- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 maj, 2012 at 10:19 #171597Anonym anvandareMember
Se där, då va han igång!:emo-thumb
Tur jag tipsa dig om Sloans blogg:D
Ska du rulla övn med ett par veckors mellanrum a´la westside som Sloan föreslår?
Ska bli kul att följa detta projekt!
17 maj, 2012 at 10:33 #171598Anonym anvandareMemberGober wrote:Som jag misstänkte blev träningsvärken ännu värre idag. Blir en brutal arbetsdag detta.I övrigt, tror jag ska be om att bli spärrad från att gå in i några trådar utanför dagböcker och journaler. Är så trött på detta forumet med alla idiotiska inlägg och otrevliga attityder osv. Tar bort intresset för att logga in här.
Nåja återkommer med redovisning i eftermiddag.Du är inte ensam. Alla är vi kungar bakom skärmen
Ge inte upp dagbokskriveriet bara! Vad fan ska jag göra annars på jobbtoan än läsa journaler.
17 maj, 2012 at 11:30 #171599Anonym anvandareMemberQuote:Du är inte ensam. Alla är vi kungar bakom skärmenGe inte upp dagbokskriveriet bara! Vad fan ska jag göra annars på jobbtoan än läsa journaler.
Han är kungen, han som sitter där på porslinstronen och läser på sin skärm;)…
Nä Gober, håller med föregående talare. Du ska vara kvar här och förgylla forumet med dina kvicka kommentarer. Ingen är prefekt och gör oklanderliga uttalanden jämt, se på mig bara. Hur mycket smart har jag sagt under mina tid här på forumet…. dessvärre inte särskilt mycket.
17 maj, 2012 at 16:46 #171600Anonym anvandareMemberGober wrote:I övrigt, tror jag ska be om att bli spärrad från att gå in i några trådar utanför dagböcker och journaler. Är så trött på detta forumet med alla idiotiska inlägg och otrevliga attityder osv. Tar bort intresset för att logga in här.Det kommer alltid vara så, överallt, vart man än vänder sig. Det här
forumet lider dock av för få aktiva medlemmar. Mixen av åsikter och
människor blir dålig och de tomma tunnorna skramlar mest och högst.17 maj, 2012 at 17:01 #171601Anonym anvandareMemberSYLG :ph34r:
17 maj, 2012 at 17:04 #171602Anonym anvandareMemberQuote:Day 4: Upper-body Max StrengthIncline Dumbbell press
32×3 för tungt
27.5×6
27.5×6
27.5×6Weighted Chinups
+15kgx6
+15kgx6
+15kgx6 fail på sistaShoulderpress Machine
60×6
60×6
60×6
60×6Low Row machine
90×6
80×6
80×6
80×6Lateral Raise
10×15
10×15Barbell Curl Ladder
40kg 30sec rest
1,2,3,4,5,4,3,2,1,2,3,4,5,4,3,2,1Baksida axlar
10×12
10×12Pushdowns
30×6
30×6
30×6Incline Chestpress
50×8
50×8Oj vad tungt det var på incline pressarna, nåja kommer väl igång snart igen. Annars mycket bra pass, kände lite på vikterna för att veta var jag ligger. Pressade ner tiden bra med kort vila, ska försöka ligga under 60min på varje max strength-pass.
Nu puttrar en enorm gryta med bolognese på spisen, ska bli fint att sätta tänderna i den.
I morgon kvällspass på jobb och det blir då alltså Day 5 Off.
Carrera65 wrote:Samma här. Inspirerande att följa andras träning över en längre tid. Din journal, Gober, är en av de jag oftast läser, även om jag är dålig på att skriva i den. Keep it up!Trevligt trevligt
Alex N wrote:Se där, då va han igång!:emo-thumbTur jag tipsa dig om Sloans blogg:D
Ska du rulla övn med ett par veckors mellanrum a´la westside som Sloan föreslår?
Ska bli kul att följa detta projekt!
Ja det är jag tacksam för, synd att inte Sloan bloggar längre. Nej jag kommer inte varva för jag ser inte hur man då kan träna progressivt på ett bra sätt? Kommer köra några månader innan jag ändrar något.
Zoltan Szabo wrote:Du är inte ensam. Alla är vi kungar bakom skärmenGe inte upp dagbokskriveriet bara! Vad fan ska jag göra annars på jobbtoan än läsa journaler. : D
Haha, faktum är att jag satt på jobbtoa och läste ditt inlägg
waco3000 wrote:Han är kungen, han som sitter där på porslinstronen och läser på sin skärm;)…Nä Gober, håller med föregående talare. Du ska vara kvar här och förgylla forumet med dina kvicka kommentarer. Ingen är prefekt och gör oklanderliga uttalanden jämt, se på mig bara. Hur mycket smart har jag sagt under mina tid här på forumet…. dessvärre inte särskilt mycket.
