- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 januari, 2012 at 10:27 #251420Anonym anvandareMemberFi@ wrote:Den lasten delar vi ju! Har dock inte ätit dem på en evighet, det är liksom ingen bra idé att ta den där första ;o)
Ligger mycket i det – Stay awaaaaay.. Please?
Quote:Operation? Lät inget roligt, hoppas det var något överkomligt utan alltför mycket lidande
Är gymmet något du saknat och längtat till eller är det med skräckblandad förtjusning? Förstå vilken träningsvärk du kommer få :emo-thumbInte mycket lidande alls. Så helt klart något man kommer överleva
Jag har saknat det! Har haft några smygarpass innan, med träningsvärk efter, men idag är det den riktoga premiären!14 februari, 2012 at 00:29 #251421Anonym anvandareMemberGår det att komma överens med en träningsjournal?
16 februari, 2012 at 00:24 #251422Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Går det att komma överens med en träningsjournal?Det gör det!
Har haft den stora turen att pricka in årets alla förkylningar och influensor från nyår till nu. Jobbet har fått gå i första hand och tillfrisknandet blev lite av ett evighetsprojekt.
MEN idag gjorde jag faktiskt mitt första riktiga gympass – ben – och det kändes rätt ok = borde snart vara tillbaka!Under tiden jag förbereder att sätta igång med dagbokandet igen tycker jag det är på tiden att du postar lite Getto-formbilder.
-17kg förtjänar offentlig dokumentation3 mars, 2012 at 15:58 #251423Anonym anvandareMemberFi@ wrote:Det gör det!
Har haft den stora turen att pricka in årets alla förkylningar och influensor från nyår till nu. Jobbet har fått gå i första hand och tillfrisknandet blev lite av ett evighetsprojekt.
MEN idag gjorde jag faktiskt mitt första riktiga gympass – ben – och det kändes rätt ok = borde snart vara tillbaka!Under tiden jag förbereder att sätta igång med dagbokandet igen tycker jag det är på tiden att du postar lite Getto-formbilder.
-17kg förtjänar offentlig dokumentationOkej då. Formbilder på magen finns i min journal, men mer än så vågar
jag inte visa.Är du frisk och kry nu?
3 mars, 2012 at 18:15 #251424Anonym anvandareMemberTotalt missat denna tråd!
Jäkla fin form du fått tilll! :up:Plöjde såklart igenom hela tråden…..NOT men jag skummade lite och du har en hel del roliga och trevliga inspirerande inlägg. Framförallt namnet på daboken. Skön stajl.
Kört hårt!
/ Cave
8 mars, 2012 at 21:07 #251425Anonym anvandareMembermr-cave wrote:Totalt missat denna tråd!
Jäkla fin form du fått tilll! :up:Plöjde såklart igenom hela tråden…..NOT men jag skummade lite och du har en hel del roliga och trevliga inspirerande inlägg. Framförallt namnet på daboken. Skön stajl.
Kört hårt!
/ Cave
Dags att vända blad och fortsätta skriva nästa kapitel nu, men – tackar ödmjukast mr-cave
8 mars, 2012 at 21:14 #251426Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Okej då. Formbilder på magen finns i min journal, men mer än så vågar
jag inte visa.Ja man kan lugnt säga att det var en riktigt liiiiiiten sneak peak
Fast det ser ut att ha hänt massor, OCH det verkar ju även som du inte bara har mejslat fram en mage utan även bröst :up:Quote:Är du frisk och kry nu?Ja! Har varit igång med träningen i 2,5 veckor nu så jag ska bara trolla fram en kabel till luren så jag kan börja dagboka igen. Ev trollar jag redan imorgon, saknar faktiskt skrivandet
8 mars, 2012 at 21:19 #251427Anonym anvandareMemberSaknar bilder på kakor och annat gött
10 mars, 2012 at 23:29 #251428Anonym anvandareMemberGober wrote:Saknar bilder på kakor och annat göttJasså minsann, får väl se om jag lyckas prestera något på den fronten
Lite allmänt överjäst lördagsspam:
På måndag firar jag tre veckor med nya tränings/kostschemat. De första två veckorna tror jag får räknas som igångsättningsveckor, en längre tids förkylningselände sätter absolut sina spår. Men, nu är jag iaf igång igen.
