Gobers Power Pump Training 2

Home Forums Dagböcker Gobers Power Pump Training 2

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 369 total)
  • Author

Satan vad bra det ser ut. Blir knäckt här borta i min patetiska dagbokshörna… Nåväl, grattis & bra kämpat. I will be back.

Carrera65 wrote:
    Satan vad bra det ser ut. Blir knäckt här borta i min patetiska dagbokshörna… Nåväl, grattis & bra kämpat. I will be back.

haha, det blir jag också så fort jag kommer hem och tittar på mig själv i sovrumsspegeln ;-) Men tack ska du ha, tycker det tågar på bra för dig.

Dagens kost (med förändringar)

1. Shake med havre och banan
    2. BCAA
    3. Tonfisk med pasta
    4. En dubbel cheese från donkan
    5. Omelett med tonfisk och mandelpotatis

Blir ev ett litet lätt löppass senare, helt för varmt nu. Upp mot 27 grader idag, insane!

Hur orkar man springa ?? :D Hur känns det idag svullo ? ;)

Mera axlar annars överskuggar armarna tits o axlarna.

Känner ungefär samma sak om schemat just nu. Skitkul, men samtidigt skitjobbigt. Det
    gäller att hela tiden träna progressivt. Attack-tänka under varje set… :-)

Vad är tanken med fler set under ryggdelen? Gissar att det kändes bra och att du hade
    gott om styrka?

Vi trummar vidare.

Zoltan Szabo wrote:
    Hur orkar man springa ?? :D Hur känns det idag svullo ? ;)

Mera axlar annars överskuggar armarna tits o axlarna.

Jodå, rätt svullen men lipar inte längre ;-) Jag hoppas att axlar och bröst ska börja växa nu med detta schemat. Baksida axlar är fan obefintliga så där får jag nog börja lägga in mer baksida med lätta vikter.

Gettodachoppa wrote:
    Känner ungefär samma sak om schemat just nu. Skitkul, men samtidigt skitjobbigt. Det
    gäller att hela tiden träna progressivt. Attack-tänka under varje set… :-)

Vad är tanken med fler set under ryggdelen? Gissar att det kändes bra och att du hade
    gott om styrka?

Vi trummar vidare.

Lär ju bli en plåga de dagar AC inte funkar på gymmet (brakar ihop ibland på sommaren).

Ja alltså egentligen ska det ju vara 8 set latsdrag, sist körde jag 6 och idag 7, förvisso har jag ju lagt till roddar också så det blir ju mer än vad det ska vara, närmare bestämt 13 set rygg istället för 8, men det känns bra ännu. Känns det för mycket senare drar jag ner något set :-)

Lyxgubbar är ni som var så förbannat disciplinerade och duktiga med erat deffande! Eller okejdå, ni är förbannat BRA som har disciplinen till det. Ni får mig iallafall att vilja pressa bort mitt fett ännu mer och snabbare så att jag kan börja bygga lite sakta jag med =)

Ser förresten riktigt bra ut i spegelbilden Gober. Så oroa dig som sagt inte över de där 5kg’na som du lagt på dig :emo-thumb

Idag ska jag inte röra mig mer än nödvändigt, på sin höjd går jag ut en runda i det varma vädret.

Dagens frukost:
    [img=http://i45.tinypic.com/vype00.jpg]Det var gott vill jag lova. Ibland önskar man att man vägde Ronnie Coleman vikt så man kunde äta 2.3 tallrikar till

kuulan wrote:
    Lyxgubbar är ni som var så förbannat disciplinerade och duktiga med erat deffande! Eller okejdå, ni är förbannat BRA som har disciplinen till det. Ni får mig iallafall att vilja pressa bort mitt fett ännu mer och snabbare så att jag kan börja bygga lite sakta jag med =)

Ser förresten riktigt bra ut i spegelbilden Gober. Så oroa dig som sagt inte över de där 5kg’na som du lagt på dig :emo-thumb

Tjena Kuulan! Som du kanske såg var jag inte så disciplinerad förra veckan ;-) Men nu är jag back on track. Kör på du nu så det rycker, ju mer disciplin desto fortare kan du också börja glida runt på ett litet överskott och njuta av livet.

Tänkte ge mig på det där med proteinpannkakor, har testat några av dom där som florerar på nätet men tycker dessa var mycket godare om än inte lika opti ;-)

[img=http://i46.tinypic.com/35iyxj8.jpg]under 1000kcal (med glassen) och gott om protein.

För den intresserade:

30g BS Casein Vanilla Ice Cream
    55g havregryn (mixat till mjöl)
    2 ägg
    40g vetemjöl
    250g filmjölk
    2 tsk bakpulver
    1/2 tsk äkta vaniljpulver
    1/2 tsk salt
    någon tsk råsocker

Lite smör och olja till stekningen.

Blanda torra och våta ingredienser separat och vispa sedan ihop, klart.

lite under 1000kcal med 100g gräddglass.

Hur många pannkakor blev det då? Mer än en portion :-) ? Sist jag försökte mig på proteinpannkakor så gjorde jag dem nästan enbart på kvarg, ägg och proteinpulver. Det smakade skit men fick till riktigt bra värden, hehe.

kuulan wrote:
    Hur många pannkakor blev det då? Mer än en portion :-) ? Sist jag försökte mig på proteinpannkakor så gjorde jag dem nästan enbart på kvarg, ägg och proteinpulver. Det smakade skit men fick till riktigt bra värden, hehe.

Finns det annat än en portion? ;-)

Blev typ 6-7 tror jag. Dom var mycket goda, men inte lika goda som vanliga givetvis :-)

Pannkakorna såg riktigt goda ut, blir att göra imorrn när man komemr hem från jobbet :p Ska posta mitt recept (snott) imorrn ifall nån vill testa, dom är både goda och innehåller enbart nyttigheter :) Kul att följa ditt nya träningsupplägg också, formen är ju fortfarande grym så inget du behöver oroa dig för på ett tag tycker jag det ser ut som :)

Sämsta dagen i år, eller ja på jävligt länge. Går inte in på detaljer men är otroligt besviken på mig själv. Men sådant är livet, alla möter vi motgångar ibland, bara att ge sig själv en rejäl bitchslap och komma tillbaka. Nu ska jag till Max och trycka i mig tröstmat. Skiter i träningen idag och tar en glass med tjejen istället. Men imorrn har jag slickat såren klart och då blir det tung överkropp.

Gober wrote:
    Sämsta dagen i år, eller ja på jävligt länge. Går inte in på detaljer men är otroligt besviken på mig själv. Men sådant är livet, alla möter vi motgångar ibland, bara att ge sig själv en rejäl bitchslap och komma tillbaka. Nu ska jag till Max och trycka i mig tröstmat. Skiter i träningen idag och tar en glass med tjejen istället. Men imorrn har jag slickat såren klart och då blir det tung överkropp.

Bara att bryta ihop och kötta på imorgon igen!

Det var ju inget skoj att höra. Ät en rackare åt mig med. :)

precis,bara bryta upp å påån igen sen.!!!
    folk brukar fråga mig,har du aldrig haft något uppehåll?
    joo,många gånger,men det är inte det som räknas.det som räknas är om man håller på fortfarande å konturnuerligt!
    så….gobbe….det kommer en morgondag!!!…..

Det finns dem som har tränat,och lagt av.sen finns det dem som har tränat,samt fortfarande kör på!!!

Rom byggdes inte på en dag!!!…….;-).

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 369 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.