- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 oktober, 2010 at 18:11 #174440Anonym anvandareMemberGober wrote:Om du gillar jack3ed, så kolla upp jackedxx (body science egna) som släpps snart. Den ska vara väldigt snäll för magen, och lite mer kräm än jack3ed. Nu lät det som jag jobbade för MMS. Har själv varit sugen länge på att testa jack3d, men har väntat på denna andra PWO.
Härligt att passet gick bra :up:
Schyst tips, jag ska testa den där PWO:n senare. Och ja, det var ett
jäkligt skönt pass, tack!AXLAR
Sittande sidolyft:
17,5 kg x 9
17,5 kg x 8
17,5 kg x 8
15 kg x 12
15 kg x 10Stående sidolyft (en arm):
17,5 kg x 13
20 kg x 9
20 kg x 7
17,5 kg x 10
17,5 kg x 8Liggande sidolyft (en arm):
17,5 kg x 8
17,5 kg x 7
15 kg x 9
15 kg x 7VADER
Sittande vadpress:
50 kg x 11
50 kg x 10
50 kg x 8
50 kg x 8
50 kg x 7
50 kg x 6
40 kg x 9
40 kg x 9
40 kg x 8
40 kg x 8Ett fint axelpass där jag testade att höja vikterna lite grann. Skulle kört
ben efteråt, men då jag var sliten skulle jag inte kunna ge allt, så det
fick bli bombning av vaderna istället.Har för övrigt en rätt irriterande träningsvärk i tuttarna. Så blir det när
jag vilar en dag för länge mellan bröstpassen…30 oktober, 2010 at 20:12 #174441Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Ett fint axelpass där jag testade att höja vikterna lite grann. Skulle kört
ben efteråt, men då jag var sliten skulle jag inte kunna ge allt, så det
fick bli bombning av vaderna istället.Härligt!
Jag gjorde idag mitt första vadpass sedan-gud-vet-när.
Har redan börjat få ont så nu blir det väl högklackat 24/7 i några dagar.Quote:Har för övrigt en rätt irriterande träningsvärk i tuttarna. Så blir det när
jag vilar en dag för länge mellan bröstpassen.Äsch, var glad att du har några 😉
31 oktober, 2010 at 14:27 #174442Anonym anvandareMemberRiktigt starka sidolyft. Håller med SeventySeven, skulle vara riktigt nice med någon front double bicep eller most muscular, kan tänka mig att du ser riktigt stor ut i most muscular.
31 oktober, 2010 at 16:31 #174443Anonym anvandareMemberSam wrote:Härligt!
Jag gjorde idag mitt första vadpass sedan-gud-vet-när.
Har redan börjat få ont så nu blir det väl högklackat 24/7 i några dagar.Bra att du kört igång med vadträningen nu, stora vader är kanske det
snyggaste som finns. På både killar och tjejer.Yaldish wrote:Riktigt starka sidolyft. Håller med
SeventySeven, skulle vara riktigt nice med någon front double bicep eller
most muscular, kan tänka mig att du ser riktigt stor ut i most muscular.Tack Yaldish-mannen! Tycker själv att jag är ganska klen i sidolyft, i alla
fall om jag ska jämföra mig med andra som verkar köra på både 25 och 30 kg.
Men mitt utförande är jag nöjd med.RYGG
Chins:
Kroppsvikt x 5
Kroppsvikt + 7,5 kg x 8
Kroppsvikt + 8,75 kg x 7
Kroppsvikt + 8,75 kg x 7
Kroppsvikt + 8,75 kg x 5Sittande kabelrodd i maskin:
105 kg x 9
105 kg x 8
105 kg x 7
105 kg x 6Latsdrag bakom nacken:
90 kg x 8
90 kg x 8
90 kg x 8
90 kg x 7T-bar:
62,5 kg x 9
62,5 kg x 9
62,5 kg x 8
62,5 kg x 8Idag var jag lite sådär pojkaktigt testostinn och adrenalinfylld. Tände upp
gymet, tryckte igång Sabaton och vred upp volymen till en nästan skadlig
nivå. Nu börjar jag skörda frukterna av mina månader med strikta
högreps. Har höjt vikterna och sänkt repsen, men behållit samma goda
form. Känns kanon att kunna öka och känna att det inte spelar någon roll
hur tungt det än är; utförandet är ändå lika tight och strikt.Bifogar en bild på mina nya favvo-bars, OhYeah!. Sanslöst goda.
