- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 augusti, 2012 at 21:58 #1066858Anonym anvandareMember
Tackar för infon, ju mer desto bättre tycker jag. Vi ska ha lite koll på varandra, det är bara bra. Riktigt roligt att du tror att
du lagt på dig muskelmassa. Du kanske känner som jag att träningen är mer seriös än någonsin i o m nystarten? Jag
fuskar inte med någonting längre. Och vill ta vara på varje tränings- OCH vilodag. Det man investerar borde synas efter ett tag.Jag vet inte om jag själv växt. Det har varit lite för hoppigt med vikterna på gymmet. Tror jag landat ganska bra nu dock.
Det är bara koncentrera sig och låta tiden gå helt enkelt. När man själv ser resultat i spegeln har man gjort stora
framsteg vanligtvis.(Hade en period med grillad kycklingfilé, ris och pulversås, men den är förbi. Kör tacos ett tag framöver).
9 augusti, 2012 at 22:18 #1066861Anonym anvandareMemberJo jag håller absolut med, det känns verkligen som en nystart. Jag kände mig väldigt osäker på vad som fungerade för mig och var ju ett tag helt övertygad om att lågvolym var det enda dom skulle fungera för mig. Olika upplägg hit och dit. Men nu känns det som jag hittat rätt även om jag givetvis kommer köra andra upplägg sen.
Just detta att hitta något man tycker fungerar med träningen är mycket viktigt inte bara för man då ger allt varje pass och är noga med att äta tillräckligt osv, det är även viktigt för att hitta balans mellan träning och livet utanför gymmet. Man kan köra sitt pass och sedan skita i att tänka på det, inte ligga och grubbla över om man borde köra si och så, ändra på det ena med det andra.
Sen händer det givetvis att man under dagen inför ett pass kan gå och tänka över passet lite och ladda lite mentalt. Ibland har man väl även sina tvivel på om något händer överhuvudtaget. Men det hör lite till, lätt att glömma att bygge tar lång tid och tålamod är en dygd.
Tacos igen, ja det funkar ju alltid.
Btw, Bolt! Vilken kille!
9 augusti, 2012 at 22:46 #1066869Anonym anvandareMemberGober tror du bor i Malmö eller.
Mitt företag är stationerad i Landskrona och jag skall ned om 2 veckor ett par dagar.
Hur långt är det till Malmö från Landskrona?
Kanske ett pass ihop?9 augusti, 2012 at 22:57 #1066871Anonym anvandareMemberJa det stämmer, jag bor i Malmö. Tror det är runt 5mil till Landskrona, så det är ju en liten bit. Om två veckor är jag dock på semester och har ingen aning om jag är i Malmö eller ens i Sverige. Men annars vore det ju sköj, jag kan ju ha det i åtanke om det skulle vara så att jag trots allt är på hemmaplan.
9 augusti, 2012 at 23:15 #1066876Anonym anvandareMemberDet är lugnt. Hör av mig mig när det närmar sig.
10 augusti, 2012 at 00:01 #1066878Anonym anvandareMemberJag är här och läser. Ville bara säga det.
11 augusti, 2012 at 20:12 #1066956Anonym anvandareMemberQuote:Day 6 Lower-Body pumpdayLegpress +5kg
125kgx10
125kgx10
125kgx10
125kgx10
125kgx10
125kgx10
125kgx10
125kgx101-2min vila
Leg Extensions +5kg
40kgx20
40kgx20
40kgx15
40kgx13
40kgx12
40kgx101min vila
Leg Curls +6.5kg
30kgx12
30kgx10
2min vilaVadpress
50kg 3 setMkt kort vila
Skitdag=Skitpass
Nya tag på måndag.
11 augusti, 2012 at 21:30 #1066960Anonym anvandareMemberJag ville även jag skriva att jag läser, har gjort hela tiden men bara inte sett någon anledning att logga in. Men man måste ju ge komplimanger till det ansiktet!
Är det mer fart här än på MM’s forum eller lika stillastående?Edit:
Dra åt helvete, jag har tydligen gjort 500 inlägg sen sist jag loggade in!11 augusti, 2012 at 21:57 #1066961Anonym anvandareMemberPå MM är det väl 2 aktiva journaler, hehe. Här är det runt 10 kanske, Its a huge party 24/7
12 augusti, 2012 at 06:21 #1066973Anonym anvandareMemberVad är MM?
jaha du gobbe,är du egen företagere eller? fått för mig det.eller så är det de där promenaderna till kontoret som gjort sig gällande.att jag fått för mig det.men iofs på lördagar å andra dgr.håller du på med redovisning eller?
för du sitter onekligen,mkt vid pc:en!!!…tror jag…..då är ju styrketyräning ett bra komplement!!!
ja ja ,lite nicke nyfiken bara……
12 augusti, 2012 at 08:34 #1066974Anonym anvandareMemberbighulken wrote:Vad är MM?jaha du gobbe,är du egen företagere eller? fått för mig det.eller så är det de där promenaderna till kontoret som gjort sig gällande.att jag fått för mig det.men iofs på lördagar å andra dgr.håller du på med redovisning eller?
för du sitter onekligen,mkt vid pc:en!!!…tror jag…..då är ju styrketyräning ett bra komplement!!!
