott att ha något på eller om de skall tuggas naturella?Jag tror de fungerar bäst naturella, inte så allround som vanliga
14 november, 2011 at 21:16 #251313Anonym anvandareMemberErikHB wrote:Jag tror de fungerar bäst naturella, inte så allround som vanligaDå så, ska smyga in några i munnen under adventskalaset
14 november, 2011 at 21:21 #251314Anonym anvandareMember…så det blev ett para-pass.
Trist å ena sidan, å andra sidan kändes det inte som det gjorde så mycket, som att vila men ändå inte :p– humor!
[http://svtplay.se/t/149535/en_idiot_pa_resa]
– ännu mer humor! Extra sevärt efter 24:00, barnsligt lustigt! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.