Getto’s Power Pump Training 2

Home Forums Dagböcker Getto’s Power Pump Training 2

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,581 through 2,595 (of 2,604 total)
  • Author

btw! har du lirat LA Noir? har precis kört igång det och det är riktigt bra imo.

Yes, Sly var riktigt jacked i den filmen.

Skrev fel där, bra att du håller lite koll på mig. Klart det ska vara incline.

Näe, så den är bra? Har sett lite från den på tuben, och den SER verkligen bra ut. Påminner om Mafia, som jag tyckte
    mycket, mycket om när det begav sig.

Gettodachoppa wrote:
    Yes, Sly var riktigt jacked i den filmen.

Skrev fel där, bra att du håller lite koll på mig. Klart det ska vara incline.

Näe, så den är bra? Har sett lite från den på tuben, och den SER verkligen bra ut. Påminner om Mafia, som jag tyckte
    mycket, mycket om när det begav sig.

Spelet går ju i genren Noir som Chinatown osv. Skön story (so far) och sen är det ju massa deckararbete där man förhör folk, läser av deras reaktioner osv blandat med lite pang pang ala GTA. Kan du hitta det billigt (jag köpte det för 149 till ps3) till PC så slå till.

Ska kolla in spelet!

Jaha, tänkte vända en aning på dygnet (eller, ja, göra som vanligt alltså; vara uppe halva natten). Nu blir det nattarbetshelg.
    Kvällens kanske sista mål blir tonfiskburk, vatten och piller. Lyxigt, nyttigt och framför allt, jättegott.

Hörde Patrick Swayze’s She’s Like The Wind i högtalarna när jag och familjen stegade ut ur biografen häromdagen.
    Fan, den är bra.

[youtube=yfg97-5uhFQ]

Tänk på att inte äta överdrivet mkt tonfisk, är ju ganska mkt metaller i dom där burkarna tyvärr. Vet dock inte hur farligt det är för hälsan och i vilka mängder.

Själv är jag nu inne i filmjölksträsket. Har inte orkat beställa nytt proteinpulver så jag drar i mig ett paket fil om dagen, en näve havregryn slänger jag ner och ett par russin.

Och ja det är ju en jäkla skön låt det där.

En annan småskön dänga från sena 80-talet.
    [youtube=fea3JSskid4]

Det där såg ju ut som ett riktigt smarrigt och gott kvällsfika hörru:down:!

Jag tänkte på det här med din och Gobers målsättning: Att se fräscha ut i ett par minimala badbyxor vid 40-års ålder. Ett par småbyxor för sim, sol och badaktiviteter kan vara helt rätt men tänk på detta, ”less is not more” då det gäller badbyxor. ”See through when wet” skulle man kunna tro är läckert men det är det alltså inte. Ett par vanliga speedos i normal fit (ej uppdragna och åtsnörda högt uppe i midjan = den grekiska stilen) är alltså den rätta looken. Så, nu vet ni vad som gäller och som vanligt så vet ni ju att jag innerst inne är snäll och vill ju bara väl:).

Spenatmannen nämnde också det om metallerna. Har kört i snitt en burk per dag. Har ingen aning om det är okej. Har fortfarande inte kommit på något bra sätt att fysiskt få i sig firren. Pallar inte att laga till något med skiten.

Filmjölk med havregryn och russin, det är smarrigt. Var länge sen jag körde filmjölk. Drack stora mängder Kefir i ett par, tre år
    i alla fall. Snittade nog 2 liter om dagen, bara rakt ur paketet. Har fortfarande såna tendenser; att fastna i något käk. Inte klokt
    egentligen.

Nice låt, den du postade. Road House minns jag inte riktigt. Har för mig den var rätt så våldsam.

Waco, de där gubb-bilderna… nu mår man illa. Men jag ska nog testa en sån där pungpåse med snören när väl fysiken tillåter. Luftigt och ledigt, och utstrålar ”här är jag, ta mig för den jag är”.

Tur du styr upp lite Waco! Det där med medelåldersmän och små badbrallor är ju en fin balansgång. Tyskar är ganska bra på att köra efter devisen ju fetare man är och ju smalare ben man har desto mindre badbrallor.

Kefir är just den jag kör, fina grejor. Nu finns det även en som heter extra krämig från Arla. Den har lite mer protein men går inte att dricka då den är tjockare.

Varför gör du inte en röra? Sleva ihop några burkar tonfisk med lite majo och gräddfil, purjo och salt och peppar. Går ju snabbt att göra och håller sig någon dag i kylen. Bara att hugga i och äta med sked, eller en bit bröd om du känner dig äventyrlig. Kan ju inte vara bra för den mentala hälsan att äta det sådär torrt straight from the can.

