- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 augusti, 2012 at 23:55 #1067076Anonym anvandareMember
Starkt! Kort vila, många reps och set. Lät som en god måltid där efteråt.
Köpte Rage för runt 160 spänn på Steam. Kronan är stark mot euron, så det är bra priser.
Jag ska också vila imorgon. Det är då man växer har jag hört.
13 augusti, 2012 at 23:58 #1067077Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Starkt! Kort vila, många reps och set. Lät som en god måltid där efteråt.Köpte Rage för runt 160 spänn på Steam. Kronan är stark mot euron, så det är bra priser.
Jag ska också vila imorgon. Det är då man växer har jag hört.
Tack, det var ett fint pass, brutal pump. Måltiden hade säkert gjort en svulten gris lycklig men förmodligen ingen annan.
Det blir till ps3 för mig, och det finns för typ 89kr : – ) Är det dåligt gör det mao inte så mycket. Ja imorrn vilar vi och växer så det knakar i byxlinningen.
14 augusti, 2012 at 16:06 #1067098Anonym anvandareMemberSoft journal, riktigt rolig läsning! Nu har du en ny följare !
Keep it up!
18 augusti, 2012 at 20:01 #1067333Anonym anvandareMemberVad händer? Ovanligt långt uppehåll här.
18 augusti, 2012 at 21:04 #1067337Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Vad händer? Ovanligt långt uppehåll här.Tjena! Förstår att du och alla andra varit mycket oroliga (var dock lite i överkant den som polisanmälde mig som försvunnen) men här är jag.
Efter passet i måndags var jag helt slut på kvällen och på morgonen därefter var katastrofen ett faktum, det som inte får hända hände. Jo ni har vid detta laget nog gissat rätt, jag blev sjuk.
Har nu varit dunderförkyld i snart en vecka men det börjar gå åt rätt håll nu iaf. Med andra ord har det inte blivit någon träning och kosten har varit riktigt dålig då jag inte haft någon aptit. Riktigt trist men antar att hård träning och mycket jobb (varav en hel del i kyla) tog ut sin rätt.
Ja så ligger läget på landet. Jobbar sista dagen imorrn sedan är det semester, hoppas på att vara frisk på måndag så jag hinner med ett eller två pass innan jag drar till Lefkos (Grekland) på torsdag.
Må väl Getto och ni andra!
18 augusti, 2012 at 22:05 #1067342Anonym anvandareMemberSjukdom? Det var tråkigt att höra. Här, ta mitt kort. Hör av dig så ordnar vi ett nytt medlemskap.
18 augusti, 2012 at 22:25 #1067345Anonym anvandareMemberGober wrote:Jobbar sista dagen imorrn sedan är det semester, hoppas på att vara frisk på måndag så jag hinner med ett eller två pass innan jag drar till Lefkos (Grekland) på torsdag.Må väl Getto och ni andra!
Ååååhlalala! Resa till solen – lyxigt – *antyder svår avundsjuka*!
Hoppas du hinner bli 100% återställd och får en riktig kalassemester med allt vad det innebärGettodachoppa wrote:Sjukdom? Det var tråkigt att höra. Här, ta mitt kort. Hör av dig så ordnar vi ett nytt medlemskap.18 augusti, 2012 at 22:47 #1067347Anonym anvandareMemberÅh vilket tjusigt visitkort, elfenben? Som Batemans. Jag har ju lite som tradition att bli sjuk en gång per år och då på sommaren. Men jag träder gärna in i klubben igen.
Tack Fia, det ska bli riktigt skönt, det är en liten ö och en liten lugn fiskeby. Bara ta det lugnt, vila och njuta i en vecka. Det behövs. Jag lär nog vara frisk och håller tummarna för sambon som insjuknade hon också häromdagen.
Efter Grekland mellanlandar vi hemma någon dag sen blir det ut i landsbygden utanför Norrköping för lite stugmys. Blir nog bra det.
20 augusti, 2012 at 14:55 #1067438Anonym anvandareMemberEn vecka sedan jag insjuknade. Känner mig ganska pigg, lite slemmig i halsen och snorig bara. Därför tänkte jag att det var dags att köra igång igen. HAHA ja herregud, utan överdrift var styrka och ork reducerad med minst 50%.
Blev en liten genomkörare så man inte gått dit helt i onödan. En vecka med usel kost och dessutom har jag nu haft uppehåll över en vecka från kreatin vilket i kombination med dålig kost känns förvånande påtagligt. Känns och ser faktiskt ut som man krympt ihop lite.
Ja inte mycket att redovisa men gör det ändå.
