Gör ny satsning mot bf pallen!

Home Forums Dagböcker Gör ny satsning mot bf pallen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 43 total)
  • Author

Tänkte starta en ny tråd om min väg mot ny tävlings satsning mot bf pallen. Startar min diet nästa vecka mot ny tävlings satsning i höst. Prio på rygg och axlar och bättre hårdhet. Slänger upp lite nya bilder snart. Kommer bli lättare att dieta o träna mot denna tävling och framtida tävlingar då jag ska flytta ihop med min kille snart. Härligt att kunna träna och dieta tillsammans och ge varandra stöd;)

Jaha nu känner jag ju igen dej. Visst är det du som får hjälp av Fredrik och Jenny va?

Stämmer att jag hade fredrik som coach under sweden grand prix. Men flyttat från etuna nu så har ingen kontakt med dom längre.

Exhale Freddan wrote:
    Jaha nu känner jag ju igen dej. Visst är det du som får hjälp av Fredrik och Jenny va?

Nu jävlar babe satsar vi på SM:emo-thumb
    Ska bli as skönt att ha dig med under dieten kommer att underlätta :emo-thumb
    din positiva inställning hjälpte till de sista veckorna när vi satsade på SWGP och nu har jag turen att ha dig med hela vägen kan inte bli annat än bra.
    LETS KICK SOME BUTT!!

Yes, Lets do this babe!:emo-thumb

Andreas Terzis wrote:
    Nu jävlar babe satsar vi på SM:emo-thumb
    Ska bli as skönt att ha dig med under dieten kommer att underlätta :emo-thumb
    din positiva inställning hjälpte till de sista veckorna när vi satsade på SWGP och nu har jag turen att ha dig med hela vägen kan inte bli annat än bra.
    LETS KICK SOME BUTT!!

Härligt, kör hårt tjejen!! Blir kul att se dig på pallen.

Staffan_STB wrote:
    Härligt, kör hårt tjejen!! Blir kul att se dig på pallen.

Tack så Mycket:) I will do my best:emo-thumb

Madde is Back:emo-thumb

Äntligen!!! Efter flera månader av ömma leder och muskler så gick gårdags passet ENORMT bra!! Har varit så trött och sliten efter min senaste diet.
    Känns skönt att kunna kötta på med tunga vikter igen:D körde bla. axelpress med 20kgs hantlarna 20reps något jag inte kunnat göra på väldigt länge.

Styrkan och motivationen börjar komma tillbaka. Lagom till nästa diet start;)

Madde196 wrote:
    Madde is Back:emo-thumb

Äntligen!!! Efter flera månader av ömma leder och muskler så gick gårdags passet ENORMT bra!! Har varit så trött och sliten efter min senaste diet.
    Känns skönt att kunna kötta på med tunga vikter igen:D körde bla. axelpress med 20kgs hantlarna 20reps något jag inte kunnat göra på väldigt länge.

:P gubbarna på gymmet blir svartsjuka och rädda ju nu får du ta och tagga ner lite hehe.

Andreas Terzis wrote:
    :P gubbarna på gymmet blir svartsjuka och rädda ju nu får du ta och tagga ner lite hehe.

haha riktigt så brutalt stark är jag ändå inte hehehe:p

Madde196 wrote:
    körde bla. axelpress med 20kgs hantlarna 20reps något jag inte kunnat göra på väldigt länge.

Say what? Det var f*n inte illa må jag säga :emo-thumb Du är ett styrkemonster!

TeTe wrote:
    Say what? Det var f*n inte illa må jag säga :emo-thumb Du är ett styrkemonster!

Tackar så mycket:D

Ska bli kul att följa din resa!!

Frida S wrote:
    Ska bli kul att följa din resa!!

Tackar så mycket:D kul att någon vill följa min resa:)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 43 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.