- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 januari, 2011 at 22:33 #287040Anonym anvandareMemberFaogel_jr wrote:Återigen imponerande och galna böjar, Maddafakka haha
Maddafakka genom hela passet hihi, tack Faogel_jr! Kämpa på!
Gober wrote:+1, såg riktigt bra ut på videon.Tack tack Gober.
Har lite planer på Fitness 5, men det är inget som är spikat. Bara en kul grej typ, något att träna inför/pusha sig till max.
19 januari, 2011 at 18:21 #287041Anonym anvandareMemberCrazy squats kompis
19 januari, 2011 at 20:42 #287042Anonym anvandareMemberTror fitness five hade varit klockrent för dig. Speciellt med den benstyrkan. Grymma böjar och grymt överlag! Kör hårt nu! :emo-thumb
Och jag skulle vilja säga: Lita på dig själv vad gäller träningsmetod. Såg att du testade lite nytt nu, men din ursprungliga träning verkar ha gett riktigt bra resultat. Ändra inte för mycket på receptet som uppenbarligen fungerar.
19 januari, 2011 at 21:31 #287043Anonym anvandareMemberKan bara instämma med Björn! If it ain´t broke don´t fix it!
20 januari, 2011 at 16:17 #287044Anonym anvandareMemberPontura wrote:Crazy squats kompisThanks Pontus!
BjornSjoholm wrote:Tror fitness five hade varit klockrent för dig. Speciellt med den benstyrkan. Grymma böjar och grymt överlag! Kör hårt nu! :emo-thumbOch jag skulle vilja säga: Lita på dig själv vad gäller träningsmetod. Såg att du testade lite nytt nu, men din ursprungliga träning verkar ha gett riktigt bra resultat. Ändra inte för mycket på receptet som uppenbarligen fungerar.
Mitt största problem är nog chinsen, vi får se hur det blir med det
Förstår precis vad du menar och jag tänker ofta på detta men som sagt så är det lite variation jag är ute efter men har bestämt att jag kör på såhär januari ut sedan kör jag på som vanligt igen och då jääävlar ska de byggas! Tack för du kommer med så smarta kommentarer, alltid trevligt om någon triggar igång tankarna.samme- wrote:Kan bara instämma med Björn! If it ain´t broke don´t fix it!Your a smart man, thanks! :emo-thumb
21 januari, 2011 at 08:50 #287045Anonym anvandareMemberChinsen är alltid problem när man väger mycket. När jag låg runt 80 kg så hade jag inga problem att göra 20 st. Inget superresultat, men nu har jag tur om jag fixar 10.
Tror nog att du kan vinna en hel reps i chins bara genom att plocka några kilon inför tävling. Behöver ju inte bli stenhård i.o.m. att det inte är någon fysikbedömning. Men man underlättar ju allt genom att väga lite mindre. Konditionen blir mycket bättre bara man plockar 5 kg.
31 januari, 2011 at 19:52 #287046Anonym anvandareMemberuppdatera!
31 januari, 2011 at 19:59 #287047Anonym anvandareMemberBjornSjoholm wrote:Chinsen är alltid problem när man väger mycket. När jag låg runt 80 kg så hade jag inga problem att göra 20 st. Inget superresultat, men nu har jag tur om jag fixar 10.Tror nog att du kan vinna en hel reps i chins bara genom att plocka några kilon inför tävling. Behöver ju inte bli stenhård i.o.m. att det inte är någon fysikbedömning. Men man underlättar ju allt genom att väga lite mindre. Konditionen blir mycket bättre bara man plockar 5 kg.
Stämmer bra det du säger. Vi får väll se, jag kanske lyckas dra mig upp några gånger iaf. Allt kommer sakta men säkert, just nu ligger focus på lågreps och gå upp i muskelmassa. Väldigt dåligt att det inte finns någon juniorklass i F5, jag menar 18 bast tränat i 2 år, finns ju folk som är dubbelt så gamla och tränat 10 år osv. Men jag är inte den som viker ner mig. Vi får se vad som händer
FilipT wrote:uppdatera!Såg du mig när jag cykla hem eller? hahaha
OBS: Ska du säga, du är ju stans boodibilder men du har fan inte uppdaterat på ett jävla bra tag!
Äntligen äntligen äntligen, nu är det slut på allt jävla highreps och allt baaaajs! Äntligen är det dags för mig att lyfta lite tyngre grejer! Från och med imorgon börjar lowreps perioden som kommer sträcka sig till sommarlovet. En diet är inplanerad och jag skall bli RIPPAD! Har som högst haft en kvällsvikt med kläder på 105kg, morgonvikt ligger nog på ~100kg.
Dagens pass
Knäböj
2 set warmup
180/ 14, 13, 13Utfall
80/ 20, 20
110/ 20Benspark + Legcurl
3 set á 12 reps + legcurl á fullmag á 14 repsStående vadpress i smith + Axelpress i smith
5 set smith á 18 reps + 80kg á 4set á 10-12 reps.Lyft framåt + lyft åt sidan + ala gaspari
Kommentar: Riktigt gott pass och äntligen är det över med highreps. Kommer definitivt köra highreps fler gånger, riktigt riktigt suveränt. Meeeeen nu kör vi lowreps ett tag! Lightweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeight BAAAAAAAAAAAAAAAAABY!
Lite flummbilder
31 januari, 2011 at 20:17 #287048Anonym anvandareMemberSom sagt dina bowlingklot till axlar fyfan va najs!!! :up:
1 februari, 2011 at 00:23 #287049Anonym anvandareMemberBorde lagt till bättre posering på dubbel biceps framifrån Annars skitgrym rygg, speciellt axlar!
1 februari, 2011 at 14:35 #287050Anonym anvandareMemberJimmy124 wrote:Som sagt dina bowlingklot till axlar fyfan va najs!!! :up:Tack Jimmy, jobbar hårt som fan med att få upp axlarna
Yaldish wrote:Borde lagt till bättre posering på dubbel biceps framifrån Annars skitgrym rygg, speciellt axlar!Finns lite olika sätt att posera just FDB på, väldigt svårt att få till den. Men så som den är lagd nu tkr jag ser ok ut Tack för kritik och beröm! Kör hårt!
7 februari, 2011 at 22:19 #287051Anonym anvandareMemberUpdatering sötnos ?!?!?
7 februari, 2011 at 22:57 #287052Anonym anvandareMemberPontura wrote:Updatering sötnos ?!?!?Kommer imorgon, ben och axlar lightweight baby!
14 februari, 2011 at 21:18 #287053Anonym anvandareMemberde vart då ingen update
23 februari, 2011 at 20:42 #287054Anonym anvandareMemberDå var det dax att få ordning och reda på passen!
Bröst & Mage
Bänkpress
Lite axelwarmup
2 set warmup
150/ 11
160/ 5 +1
160/ 5Lutande hantelpress
50/ 10, 8, 8Cablecross
2 set á fullmag á 10 reps
1 set á 45 kg á 11 repsPeckdeck
3 set á fullmag á 10 repsMagträning
Benlyft, raka ben 2 set á 10 reps + böjda ben 2 set á 10 reps
Sneda magmuskulaturen 2 set á 20 repsKommentar: Riktigt gott pass, fick iväg 11 reps på 150 vilket jag är jävligt nöjd med. Har haft vilovecka och innan dess endast kört highreps så jag är nöjd som fan men märkte också att all energi gick där också. Förövrigt är det jävligt gott att vara tillbaka på lowreps igen. Fick iväg en 7a på 210 kg i knäböj i måndags och jag har fortfarande dödlig träningsvärk.
Ha det gott så länge!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.