- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 augusti, 2012 at 21:04 #1067533Anonym anvandareMember
22/2?
Lappen kom upp först nu, är inte det lite märkligt?¨
Hur som, detta har inträffat på Ica utanför gymmet, där jag brukar handla…dock inte spela.
Kanske skulle börja…spela?
Eller ne, spela är inte min grej men när jag såg den där lappen insåg jag att vinna pengar däremot – är nog väldigt mycket min grej22 augusti, 2012 at 11:35 #1067560Anonym anvandareMemberFi@ wrote:22/2?
Hur som, detta har inträffat på Ica utanför gymmet, där jag brukar handla…dock inte spela.
Eller ne, spela är inte min grej men när jag såg den där lappen insåg jag att vinna pengar däremot – är nog väldigt mycket min grejhe he he ,,håller med där,min också typ!!!!!……..men spelar int heller,men tänkt att börja nån gång….hmmm…..
25 augusti, 2012 at 22:43 #1067728Anonym anvandareMemberbighulken wrote:Fi@ wrote:22/2?
Eller ne, spela är inte min grej men när jag såg den där lappen insåg jag att vinna pengar däremot – är nog väldigt mycket min grejhe he he ,,håller med där,min också typ!!!!!……..men spelar int heller,men tänkt att börja nån gång….hmmm…..
Jag har hört att man inte kan förvänta sig att vinna något om man inte spelar/satsar så antingen får vi acceptera läget eller göra något åt det
25 augusti, 2012 at 22:46 #1067729Anonym anvandareMemberFör att hylla denna lördags alla godsaker postar jag lite dessertkonst, för den otålige kan en snutt av början och en snutt av slutet vara tillräckligt för att ögonbrynen skall förflytta sig till hårfästet:
[youtube=afGpptxz_qE]
11 september, 2012 at 09:45 #1068638Anonym anvandareMemberVäntar med spänning på nästa inlägg
8 oktober, 2012 at 23:12 #1070169Anonym anvandareMemberGoknul wrote:Väntar med spänning på nästa inläggEller hur!
Sanningen är att jag knappt haft tid att andas de senaste veckorna.
Egentligen är det inte så avancerat men arbetsdagarna har varit morgon-till-kväll-intensiva och av någon anledning har de envisats med energitömmande terrierproblem, små gnagande som vägrar ge sig utan klibbar sig fast som flugpapper.
Sedan har det varit veckopendling, inte så mäktigt egentligen men vad säger man ”många bäckar små”.
Lediga dagar har i princip alltid krävt någon grad av jobb så jag har inte kunnat känna mig ledig.
Träningen som egentligen är mitt enda kvarvarande multifunktionsforum för avkoppling, urladdning och energipåfyllning har anpassats – inte för att jag tvingats eller känt mig tvungen utan för att jag velat.
Därutöver har jag funderat istället för att sova om nätterna samt känt av eskalerande tävlingsnerver.Resultatet: det känns som jag gått i fem storlekar för små kläder en halv evighet.
Hur som nu är det över och:
I bästa Facebook-anda kommer här gårdagens-dagens-veckans-månadens-årets alla dagar i veckan jättefjäsk GILLA- till min älskade partner in crime som, med allt vad det innebär, tog sig till SM-final igår!
Efter att ha suttit på första parkett under de år som denna resa tagit är jag mäkta imponerad och tårögt STOLT, dock inte det minsta förvånad. Det här har jag ju alltid vetat, att han är bäst, så klart8 oktober, 2012 at 23:31 #1070172Anonym anvandareMemberBtw, en liten flaggning för nyheter i snaskhyllan:
9 oktober, 2012 at 23:23 #1070227Anonym anvandareMemberOj grattis till Albin får man väl säga dårå!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.