Nya upplägget fungerar bra, rätt stor omställning men samtidigt är det rätt skönt att ha sitt foder och motionsschema dvs slippa fundera och bara köra. Precis som vilket husdjur som helst
Färska bevis på att jag faktiskt släpar mig iväg till gymmet:
– mage, vad, ben och skinkdagar avklarade.
I skrivande stund är jag inne på dag nr 3 där jag sorgligt nog fortfarande grinar över träningsvärken i vaderna.
Träningsvärk i vaderna är den värsta sorten, den värsta!En måste-posta-bild – en liten reflektion över hur de olika(?) producenterna slåss om hyllmeter med sina varor:
Sist men inte minst ett hett tips till alla som ser äggskalning som ett nödvändigt ont:
– finns säkert någon som tycker idén är toppen.
Lördagen går mot sitt slut, funderar på om jag ska passa på och stoppa något mer gott i munnen innan sex nya skötsamma dagar är ett faktum
12 mars, 2012 at 09:33 #251429Anonym anvandareMemberInnan jobb och i skrivande stund, liten morgoncardio
Tittar på annonser och hittar en smått udda bostadsrätt, eller det är rättare sagt bostadsområdet som är iögonfallande.
Känns lite osvenskt? Något som skulle locka den potentiella och typiska köparen till en andelslägenhet i Marbella? Ta en koll:[http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-karlslund-orebro-kommun-gaddestavagen-26-3510017]
Sneak peak:
12 mars, 2012 at 15:19 #251430Anonym anvandareMember= därmed kan jag under måndagen bokföra avklarad cardio samt:
Nu ska jag grotta ned näsan i semesterplaneringen.
Förvånande nog är det få ansökta semestrar. De som sökt fyra semesterveckor är i solklar minoritet. De flesta har avstått eller valt 2-3 veckor.
Oroväckande eller glädjande?
För min del blir det onekligen lite mer lättplanerat.Misstänker faktiskt att de tycker det är så otroligt roligt och trivsamt på jobbet att de under sommarens högsäsong hellre jobbar än skaver i en hängmatta eller ugglar på en sandpapperssträv solvärmd klipphäll vid salta vatten
[img=http://citytjejen.blogg.se/images/2009/sommarjobb2007_31612515.jpg]
12 mars, 2012 at 15:38 #251431Anonym anvandareMemberBra att du skriver igen!
Vi kanske närmar oss japanernas tänk gällande semster. De har lite drygt 2 veckor per
år, men många väljer att ta ut knappt tio dagar. Jag fattar inte, semester är ju det bästa
på hela året. Ska man ha ledigt, ska det göras ordentligt.Hur ser ditt nya tränings/kostschema ut?
12 mars, 2012 at 22:51 #251432Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Bra att du skriver igen!Vi kanske närmar oss japanernas tänk gällande semster. De har lite drygt 2 veckor per
år, men många väljer att ta ut knappt tio dagar. Jag fattar inte, semester är ju det bästa
på hela året. Ska man ha ledigt, ska det göras ordentligt.Du vet väl att lång semester rent ut sagt är förkastligt – enligt forskning
[http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=4606929]Quote:Hur ser ditt nya tränings/kostschema ut?Idiotsäkrat.
Sex mål + före/efterträning sup, bestämd fördelning E-K/P/F.
Fokus på ben/rumpa, en vilodag, kontrollerad cardio.Stor omställning men intressant och kul. Nu när det dessutom är så mycket med jobbet är det även rätt skönt/befriande
13 mars, 2012 at 22:09 #251433Anonym anvandareMember…färdigpoppade popcorn.
Vem köper sådant? Man poppar väl själv, i kastrull eller micro? Fattar ingenting :pIdag blev det lååååång arbetsdag som avslutades med bröst och axlar.
Tjockt med gapigt folk som luktade illa och skvätte svett åt alla håll gjorde mig lite butter så nu tar jag med mig Mr Lap in till badet – hejs svejs!14 mars, 2012 at 15:29 #251434Anonym anvandareMemberDet fanns faktiskt en påse med färdiga popcorn som till och med jag fann acceptabel (gillar ju inte popcorn så värst).
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.