- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 oktober, 2011 at 15:08 #56599Anonym anvandareMember16 oktober, 2011 at 15:08 #275077Anonym anvandareMember
Kön: Man
Ålder: 16
Längd: 166 cm
Vikt: 52 kgHar styrketränat i ca 1 år på en oseriös nivå och känner att det är dags att börja om på nytt. Jag känner att man får mer motivation när man skriver om hur det går för en i en journal. Ni får gärna kritisera mig då jag är en nybörjare. Jag har en liten och klen kropp så jag tänker inte att överdriva med vikter i början, men ökning är ett måste inom en snar framtid. :bb3:
Träningsschema:
Måndag: Rygg
Tisdag: Bröst
Onsdag: Biceps och Mage
Torsdag: Axlar och Ben
Fredag: Triceps och UnderarmarTänkte få in konditionsträning på Måndagar,Torsdagar och Söndagar som då blir joggingrundor eller någon annan form av kondition inomhus ifall det skulle vara för dåligt väder utomhus nu när det börjar bli vinter. :unsure:
Matschema:
Det enda jag kommer att ändra på är min frukost som kommer att bestå av havregrynsgröt, ägg och fullkornsbröd. Ska försöka att avstå från kaffet.
När det gäller lunch, middag och kvällsmat så kommer jag att äta som jag brukar, det vill säga mycket, men kommer att avstå från att äta saker som är onyttiga.Kosttillskott:
Whey-80Mål:
Att se en utveckling av min kropp samt få bättre självförtoende och må bra. :happy:17 oktober, 2011 at 20:53 #275078Anonym anvandareMemberHej!
Idag blev det en seg morgon när jag vaknade 07:20 och märkte att min mobil var död. Jag hann dock ner och fixa min frukost som bestod av:
1 skål havregrynsgröt, 1 fullkorns smörgås med smör och 1 kokt ägg och ett glas juice.
I skolan blev det 1 portion med potatismos, currydressing och sallad.När jag kom hem åt jag 2 st grova frallor med smör och ost samt 1 kopp kaffe då jag kände huvudvärk hela dagen när jag hade skippat det på morgonen. Till middag blev det 1 portion ris, kyckling, sås och sallad och 3 glas mjölk.