Gobers Power Pump Training 2

Home Forums Dagböcker Gobers Power Pump Training 2

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 361 through 369 (of 369 total)
  • Author

Äter också en del hamburgare nu. Det blir som tröstmat när jag jobbat över och klockan är typ 02:30 på natten, och magen
    kurrar som f*n. Proppade i mig en Grand Delux ost/bacon med en stor pommes och cheddardipp i går.Gott som attan,
    såklart, men ack så onödigt. Vad hände med min diciplin…? Röven växer dessutom ohämmat.

Koffein kommer man långt på innan träningen. Men nu ska jag beställa Star Nutritions Creatine Complete Extreme med
    apelsinsmak. Sååå god.

Gobbe, nu ser vi till att köra ett sjukt bra pumppass för överkroppen.

Galt, tackar! Jo pressar är roligt, armbågar har aldrig varit några problem. Just nu har jag lite känning i axeln så jag är vaksam där.

Visst räcker koffein och kreatin långt, ibland är det dock kul med något som ger litta extra pump. Arganinin är jag inte så tokig i då det är lite farligt för magen, rena laxermedlet! Hehe

Jasså Getto, du kör apelsindricka du, ja det är säkert bra det. Skönt också att höra du syndar och fyller ut kläderna du med. Disciplinen är sisådär, men för att citera Big Hulken, det ska va gött och leva.

Idag har jag tankat med stekt inlagd sill med mos och sedan kyckling i kokosmjölk med ris så man får lite tröck imorrn.
    Imorrn efter jobb drar jag till kusinen, lurar i honom lite olika uppiggande drycker för att sedan dra ner och träna. Lite film och mat på det.

Gonatt!

Dagens pass gjorde själ för sitt namn.

Day 1 upperbody pump

Dumbbell Press
    32.5kgx11
    32.5kgx11
    32.5kgx10
    32.5kgx10
    32.5kgx10
    32.5kgx10
    2min vila

Benchpress Fat Gripz
    50kgx20
    60kgx10

Pull Down behind neck
    55kgx12
    55kgx12
    55kgx12
    55kgx12

Machine Row
    75kgx12
    75kgx12
    75kgx12
    1min vila

Shoulderpress Dumbbell
    25kgx15 +2 rep
    25kgx13 +1rep
    25kgx10

Dumbbell triceps extension
    15kgx10
    15kgx10
    15kgx10

Lateral R. Sittande
    10kgx16
    10kgx12

Barbell Curl Fat Gripz
    ?kgx15
    ?kgx10

Machine curl
    2set

Bra pass men energin började som vanligt ta slut efter axelpressarna. Vet ännu inte vad jag tycker om Fat Gripz, får se längre fram om det är något att ha.

Ben imorrn.

Hej!

Som jag skrev i Getto´s dagbok så lägger jag också ner på obestämd tid. Jag kör dock tillsvidare här
    http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=189652

Adios Amigos!
    [youtube=myhnAZFR1po]

Tråkigt, helt klart men fullt förståeligt. Jag följer din träning i smyg på kolo, jag kanske startar en själv där framöver, men just nu ids jag inte tänka ut något nytt. Vi hörs, ha det bra Gobbe och kör så he ryk!

Tråkigt att du lämnar oss – men jag misstänker att inte heller jag blir kvar så länge till. Blir ju inte så mycket kvar att läsa så att säga.

Det tristaste är väl egentligen att forumet förmodligen dör helt i sinom tid – och då kommer de säkert plocka ned det från servern, och man blir av med sin precious dagbok.

Ja ha d gott gober!

Hej bröder och systrar! Jo det är lite trist, jag gav det en chans men forumet är verkligen skit rent ut sagt, och när allas vår favorit Getto la ner och en del andra försvann helt tappa jag den lilla sista gnistan. Jag kommer fortsätta titta in här och kolla in ”gamla gänget” men har ingen lust att fortsätta skriva här som det är nu. Jag tror som DomTom att hela detta forumet kommer läggas ner inom en snar framtid vilket är ganska sorgligt då man skrivit så mycket här och fått många goa skratt.

Men vem vet, vi kanske återigen för journal tillsammans någonstans där ute i cyberrymden.

DonTom wrote:
    Tråkigt att du lämnar oss – men jag misstänker att inte heller jag blir kvar så länge till. Blir ju inte så mycket kvar att läsa så att säga.

Det tristaste är väl egentligen att forumet förmodligen dör helt i sinom tid – och då kommer de säkert plocka ned det från servern, och man blir av med sin precious dagbok.

precis,och därför kör jag trippelt.har så alltid gjort! 2 blogg-samt den vanliga hederliga,min egen,sen anteckningsblocket då förstås,som det skrivs i när jag tränar.

Viewing 9 posts - 361 through 369 (of 369 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.