- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 november, 2010 at 16:20 #174500Anonym anvandareMember
BRÖST
Bänkpress:
112,5 kg x 7+1
115 kg x 6+1
115 kg x 5+1
112,5 kg x 6+1Plan hantelpress:
40 kg x 9
40 kg x 8
40 kg x 7
40 kg x 6Lutande hantelpress:
37,5 kg x 7
37,5 kg x 7
35 kg x 8Plana hantelflyes:
15 kg x 8
15 kg x 7
15 kg x 7Cablecross:
30 kg x 10
30 kg x 8Sittande flyes i maskin:
45 kg x 8
45 kg x 8Granskade mig själv idag innan träningen och gick in i en sk spegel-
depression. Dvs, jag tittade mig i spegeln och tyckte kroppen såg riktigt
pissig ut. Jag får såna där mentala käftsmällar några gånger om året,
men kommer igen ganska snabbt. Och det är inte tankar som ”jag ser
egentligen ganska bra ut, men måste tycka synd om mig själv för att få
schysta kommentarer”. Det är en ärlig känsla av att min fysik helt enkelt
inte håller för någon slags granskning överhuvudtaget.Så kan det vara ibland, men jag är så gott som återställd nu efter gymet!
Passet gick svinbra med långsamma, strikta reps all the way. Funderar på
att ta 3-4 veckors semster nu under februari/mars för att bara koncentrera
mig på att öka. Tror jag gör så faktiskt.27 november, 2010 at 20:04 #174501Anonym anvandareMembergrymt!ännu ett välgodkänt bröstpass:up:
jag känner igen dom där tankarna! dom kom för dock oftare när jag åt mer & sov mer samt körde mindre kardio:Ddvs när man var lite större i skjortan!kul att du ändå kan koppla bort å utföra ett grymt pass trots dessa mindre positiva tankar skenandes i bakhuvudet:up: keep it up å kör en diet när du nått ditt mål som kanske är…nu chansar jag…gör en strikt å fin 10a på 140kg i bänken?!27 november, 2010 at 20:33 #174502Anonym anvandareMemberDet var nästan det största armen jag har sett.
28 november, 2010 at 19:27 #174503Anonym anvandareMemberGalten wrote:grymt!ännu ett välgodkänt bröstpass:up:
jag känner igen dom där tankarna! dom kom för dock oftare när jag åt mer & sov mer samt körde mindre kardio:Ddvs när man var lite större i skjortan!kul att du ändå kan koppla bort å utföra ett grymt pass trots dessa mindre positiva tankar skenandes i bakhuvudet:up: keep it up å kör en diet när du nått ditt mål som kanske är…nu chansar jag…gör en strikt å fin 10a på 140kg i bänken?!Ja, det är tur att jag inte går runt och tänker sådär hela dagarna. Då
skulle det bli liiite jobbigt mentalt. Jag har faktiskt funderat lite på det
där med 140 kg i bänk, efter att du skrev det. Fan, det låter som ett
roligt mål. Ska fundera lite till (sen bestämmer jag mig för att genomföra
det, hehe).ralle12 wrote:Det var nästan det största armen jag har sett.Oj, det var inte illa. De får gärna stanna i den här sizen dock.
RYGG
Chins:
Kroppsvikt + 12,5 kg x 4
Kroppsvikt + 10 kg x 7
Kroppsvikt + 10 kg x 6
Kroppsvikt x 9
Kroppsvikt x 8Latsdrag bakom nacken:
95 kg x 9
95 kg x 8
95 kg x 7
95 kg x 6
90 kg x 8Sittande kabelrodd i maskin:
80 kg x 8
70 kg x 8
70 kg x 8
70 kg x 7T-bar:
55 kg x 12
55 kg x 12
55 kg x 13Skönt att få genomföra ett ”riktigt” ryggpass sedan jag blev stel i
korsryggen. Idag kändes det ingenting, men jag körde iofs väldigt
försiktigt och strikt. Minskade vinkeln i T-baren, vilket resulterade i att
det tog vansinnigt bra i nedre delen av latsen. En kul upptäckt.29 november, 2010 at 20:16 #174504Anonym anvandareMemberhahaha ja kul att man kan inspirera till ett mål av något slag:Djavisst e ijuförsej kanske ett lite väl långsiktigt mål men kanske en möjlighet till dec 2011 el nått:emo-thumb
29 november, 2010 at 20:18 #174505Anonym anvandareMemberBEN
Benpress:
160 kg x 9
160 kg x 9
160 kg x 9
160 kg x 9
160 kg x 9Liggande lårcurl:
60 kg x 6
60 kg x 6
60 kg x 6
60 kg x 6
60 kg x 6Inte mycket att orda om egentligen. Körde väldigt, väldigt strikt och lätt
för att se i vilket skick ryggen kommer vara imorgon. Jag har mina
misstankar om att jag kört för djupa pressar tidigare, och att det orsakat
stelheten i ländryggen.Den stora snackisen för kvällen var att dopingkontrollen var där och bad
folk kissa i muggen. Positivt att de kommer förbi! Tydligen ska de dyka
upp flera gånger per år från och med nu.And now for something completely different… den store Gluteus maximus
(näe, inte någon maktgalen gammal romersk kejsare), denna myt-
omspunna muskelgrupp som på kvinnor är bland det vackraste som finns,
har vuxit sig riktigt stor på mig. Jag vet inte vad jag ska göra faktiskt.
