- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 maj, 2010 at 16:26 #174200Anonym anvandareMember
yoo Gettodachoppa
Jag har oxå tänkt börja köra stenhårt med bröst ;PPPP Men du verkar vara jävligt stark i just bröst.
Har du inte hört om just det här bröst programet elr vad man ska nu kalla det. Den heter MM2K och ska nu denna veckan börja köra den. För vad man har hört så ökar man rätt mkt i bänkpress eller så där. Men du kanske har något bättre ide om hur man ökar mer i bröst.
9 maj, 2010 at 16:44 #174201Anonym anvandareMemberKalanka wrote:yoo GettodachoppaJag har oxå tänkt börja köra stenhårt med bröst ;PPPP Men du verkar vara jävligt stark i just bröst.
Har du inte hört om just det här bröst programet elr vad man ska nu kalla det. Den heter MM2K och ska nu denna veckan börja köra den. För vad man har hört så ökar man rätt mkt i bänkpress eller så där. Men du kanske har något bättre ide om hur man ökar mer i bröst.
Howdy Kalanka!
Bra beslut av dig att köra tuttarna hårt!
Om det är styrkeutveckling du är ute efter tror jag att såna där program
är riktigt bra. Har själv inte kört dessa (du har ju Sheiko också t ex), men
jag har ett gäng kompisar som gör det. Alla verkar bli nöjda och får
ganska bra styrkeökningar.Själv har jag sänkt vikterna och kör ganska mycket lättare nu. Min tanke
är att lägga på lite mer vikt så fort jag känner att jag har full kontroll och
reppar utan problem. Kontakt och bra utförande är det jag kör efter.
Tidigare var jag ute efter både styrka och volym, men nu har jag som
sagt lagt styrkan åt sidan.9 maj, 2010 at 17:00 #174202Anonym anvandareMemberNämen ser man på. En liten bild i dagboken som ger lite färg. Vad trevligt då! Men jag väntar fortfarandes på den utlovade sidechesten så man får ett bättre visuellt intryck av de surt förvärvade pecsen;)
12 maj, 2010 at 23:14 #174203Anonym anvandareMemberSen träning. Men vad gör väl det då jag bränner av kanske årets bästa
bröstpass. Körde sjukt strikt med bra styrka och form, övning för
övning. ”Thailändsk tonfisk på mitt fat, det går bra nu…”, som Petter
skulle säga.Stegade ut från gymet vid 22:30, och stod faktiskt och njöt av kvällen
en stund. Det blåste en del, men var varmt. Himlen var ljus bakom
molnen och jag var alldeles ensam. Shit va’ blödig jag kände mig, men jag
mådde helt enkelt riktigt bra.Bänkpress:
102,5 kg x 10
105 kg x 8
105 kg x 8Lutande bänkpress:
90 kg x 8
90 kg x 8
90 kg x 8Plan hantelpress:
37,5 kg x 10
40 kg x 8
37,5 kg x 8Lutande hantelpress:
35 kg x 8
35 kg x 9
35 kg x 7Cable-cross:
40 kg x 8
35 kg x ? (10 typ)Sittande flyes i maskin:
60 kg x 7
52,5 kg x 8Biffen (och alla andra som är intresserade): idag skulle jag plåta
min sidechest eftersom jag var ensam på gymet. Jag hade tagit med mig
min Minolta-kamera, och ungefär där sket sig planen. Försökte knappa in
timern, men det gick bara inte. Stod som en fån i 10 minuter och tryckte
bland menyerna. Så det fick bli några bilder rakt framifrån i olika ljus.
Brösten är i alla fall på gång nu, inget snack.Håll till godo!
13 maj, 2010 at 12:06 #174204Anonym anvandareMemberfan vad du köttar på med seten gubben:up: och du får riktigt fina fortsatta stabila ökningar av det!seer ut som pecsen börjar bli riktigt bra,kan du dra en latspread eller nått nästa pass, får man se hur ryggen håller sej:)
17 maj, 2010 at 22:47 #174205Anonym anvandareMemberGalten: tack för feedback, det uppskattas! Japp, ska ta en bild på
ryggen också, återkommer med det.Jahapp, jag har varit sjuk i fyra dagar, och det här var första passet. Det
gick helt okej med några ökningar här och där. Får tacka Herr Koffeintablett
för det! Bra kontakt, fin pump och strikt utförande. Mest nöjd med de
plana hantelpressarna.Nästa bröstpass blir på torsdag.
