- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 december, 2011 at 20:32 #251390Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Du är en morgonmänniska va? Att vakna märkligt tidigt har nog aldrig hänt mig.
När jag är ledig vaknar jag i regel märkligt sent nämligen, heh.Finns ju egentligen bara fördelar med att kunna vakna tidigt. Den största måste
ändå vara att man hinner med så mycket mer under dagen.Hm, nja, jag har väl aldrig haft svårt att komma upp tidigt men just nu är jag både kvällsmänniska och morgonmänniska.
Det är inte särskilt optimalt8 december, 2011 at 20:43 #251391Anonym anvandareMemberArmpass avslutat.
Det brukar gå sisådär att vara jobb-trött och träna kväll men det var kul och gick över förväntan.– som den ser ut idag.
Nu blir det lax, keso och:
– nedvarvning
10 december, 2011 at 19:02 #251392Anonym anvandareMemberFör det var väl ingen som seriöst trodde att det skulle komma 2 dm snö och bli grader runt nollan? Nä, just det!
Så, då var det lördagkväll, har jag fått något vettigt gjort? Tja, det har iaf rullat på.
9-11 var jag på gymmet och gjorde ett riktigt CT-pass.
Det händer så sällan nuförtiden varvid jag tänkte att det var läge att testa om orken och kondisen ruttnat.
Gick helt ok faktiskt, glädjandeDärefter en lunch på stan samt en hel drös timmar med:
– julshopping.
Det var väl, så här två helger innan jul, en idé jag delade med samtliga inom 20 mils radie.
Trög trafik och smetfullt med stressade människor överallt, mysmys!
Men sammanfattningsvis gjorde det inget, för i sann:– Scrooge/Grinchen-anda hittade jag alla julklappar jag tänkt ge…till mig själv!
Tog även en liten smygrunda på:
– Bauhaus.
Sensationellt rörig affär. På en nivå att det kändes rätt skönt att gå ut därifrån.Avslutade sena eftermiddagen med ett benpass, där jag kunde konstatera att jag inte hunnit smälta lunchen tillräckligt.
Vad kallas det? Idisslingspass? ;o)10 december, 2011 at 19:25 #251393Anonym anvandareMemberVisst är det härligt att tugga om maten ett par timmar senare Och ja, nu är det kallt. 4 grader och blåst i Malmö är ju som -20 i Norrland.
17 december, 2011 at 18:49 #251394Anonym anvandareMemberHallå ja!
24 december, 2011 at 00:12 #251395Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Hallå ja!Ja hallå där käre Getto, dags för liten uppdatering va!
Många är anledningarna till min frånvaro men nu har jag, liksom de flesta andra, tagit julledigt och känner lugnet – varav jag faktiskt tänkte prestera en liten juluppdatering i min dagbok .De senaste veckorna har jag, enligt eget tycke, fått bekänna färg på jobbet så det var inte med besvikelse jag deltog i dagens julavslutning….inför den långa julledigheten på två dagar
Nu är ju tanken att tomten skall komma först imorgon men jag är omgiven med en massa fantastiskt gulliga människor så jag fick klappar redan idag…jag har givetvis öppnat samtliga :p
– från chefen. Tydligen är detta klapp 1 av 2, del 2 kommer lite senare? Han är en mästare på att säga a men inte b min chef.
– företagsklappen. En traktörpanna från Hackman.
– från personalen fick jag kärlek, rikedom och glöggfylla. Jag bjöd på en tår, de är fantastiska hela bunten
– spot-on-klapp från vänner
Avslutade denna dag med att åka förbi mamma och hämta upp inköpslistan för morgondagens kompletteringsshopping = mitt ansvar.
Skinkan låg i ugnen och luktade underbart, kylskåpet var smäckfullt och efter en liten kik in i vardagsrummet:– insåg jag att denna julafton troligen kommer sluta precis som alla andra ;o)
24 december, 2011 at 00:48 #251396Anonym anvandareMember…inför nya mål.
Träningen har rullat på ganska ok under hösten, även om orken inte varit på topp av olika orsaker.
Hur som, ett liten klippdocka över hur det ser ut nu denna sena kväll dagen innan julafton.Morgonens vikt: 64,0kg
– arm från dagens lunchpass. Framsidan har börjat hårdna medan tricepområdet verkar gilla extra isolering.
– lår, fortfarande tjocka men börjar sakteliga anta en form som kanske gör det aktuellt att visa vristerna en vacker dag.
– mage framifrån och från sida.
– avslappnad rygg samt lite mindre avslappnad rygg. Ser rätt skumt ut om jag själv får tycka.
Imorgon blir det välförtjänt julmys och from söndag…eller måndag :p, blir det åter nya tag och planläggande av nya träningsmål.
Nu återstår bara en sak och det är att önska Er alla en riktigt:
[img=http://mia-mia.com/2/Stationerys/Jul/GodJul-boll-prew.gif]
24 december, 2011 at 12:42 #251397Anonym anvandareMemberHatten av!
24 december, 2011 at 12:42 #251398Anonym anvandareMemberOj vilken form du har fått till nu, bra jobbat! Nu ska du väl inte ner mer? det där räcker ju mer än väl. God Jul på dig Fia.
24 december, 2011 at 22:05 #251399Anonym anvandareMemberDu överraskar mig. Bra form du svarvat till där.
Alla har vi olika delar som blir hårda olika fort, eller hur man ska säga. Just ben/rumpa är
väl det som är mest envist på tjejer, om jag förstått saken rätt.25 december, 2011 at 09:28 #251400Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Hatten av!Gober wrote:Oj vilken form du har fått till nu, bra jobbat! Nu ska du väl inte ner mer? det där räcker ju mer än väl. God Jul på dig Fia.Gettodachoppa wrote:Du överraskar mig. Bra form du svarvat till där.Alla har vi olika delar som blir hårda olika fort, eller hur man ska säga. Just ben/rumpa är
väl det som är mest envist på tjejer, om jag förstått saken rätt.Vad ska jag skriva annat än TACK vad gulliga ni är
När jag gick in här och såg vad ni skrivit blev jag lite generad.
Jag ser massor av saker jag suckar över, att jag skulle ha en ”form” i positiv bemärkelse, stämmer kanske inte riktigt med min uppfattning.
Men nu har jag letat fram bilder från förra året och en sak är iaf säker – oavsett vad jag tycker om dagens skick så har det hänt en delI posten ovan har jag bjudit på en mage-före-julbord-bild så här kommer en kompletterande mage-efter-julbord-bild:
– jag väntar fortfarande på att den ska sluta spänna och trycket mot lungorna återgå så det blir lite mer lättandat
25 december, 2011 at 10:03 #251401Anonym anvandareMemberImponerande!
Sådär såg inte min mage ut igår vid läggdags kan jag säga.
Du är målmedveten som en hellfire
25 december, 2011 at 10:05 #251402Anonym anvandareMemberMagnus Larsson wrote:Imponerande!Sådär såg inte min mage ut igår vid läggdags kan jag säga.
Du är målmedveten som en hellfire
Konstigt, min mage såg inte heller it så igår
28 december, 2011 at 10:53 #251403Anonym anvandareMemberSnygg utveckling och underhållande dagbok!
28 december, 2011 at 12:30 #251404Anonym anvandareMember:bb3: :bb:
Längesen jag var här inne nu.
Och jävlar vilket jobb du lyckats med!Grymma, grymma du!!!:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.