Får alltid en intensiv träningsvärk i skinkorna efter benträning. Här har ni
den i all sin prakt:29 november, 2010 at 20:38 #174506Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:BENBenpress:
160 kg x 9
160 kg x 9
160 kg x 9
160 kg x 9
160 kg x 9Liggande lårcurl:
60 kg x 6
60 kg x 6
60 kg x 6
60 kg x 6
60 kg x 6Inte mycket att orda om egentligen. Körde väldigt, väldigt strikt och lätt
för att se i vilket skick ryggen kommer vara imorgon. Jag har mina
misstankar om att jag kört för djupa pressar tidigare, och att det orsakat
stelheten i ländryggen.Den stora snackisen för kvällen var att dopingkontrollen var där och bad
folk kissa i muggen. Positivt att de kommer förbi! Tydligen ska de dyka
upp flera gånger per år från och med nu.And now for something completely different… den store Gluteus maximus
(näe, inte någon maktgalen gammal romersk kejsare), denna myt-
omspunna muskelgrupp som på kvinnor är bland det vackraste som finns,
har vuxit sig riktigt stor på mig. Jag vet inte vad jag ska göra faktiskt.
Får alltid en intensiv träningsvärk i skinkorna efter benträning. Här har ni
den i all sin prakt:Med tanke på att du verkar köra relativt lätt för din storlek och styrka så antar jag att du kör riktigt djupt, det är väll en hel del som fått problem utav att köra fulldjup i benpress. Röven får du väll just av de djupa pressarna
Dopingkontroll på gym säger du, det är inte ofta man hör talas om detta, speciellt inte på sådana källargym som ditt ser ut att vara.
Minns när jag tränade på Worldclass back in the days, då var det anekdoter om när folk flydde genom fönsterna
29 november, 2010 at 20:46 #174507Anonym anvandareMemberbaby´s got back!
29 november, 2010 at 20:49 #174508Anonym anvandareMemberGober wrote:Med tanke på att du verkar köra relativt lätt för din storlek och styrka så antar jag att du kör riktigt djupt, det är väll en hel del som fått problem utav att köra fulldjup i benpress. Röven får du väll just av de djupa pressarnaDopingkontroll på gym säger du, det är inte ofta man hör talas om detta, speciellt inte på sådana källargym som ditt ser ut att vara.
Minns när jag tränade på Worldclass back in the days, då var det anekdoter om när folk flydde genom fönsterna
Ja, benpressarna är nog boven i rövdramat!
Näe, det var första gången jag såg en kontroll ”live” så att säga. Jag kan
ju meddela att det var två stycken yngre förmågor som vände i dörren
och stack, hehe. Själv fattade jag först inte vad som var i görningen.
Såg hur en gubbe gick in med en träningspolare på toaletten, och låste
dörren. ”Va fan händer här” var väl min första tanke, sen när jag såg
muggen med pink så trillade poletten ned.29 november, 2010 at 20:50 #174509Anonym anvandareMemberAlbin wrote:baby´s got back!Jag lever på hoppet om att det finns några där ute som uppskattar en
stor booty, annars ligger jag nog risigt till är jag rädd, heh.29 november, 2010 at 22:34 #174510Anonym anvandareMemberNice gluteus, eller nice ass helt enkelt
30 november, 2010 at 20:03 #174511Anonym anvandareMemberYaldish wrote:Nice gluteus, eller nice ass helt enkeltHaha, tack mannen, det värmer!
BRÖST
Bänkpress:
115 kg x 6
115 kg x 5
115 kg x 5
112,5 kg x 6Lutande bänkpress:
95 kg x 8
95 kg x 7
95 kg x 7
95 kg x 6Plan hantelpress:
40 kg x 7
40 kg x 7
40 kg x 6
40 kg x 6Lutande hantelpress:
37,5 kg x 6
35 kg x 8
35 kg x 7Plana hantelflyes:
15 kg x 9
15 kg x 8Ett av de striktaste bröstpassen jag kört med sån jäkla skön känsla under
varje rep. Tappade nog någon rep här och var i jämförelse med förra
passet, men jag är verkligen tillfreds med det. Det här gick ändå aningen
bättre rent kontakt- och feelingmässigt.Och så har jag rakat mig lite, mest för att vara attraktiv (läs mindre
oattraktiv) på östersjöns köttmarknad.30 november, 2010 at 20:10 #174512Anonym anvandareMemberVilka jäkla bröstpass, härligt.
Jag tycker det var snyggt med skogshuggarlooken, men sen är jag också som säkert noterats tidigare ett stort fan av coola skägg. Men nu ser man ju din manliga käke, vilken jävla karl du är!
30 november, 2010 at 20:13 #174513Anonym anvandareMemberGober wrote:Vilka jäkla bröstpass, härligt.Jag tycker det var snyggt med skogshuggarlooken, men sen är jag också som säkert noterats tidigare ett stort fan av coola skägg. Men nu ser man ju din manliga käke, vilken jävla karl du är!
Ja fy fan, här haglar de öppenhjärtliga kommentarerna! Det är så fint! Hehe.
Någon gång i mitt liv ska jag odla ett sånt där långt, tjockt skägg. Det
kommer passa bra till min framtida kroppshydda, modell grizzlybjörn. Men
det är några år dit.30 november, 2010 at 21:25 #174514Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Och så har jag rakat mig lite, mest för att vara attraktiv (läs mindre
oattraktiv) på östersjöns köttmarknad.[img=http://blogg.passagen.se/historiebloggen/resource/Captain_Haddock.png]Japp, jag erkänner, du ger mig starka associationer till allsköns seriefigurer 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.