Jo klart jag är kvar i min dagbok, men kanske inte så aktiv utanför
Gettodachoppa wrote:Det kommer alltid vara så, överallt, vart man än vänder sig. Det här
forumet lider dock av för få aktiva medlemmar. Mixen av åsikter och
människor blir dålig och de tomma tunnorna skramlar mest och högst.så är det nog du vise man
Magnus Larsson wrote:SYLG :ph34r:u hänger jag icke med?
17 maj, 2012 at 17:11 #171603Anonym anvandareMember[img=http://ecx.images-amazon.com/images/I/51fPSU17XrL._SL500_AA300_.jpg]eller
Support your local gangster[img=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/7/7b/Goodfellas.jpg/220px-Goodfellas.jpg]Man kan nog välja fritt där!
17 maj, 2012 at 17:27 #171604Anonym anvandareMemberhaha, jaha ja det borde jag ju fattat men fick inte in det i sammanhanget
Nu tänker jag bjuda er på min middag:
[img=http://i47.tinypic.com/357lr20.jpg]Bolognese gjord på bla nötfärs 5%, nötfärs 10%, lite sidfläsk, stora vita bönor, blandsvamp osv.Oh Yes!
17 maj, 2012 at 20:37 #171605Anonym anvandareMemberDagens kost:
1. BCAA
2. En halv tekaka med en burk makrill i tomatsås
3. En näve russin till PWOn, 20g BCAA
4. 250g lättmjölk och 30g Diet Fuel
5. Bolognese med 120g pasta
6. Bolognese med 80g pasta och en skiva rostat med smör
7. Shake med 40g pulver, 400g mjölk, en halv banan och lite havregryn.Får nog börja lägga ihop några mål så dom blir lite större istället.
17 maj, 2012 at 21:04 #171606Anonym anvandareMemberHur ligger du i kcal intag nu jämfört med sista perioden på dieten?
Nu är det bara kötta på och bygga17 maj, 2012 at 21:13 #171607Anonym anvandareMemberi0janki wrote:Hur ligger du i kcal intag nu jämfört med sista perioden på dieten?
Nu är det bara kötta på och bygga1000kcal mer Och då ligger jag ändå bara på runt 100-200kcal i överskott nu.
Planen var egentligen att stegra upp under någon vecka men kände direkt att jag verkligen behövde energin för att orka med och för att det skulle bli kul med träningen igen.
Det märks att man verkligen låg på svält sista perioden för nu får jag kämpa rätt bra för att inte äta för mycket, hehe. Och jodå här ska det köttas påSen kan man givetvis lägga in mer kalorisnål mat som kyckling, grönsaker osv för att bli mätt. Det är också tanken att börja med nästa vecka, alltså att ha ett mål som är stort men relativt energisnålt och ett lite mer energität mål och fylla ut med något 1-2 mindre mellanmål. Men denna vecka är lite av en jungfruresa med sådan mat jag längtat efter under dieten.
17 maj, 2012 at 22:55 #171608Anonym anvandareMemberKallar de dig på jobbet för bajsmannen med Dina muskler består av luft och pulver. Något som låter bekant?
Förbannat goa bilder på maten. Trots jag åt stor portion köttfärssås med spaggetti är jag sugen på mat igen efter dina bilder.
17 maj, 2012 at 23:56 #171609Anonym anvandareMemberFöfan Gober, du bor ju i Sveriges compton o allt! Du borde ju listat ut att förkortningen skrivs ut:
Support Your Local Gober
Olé! :emo-thumb
18 maj, 2012 at 07:18 #171610Anonym anvandareMemberGober wrote:1000kcal mer Och då ligger jag ändå bara på runt 100-200kcal i överskott nu.Planen var egentligen att stegra upp under någon vecka men kände direkt att jag verkligen behövde energin för att orka med och för att det skulle bli kul med träningen igen.
Det märks att man verkligen låg på svält sista perioden för nu får jag kämpa rätt bra för att inte äta för mycket, hehe. Och jodå här ska det köttas påSen kan man givetvis lägga in mer kalorisnål mat som kyckling, grönsaker osv för att bli mätt. Det är också tanken att börja med nästa vecka, alltså att ha ett mål som är stort men relativt energisnålt och ett lite mer energität mål och fylla ut med något 1-2 mindre mellanmål. Men denna vecka är lite av en jungfruresa med sådan mat jag längtat efter under dieten.
Låter som en bra plan och psyket behöver sitt med efter man levt som en kyrkråtta med sitt energi intag.
En vecka med kontrollerad refill för både kropp och själ får tillbaka träningsglädjen garanterat.
En annan måste köra få och stora mål, annars är jag hungrig konstant. Ge kroppen lite föda och den kräver mer hahaha
18 maj, 2012 at 08:56 #171611Anonym anvandareMemberKänner igen att inte orka läsa de andra forumen, det är lite väl mycket unga som kastar studier på varann o bråkar om petitesser, tyvärr. Men dagböcker med matbilder är alltid bra!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.