Även en bild på en del av ryggen. Börjar få mer och mer ”häng” kring
latsen, vilket såklart är positivt. Det kommer bli jäkligt bra när massan
ökar nu under våren. Trapzen växer också så det knakar. Tror att de
livnär sig på sidolyften faktiskt.31 oktober, 2010 at 16:46 #174444Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Tack Yaldish-mannen! Tycker själv att jag är ganska klen i sidolyft, i alla
fall om jag ska jämföra mig med andra som verkar köra på både 25 och 30 kg.
Men mitt utförande är jag nöjd med.Låter fint, det är många som gillar att leka med vikter men skita i utförandet, det har blivit/varit en trend Så du ska vara jävligt nöjd isåfall, och bilderna = massiv! Precis som du säger, det kommer bli asgrymt sen, även fast det ser grovt ut redan nu.
Vad mäter dina armar egentligen?31 oktober, 2010 at 17:25 #174445Anonym anvandareMemberTrapzen ser riktigt grova ut, ligger ju som två övergödda kalkonfilér runt nacken.
31 oktober, 2010 at 20:33 #174446Anonym anvandareMemberYaldish wrote:Låter fint, det är många som gillar att leka med vikter men skita i utförandet, det har blivit/varit en trend Så du ska vara jävligt nöjd isåfall, och bilderna = massiv! Precis som du säger, det kommer bli asgrymt sen, även fast det ser grovt ut redan nu.
Vad mäter dina armar egentligen?Ja, ibland undrar man hur folks axelträning ser ut med tanke på de
astronomiskt stora monstervikterna. Mina fläskarmar mäter väl drygt 50
tror jag. De brukar ligga där ungefär.Gober wrote:Trapzen ser riktigt grova ut, ligger ju som två övergödda kalkonfilér runt nacken.Heh, jo det är väl en bra beskrivning. Har inte tänkt på mina trapz så
mycket innan, men nu börjar de faktiskt bulla till sig riktigt fint under tröjan.31 oktober, 2010 at 20:39 #174447Anonym anvandareMemberSer bra ut, både rygg och kylens innehåll!
31 oktober, 2010 at 20:44 #174448Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Bra att du kört igång med vadträningen nu, stora vader är kanske det
snyggaste som finns. På både killar och tjejer.1. Looking good!
2. Ja stora vader kan vara riktigt klädsamt.
Personligen gillar jag mina vaders omkrets dags dato MEN de får gärna ser mer definierade ut
Hur som, nu får de hänga på en sväng varje benpass31 oktober, 2010 at 20:54 #174449Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Ser bra ut, både rygg och kylens innehåll!Kul att se dig här inne, Albin. Och stort tack!
Sam wrote:1. Looking good!2. Ja stora vader kan vara riktigt klädsamt.
Personligen gillar jag mina vaders omkrets dags dato MEN de får gärna ser mer definierade ut
Hur som, nu får de hänga på en sväng varje benpass1. Thank you my lady
2. Gott. Tror du kommer få blodad tand när du väl ser hur de poppar fram.J.v.K wrote:så sanslöst köttig du är !OHYEAH! ^^ (till barsen också för den delen;))
Hehe, tack!
31 oktober, 2010 at 21:27 #174450Anonym anvandareMemberRiktigt go volym på ryggen Va ligger vikten på nu ?