Bänkpress:
105 kg x 8
105 kg x 7
105 kg x 7Lutande bänkpress:
90 kg x 9
90 kg x 8
90 kg x 7Plan hantelpress:
40 kg x 9
40 kg x 9
40 kg x 7Lutande hantelpress:
37,5 kg x 7
35 kg x 8
35 kg x 7Cable-cross:
40 kg x 8Sittande flyes i maskin:
60 kg x 717 maj, 2010 at 23:35 #174206Anonym anvandareMemberHärlig och nyttig läsning, det ser ut som du har en mäkta grov form och brösten verkar ha fått go volym!
17 maj, 2010 at 23:52 #174207Anonym anvandareMemberDahl wrote:Härlig och nyttig läsning, det ser ut som du har en mäkta grov form och brösten verkar ha fått go volym!Tackskaruha! En gör så gott han kan…
20 maj, 2010 at 18:16 #174208Anonym anvandareMemberSov dåligt inatt och kände mig långt ifrån utvilad då jag vaknade. På gymet,
efter uppvärmningen, satt jag bara och glodde ner i golvet. Funderade på om
jag överhuvudtaget skulle köra då jag kände mig helt tom fysiskt och psykiskt.
Bestämde mig för att göra passet, men mådde mer och mer konstigt efter varje set.Efter lutande bänk snurrade det rejält i skallen. ”Air head” är väl ett bra
engelskt uttryck för att beskriva känslan. Kändes som jag trampade luft
då jag gick hem. Fascinerande hur konstigt man kan må ibland!Bänkpress:
105 kg x 8
105 kg x 8
90 kg x 8
90 kg x 7
90 kg x 7Avbröt passet här.
Nu ska jag få i mig käk och komma igen!
20 maj, 2010 at 20:13 #174209Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Sov dåligt inatt och kände mig långt ifrån utvilad då jag vaknade. På gymet,
efter uppvärmningen, satt jag bara och glodde ner i golvet. Funderade på om
jag överhuvudtaget skulle köra då jag kände mig helt tom fysiskt och psykiskt.
Bestämde mig för att göra passet, men mådde mer och mer konstigt efter varje set.Efter lutande bänk snurrade det rejält i skallen. ”Air head” är väl ett bra
engelskt uttryck för att beskriva känslan. Kändes som jag trampade luft
då jag gick hem. Fascinerande hur konstigt man kan må ibland!Bänkpress:
105 kg x 8
105 kg x 8
90 kg x 8
90 kg x 7
90 kg x 7Avbröt passet här.
Nu ska jag få i mig käk och komma igen!
Vad skumt. Tror du det berodde på sömn- och matbrist? Kände du av något ”Air head” innan du började träna?
20 maj, 2010 at 21:36 #174210Anonym anvandareMemberGlenn Spänn wrote:Vad skumt. Tror du det berodde på sömn- och matbrist? Kände du av något ”Air head” innan du började träna?Mkt konstigt, har aldrig känt av sånt här tidigare. Jag var oerhört trött
under mitt arbetspass igår, och sov dåligt till idag. Så någon slags
trötthet rör det väl sig om.Kände mig tom i skallen (eller ja, mer tom en vanligt) precis när jag hade
värmt upp. Efter det var det ett eko mellan öronen.Har varit ute och gått i en timme nu, skönt att få vara ute i värmen
under kvällen då allt är lugnt. Ska äta lite kyckling med ris om en stund.Får se hur jag känner mig imorgon då det är dags för axelpasset!
20 maj, 2010 at 22:46 #174211Anonym anvandareMemberDu nämnde i min dagbok nyligen att du varit sjuk några dagar. Kan det vara så att du ej tillfrisknat till 100%? Att det ligger någon infektion kvar i kroppen. Då jag brukar känna så när en infektion närmar sig att bryta ut……
20 maj, 2010 at 22:52 #174212Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Du nämnde i min dagbok nyligen att du varit sjuk några dagar. Kan det vara så att du ej tillfrisknat till 100%? Att det ligger någon infektion kvar i kroppen. Då jag brukar känna så när en infektion närmar sig att bryta ut……Absolut, så kan det vara. Är fortfarande lite rinnig i näsan, så 100% kan
jag inte säga att jag är. Imorgonbitti får jag i alla fall en välbehövlig sovmorgon…26 maj, 2010 at 18:44 #174213Anonym anvandareMemberÄr fortfarande inte helt okej efter den där förbenade förkylningen. Körde rygg idag, och kroppen höll i ungefär 7-8 set, sedan var det tomt på energi. Imorgon, då det är nypremiär för ett riktigt bröstpass, tänker jag hålla mig till ett par set per övning.
Kommer filma lite också så ni får se hur det gick! Hörs under morgondagen mina trogna läsare.
26 maj, 2010 at 19:05 #174214Anonym anvandareMemberDet vill vi se. Vad kul!! Själv kan man knappt sova eller gå med en sträckning i ryggen….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.