Gober: kom på att du gett mig ett tonfiskrecept tidigare. Köpte purjo, majo, gräddfil, ägg och citron. Ska göra en röra
    imorgon och äta i tunnbröd. Tänker även ge mig på hamburgare ett tag. Fanns såna där färdiga hamburgerkött gjort på
    nötkött. Går ju frysa in också.

Day 4: Lower-body maximum strength

Front squats
    72,5 kg x 6
    72,5 kg x 6
    72,5 kg x 6
    72,5 kg x 6
    72,5 kg x 6

Stiff leg deadlift
    90 kg x 6
    90 kg x 6
    90 kg x 6
    90 kg x 6
    90 kg x 6

Standing calf raises
    50 kg x 15
    50 kg x 15
    50 kg x 15
    50 kg x 15
    50 kg x 15

Kapade 3 set per övning för att se om jag återhämtar mig bättre mellan passen. Annars gick det bra, precis som vanligt.

Då går vi in i fas tonfiskröra och burgermania. Det blir fint det.

Både du och jag kapar lite här och där i upplägget, snart är det kanske bara 1set per övning kvar, hehe.

G: oh yes, burgare är bra. Men jag kommer skippa bröden hädanefter, och kör med ris och tomatsalsa. Känns lite nyttigare.

Day 1: Upper-body pump

Bench press
    92,5 kg x 10
    95 kg x 10
    95 kg x 10
    95 kg x 10

Incline dumbbell press
    32,5 kg x 10
    32,5 kg x 10
    32,5 kg x 10
    32,5 kg x 10

Cablecross
    40 kg x 10
    40 kg x 10
    40 kg x 10

Narrow grip barbell rows
    75 kg x 10
    75 kg x 10
    75 kg x 10
    75 kg x 10

Seated cable rows
    70 kg x 10
    70 kg x 10
    70 kg x 10
    70 kg x 10

Wide grip cable rear pulldown
    65 kg x 10
    65 kg x 10
    65 kg x 10

Som vanligt ganska lite sömn, typ 4,5 h eller nåt sånt. Men det styrde jag upp med rejäla mängder koffein. Ett schyst
    pass faktiskt. Mest nöjd med de lutande hantelpressarna.

Nu blir det en del arbete i veckan. Klämmer in ett pass imorgon, sedan blir nog nästa träning på fredag om jag hinner. Så
    kan det vara ibland.

Day 2: Lower-body pump & shoulders

Front squats
    62,5 kg x 10
    62,5 kg x 10
    62,5 kg x 10
    62,5 kg x 10
    62,5 kg x 10

Stiff leg deadlift
    82,5 kg x 10
    82,5 kg x 10
    82,5 kg x 10
    82,5 kg x 10
    82,5 kg x 10

Seated barbell military press
    50 kg x 8
    50 kg x 8
    50 kg x 8
    50 kg x 8

Seated dumbbell lateral raise
    15 kg x 8
    15 kg x 8
    15 kg x 8
    15 kg x 8

Standing calf raises
    55 kg x 15
    55 kg x 15
    55 kg x 15
    55 kg x 15
    55 kg x 15

Lite gott & blandat, med en viss bismak från gårdagens pass (pumppasset för överkroppen sliter ganska mycket).

Hoppas nu att jag hinner med träningen på fredag. Vila i ett par dagar och arbete.

Edit: bild på burgarna som jag käkar efter träningen…

Day 3: Upper-body maximum strenght

Bench press
    105 kg x 6
    105 kg x 6
    105 kg x 6
    105 kg x 6

Incline dumbbell press
    40 kg x 6
    40 kg x 6
    40 kg x 6
    40 kg x 6
    40 kg x 6

Dumbbell flyes
    17,5 kg x 6
    20 kg x 6
    22,5 kg x 6
    22,5 kg x 6

Narrow grip barbell rows
    90 kg x 6
    90 kg x 6
    90 kg x 6
    90 kg x 6

Seated cable rows
    85 kg x 6
    90 kg x 6
    90 kg x 6
    90 kg x 6
    90 kg x 6

Wide grip cable rear pulldown
    75 kg x 6
    80 kg x 6
    80 kg x 6
    80 kg x 6

Övertid och pisslite sömn, precis som vanligt. Bänken gick trögt, men sedan gick det bättre och bättre för varje övning.
    Avslutande roddarna kändes jäkligt bra.

Om allt går som det ska klämmer jag in ett pass på söndag någon gång.

Såg fint ut trots din vanliga skönhetssömn. Jag har fått plocka ner till 3 + 3 set bröst nu. För tungt för att köra mer för min del nu.

Viewing 15 posts - 2,581 through 2,595 (of 2,604 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.