Quote:Dumbbell press
32.5kgx8
27.5kgx15Chestpress
90kgx8
80kgx8
60kgx12Pull down
70kgx20
80kgx13Vertical row
60kgx12
50kgx12Shoulder press
50kgx15
50kgx12Cablecurl/triceps extension
Superset
2 SetJag måste säga att det känns lite i psyket detta att inte ha kunnat tränat på en vecka när man vet att det inte blir mer träning på ytterligare en vecka from torsdag. OM vi nu kommer iväg på vår resa dvs, tjejen är fortfarande dunderförkyld med smärta i bihålor, tappat rösten osv. Fått en akuttid till läkare imorrn men känns inte som att läkaren kan göra mycket annat än att konstatera att det antingen inte är mer än vanligt virus eller något som håller på att utvecklas tex bihåleinflamation vilket skulle vara katastrof då resan blir inställd.
Jag håller alla fingrar och tår för att hon ska hinna bli frisk tills torsdag då vi båda verkligen behöver denna resa för att ladda batterierna både fysiskt och psykiskt.
Tanken är att köra ett litet pass till på onsdag så man inte förfaller helt och hållet.
Nej mina kamrater, denna semester börjar ju sannerligen inte bra, men det vänder, det måste det bannemig göra.
20 augusti, 2012 at 18:09 #1067464Anonym anvandareMemberGober wrote:Åh vilket tjusigt visitkort, elfenben? Som Batemans. Jag har ju lite som tradition att bli sjuk en gång per år och då på sommaren. Men jag träder gärna in i klubben igen.Tack Fia, det ska bli riktigt skönt, det är en liten ö och en liten lugn fiskeby. Bara ta det lugnt, vila och njuta i en vecka. Det behövs. Jag lär nog vara frisk och håller tummarna för sambon som insjuknade hon också häromdagen.
Efter Grekland mellanlandar vi hemma någon dag sen blir det ut i landsbygden utanför Norrköping för lite stugmys. Blir nog bra det.
Då får man väl hälsa dig välkommen till min hemstad Norrköping även om ni skall vara i skärgården.
20 augusti, 2012 at 19:00 #1067468Anonym anvandareMemberKlart det vänder. Glöm inte att pumpa pecs och armar på onsdag, så att du är redo för den grekiska beachen på torsdagen.
22 augusti, 2012 at 19:50 #1067578Anonym anvandareMemberIdag hände något smått obehagligt, bestämde mig för att köra ett till pass innan vi drar utomlands. Kände mig frisk till 95% förutom att jag är lite slö. Men kände direkt vid uppvärmningen att något var på tok, kändes som ett spännband över bröstet och när jag började med hantelpressarna trodde jag för ett litet ögonblick att jag var på väg att få en infarkt eller liknande. Vilket det givetvis inte var (får man ju hoppas). Därefter fick jag ta det riktigt lugnt, jag kunde inte identifiera om det var muskler/revben eller inne i bröstet. Men det stramade och kändes extra mycket när jag andades in och bröstade upp mig.
Fantastiskt att en liten förkylning kan ta kål på en. Men nu är det vila i minst en vecka till. Imorrn bär det av till Grekland, närmare bestämt hit
[img=http://i45.tinypic.com/103v3ud.jpg]En liten ö och en ännu mindre lite ort med enbart några taverner och restauranger. Planen är alltså att bada, äta, dricka och hyra scooters (som säkerligen kommer bli min död då jag inte kört moppe på 17år) för att utforska alla fantastiska små stränder på ön.Finns även vandringsleder så man får sin cardio.
Idag köpte jag ett par lysande röda badbrallor, magen har jag redan så nu fattas bara en lätt permanent så ser man ut precis som Mitch i Baywaytch.
Tjejen har fått stark kortsonspray/piller av läkare så hon är på bättringsvägen och nu är det bara rösten hon ska få tillbaka, men det gör ju kanske inte så mycket annars IF YOU KNOW WHAT I MEAN, HÖ HÖ. Nejdå hoppas givetvis att hon snart är 100% frisk.
Jaha, på återseende och må väl!
22 augusti, 2012 at 21:04 #1067587Anonym anvandareMemberPå tal om ”spännbandet” runt bröstet, prova att stretcha ut bröstmusklerna riktigt ordentligt, minst 1 min per sida kanske flera ggr och se om det släpper. Kan bli sådär av låsningar i rygg/bröst också och musklerna krampar ihop sig, stretcha ryggen också, det är mina bästa tips! Kanske det släpper innan resan.
Förresten, jag önskar er en riktigt trevlig resa! Jag är helt övertygad om att badbrallorna var värda sin pengar. Du kommer att se hur läcker ut som helst då du slowmotionspringer längs badstranden med solen i fejset och med ditt virvlande hår böljandes i den ljumma medelhavsbrisen,,,
22 augusti, 2012 at 21:06 #1067588Anonym anvandareMemberdu får ha en riktigt trevlig semester herr Gober!
22 augusti, 2012 at 21:28 #1067590Anonym anvandareMemberHoppas den där konstiga känslan under passet bara var något tillfälligt.
Njut av din semester, Gobbe, tror ni kommer få en skön vecka i värmen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.