1 november, 2010 at 18:32 #174451Anonym anvandareMemberJohan85 wrote:Riktigt go volym på ryggen Va ligger vikten på nu ?Tackar Johan! Nu kommer volymen mer och mer. Du, jag vet inte riktigt
vad vågen står på nu. Kommer väga mig imorgon, efter det lägger jag ut
lite siffror.BEN:
Benpress:
200 kg x 5
240 kg x 5
240 kg x 5
230 kg x 5
230 kg x 5
230 kg x 5
230 kg x 5
220 kg x 6
220 kg x 6
220 kg x 5
220 kg x 5
200 kg x 6Lårcurl:
60 kg x 8
60 kg x 8
60 kg x 7
60 kg x 6
55 kg x 5Skulle bara vila en liten stund i sängen, och vaknade upp efter ett par
timmar, helt groggy. Svepte lite vatten, snörade på mig dojorna och
körde till gymet.Skulle kört ett halvlugnt pass, men när jag väl låg där och pustade och
stönade så var det lika bra att köra på för fullt. Gick riktigt bra.Bröst imorgon!
2 november, 2010 at 21:02 #174452Anonym anvandareMemberUtgår numera utifrån mina tre grundstenar:
Positiv mental attityd – det är jävligt roligt att träna
Självförtroende – jag är bäst och kommer nå mina mål
Ärligt, hårt arbete – jag ger allt under varje övning, set och repBRÖST
Bänkpress:
110 kg x 8
110 kg x 7
110 kg x 6
105 kg 7Lutande bänkpress:
90 kg x 10
92,5 kg x 8
92,5 kg x 7Plan hantelpress:
37,5 kg x 11
40 kg x 8
37,5 kg x 9Lutande hantelpress:
35 kg x 10
35 kg x 9
35 kg x 8Pullover (hantel):
25 kg x 7
25 kg x 8
25 kg x 7Mitt mål idag var att hitta rätt ”groove” i varje övning. Och det lyckades
jag med. Taggade till rejält varje set och jobbade med alla reps var för
sig för att inte tappa skärpan. Ökade i det mesta, fortfarande med ett
fint, starkt utförande.Jag ligger väl på gränsen nu till vad som anses vara ett sunt för
hållningssätt till träningen, men jag känner att tiden är för dyrbar att
kasta bort på medioker inställning och mediokra pass.Har läst ut Arnolds byggarbiografi för tredje eller fjärde gången, och går
varje kväll igenom dagens och morgondagens pass innan jag somnar. Jag
vill det här fruktansvärt mycket just nu, och det kan inte gå fel.Imorgon blir det axlar och vader. Tror det är sjätte passet på raken. Men
det är lika bra att köra på så länge jag är så här fräsch.2 november, 2010 at 21:16 #174453Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Jag ligger väl på gränsen nu till vad som anses vara ett sunt för
hållningssätt till träningen, men jag känner att tiden är för dyrbar att
kasta bort på medioker inställning och mediokra pass.Har läst ut Arnolds byggarbiografi för tredje eller fjärde gången, och går
varje kväll igenom dagens och morgondagens pass innan jag somnar. Jag
vill det här fruktansvärt mycket just nu, och det kan inte gå fel.Ja snart lär du väll skrikandes hoppa upp i taket och riva ner armaturen. Men kör på.
Det börjar kännas som att ditt mål har bytt inriktning, från att träna för att det är kul till..? Vad är målet egentligen, har du börjat smygfila på tävlingsplaner. Eller ska du bara bli stört och coolast i stan?
Ganska galet pass, både stång och hantelpressar.
Vad heter denna byggarfilosofi av Herr Arnold du pratar om?
2 november, 2010 at 21:24 #174454Anonym anvandareMemberGober wrote:Ja snart lär du väll skrikandes hoppa upp i taket och riva ner armaturen. Men kör på.Det börjar kännas som att ditt mål har bytt inriktning, från att träna för att det är kul till..? Vad är målet egentligen, har du börjat smygfila på tävlingsplaner. Eller ska du bara bli stört och coolast i stan?
Ganska galet pass, både stång och hantelpressar.
Vad heter denna byggarfilosofi av Herr Arnold du pratar om?
Haha, jo, nu när jag har mitt vildvuxna skägg igen så fattas bara den där
Ricky-avslutningen efter ett lyckat set.Har mer och mer ställt mig in på att det är kul att träna eftersom det är
kul att växa. Men några tävlingsplaner har jag inte. Mer ett fysiskt mål.Boken heter Arnold – The education of a bodybuilder. Riktigt
välskriven med sköna, inspirerande historier och annat matnyttigt att ta till sig. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.