Tjenixen! Nej jag jobbar i butik och då får man ju jobba alla dagar i veckan. Kontorsarbete är bara en liten del, resten är mycket tungt arbete dagarna långa. Jag hänger en del vid ”pcn” som egentligen är en iPhone när jag pendlar till och från jobb, raster osv. Det är ett riktigt skitjobb om jag ska vara ärlig, hoppade på det tillfälligt när jag tröttnade på det jag sysslade med innan. Tillfälligt råkade bli lite väl länge dock, hehe. Men jag jobbar på att ta mig vidare för nya äventyr inom en snar framtid (hoppas jag)
Ja lite så är läget. MM är mmsports forum.
12 augusti, 2012 at 08:39 #1066976Anonym anvandareMemberGober wrote:bighulken wrote:Vad är MM?jaha du gobbe,är du egen företagere eller? fått för mig det.eller så är det de där promenaderna till kontoret som gjort sig gällande.att jag fått för mig det.men iofs på lördagar å andra dgr.håller du på med redovisning eller?
Tjenixen! Nej jag jobbar i butik och då får man ju jobba alla dagar i veckan. Kontorsarbete är bara en liten del, resten är mycket tungt arbete dagarna långa. Jag hänger en del vid ”pcn” som egentligen är en iPhone när jag pendlar till och från jobb, raster osv. Det är ett riktigt skitjobb om jag ska vara ärlig, hoppade på det tillfälligt när jag tröttnade på det jag sysslade med innan. Tillfälligt råkade bli lite väl länge dock, hehe. Men jag jobbar på att ta mig vidare för nya äventyr inom en snar framtid (hoppas jag)
Ja lite så är läget. MM är mmsports forum.
oki doki,då vet jag……lol.
12 augusti, 2012 at 21:47 #1067011Anonym anvandareMemberGober wrote:Jag avslutar med dagens post-meal. Förskräckligt jag vet…..Bara…fem – 5 – kött?!
Bra jobbat! (träningen inkluderad )12 augusti, 2012 at 23:15 #1067018Anonym anvandareMemberTjena Fia det var längesedan man såg dig på brädan. Jo 5 var kanske lite klent av mig : – )
Jaha! då var resa bokad till en liten grekisk ö med ett namn jag inte kan stava till just nu. Det blir nog gött, och tur är väl att man lagt på sig en lite grekisk form. Ja inte som en grekisk Gud men mer som Stavros 55 år och gyrossäljare.
Från det ena till det andra, dagens citat från sambon ”du börjar ju få lårmuskler, tänk innan var det ju bara två strå”….jaha tack för den…i guess.
Imorrn blir det pumppass, bli pwo-tankning hemma hos min kusin och efter blir det nog lite mat och kanske film. Lite gettodachoppa style, min kusin dricker dock inte cider innan träningen…tyvärr.
13 augusti, 2012 at 22:28 #1067069Anonym anvandareMemberHej!
Quote:Day 1 Upper-Body PumpdayFlat Dumbbell Press
32.5kgx10
30kgx10
30kgx10 -2.5kg
30kgx10 fail +1kg
30kgx10 +1kg
30kgx8 fail +1kg
1min vilaIncline Bench press
50kgx12
50kgx12
1min vilaPulldown Behind neck
55kgx10
55kgx10
55kgx10
55kgx10
55kgx10fail
55kgx10 fail
1min vilaLow row
80kgx10
70kgx10
70kgx10
30sek vilaShoulderpress Dumbbells +1kg
22.5kgx10
22.5kgx10
1min vilaBarbell Curl
?x8
?x10
?x10
?x10
?x10Superset
Tricepsexstension incline
15kgx13+1rep
15kgx13+1rep
15kgx13+1rep
15kgx13 +1rep
15kgx13 +1rep fail
1min vilaLateral Raise
3 lätta set 9kgDra mig baklänges (naken) med röven i gruset vad hårt det var att träna idag. Körde på i rykande tempo och efter latsdragen trodde jag att jag skulle dö.
Efter passet köpte vi med oss varsin ”chinabox” Åh fy farao! det var riktigt vidrigt. Petade ut köttbitarna och lyckades skölja ner dom och det mesta av riset. Jag är helt slut nu, tror jag tar vilodag i morgon och då har jag enbart två planer
1. Städa golven
2. Försöka få tag på spelet Rage, blev nämligen sugen efter att Gettodachoppa hypade. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.